Jump to content
IGNORERAD

:-) Phuket.


Mr Chang

Recommended Posts

Ja det var inte många som nappade på Phuket ,men själv så trivs jag väldigt bra där nere,har rest runt i Thailand sedan -99 och det blir nu min 7 resa tiil detta land som jag älskar, har tillbringat min tid lite varstans, Pattaya, Koh Samui, Koh Chang, Koh Lanta mm. Men dom senae resorna så har jag hållt till nere i Phuket mest ,bor gör jag helst i Kata av gammal vana antar jag, men man har ju moppe så det blir ju så att man snurrar runt en del då främst i Karon ,Rawai,Chalong. På stranden trivs jag bäst i Nai Harn där e det lite lugnare och finare än dom större stränderna.

På kvällarna blir det väl en del barhäng både i Kata och Karon , det händer ju också att man tar sig in till Patong när man e sugen på en hel natts röj, men det blir väl max 2-3 kvällar varje gång man e nere  :-)

Det brukar ju också bli lite fiske och snorkel turer varje år ,med start från Chalong, förra resan blev det ju lite fångst också ,nystekt tonfisk på båten till en kall Chang var inte fel.

Nån här inne som brukar hålla till på Scandinavium i Karon??

// Mr Chang

DSC01489.JPG

DSC01443.JPG

DSC01489.JPG

Link to comment
Dela på andra sajter

:good: Ok det är där... då vet jag, jag brukar inte hänga så mycket på den sidan det är väl därför jag inte vart där... sen lockar sällan "svenskställen" (därför man missat det kanske) men visst jag ska kolla in det nästa gång

// Falken

| Divejobsonline.com |

Link to comment
Dela på andra sajter

om du åker den 3 jan och brukar gå på scandinavium så ses vi nog där

And that's all I have to say about that

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag åker ju som sagt den 3 jan ,kommer ner den 7 till Phuket och lär ju dyka upp på Scandinavium,det e ett bra ställe att mötas på ,åker ju till Thailand själv ,men känner en hel del folk som e där  och det hänger alltisd nån där som e sugen på en runda i barerna :-)

Ha en schysst resa i idag(omarama) vi ses kanske efter nyår.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...