Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

"Ni har inte träffats i baren"

Recommended Posts

Soengsang

Merparten av tjejerna på datingsidor jobbar i bar eller vad menar du?

/ SatanG

Tvärt om tror jag, han menade nog att merparten av damerna innanför bardisken också raggar klienter på datingsidior, vilket  jag också tror!

• Fint 3

SatanG

Tvärt om tror jag, han menade nog att merparten av damerna innanför bardisken också raggar klienter på datingsidior, vilket  jag också tror!

Ok då är jag med. Ja det tror jag också.

/ SatanG

broder tuk tuk

Nu skenar fantasin, på den tid du påstår dig ha bott i barmiljön va inte detta alls så vanligt.

Det har jag sett med egna ögon, på plats i Thailand så då är det ju sant i din vetenskapliga värld!

Även du som väl inte satt din fot i en bar i Pattaya måste väl begripa att var och varannan tjej har en ny mobiltelefon med internet så vad tror du tjejerna sysslar med under nätterna när dom sitter i baren och glor?

Jag skulle inte tveka att påstå att minst 90 procent av tjejerna på thailändska dejtingsajter jobbar i en bar någonstans även om dom oftast påstår något annat.

Många skriver att dom jobbar inom kontorsbranchen, försäljning eller utbildnings, vilket jag inte tror på.

BTT

• Fint 3

Borgmästarens Son

Även du som väl inte satt din fot i en bar i Pattaya måste väl begripa att var och varannan tjej har en ny mobiltelefon med internet så vad tror du tjejerna sysslar med under nätterna när dom sitter i baren och glor?

Jag skulle inte tveka att påstå att minst 90 procent av tjejerna på thailändska dejtingsajter jobbar i en bar någonstans även om dom oftast påstår något annat.

Många skriver att dom jobbar inom kontorsbranchen, försäljning eller utbildnings, vilket jag inte tror på.

BTT

Jag tror dom jobbar i lampaffären

• Fint 5

måne

BTT

Alla kan ju inte vara raketforskare  :crazy:

• Fint 5

Baa

BTT

Du skriver bara en jävla massa skit som vanligt, när satt du din fot i en bar iThailand senast, det d beskriver stämmer säkert i dagens Thailand, knappast något du upplevt i din påstådda tid i Pattay.

Ditt påstående är alltså att av alla som träffat sin tjej, eller presumtiva tjej via kontaktannons är 90 % lurade! Skärp dig!

Och att  jag inte satt en fot i en bar i Pattaya ser jag som ett sundhetstecken om det är ditt leverne som skulle vara ett rättesnöre, däremot har jag bott i Patong i två år innan risbyn så även utan 7/11 erfarenhet gissar jag att du ligger i lä gällande antal barbesök i Thailand!

• Fint 5

SatanG

BTT

Hahaha nä att någon påstår sig jobba med ex. utbildning i Thailand finns ju inte på kartan, tvi för dessa patetiska lögnare.

Vad sa du att du själv jobbade med i Thailand tidigare förresten?

/ SatanG

Edited by SatanG
  • Fint 4

Bananen

I "forntiden" så tror jag att dom lesta faranger hittade en thaipartner i baren men hur är det i dag?

Jag har mestadels vid mina besök i Thailand bott utanför dom stora turistorterna.

Man blir hela tiden uppraggad av någon som vill poresentera en för en lämplig partner.

Några exempel från Konkean.

Gick till en trotoarservering och skulle äta.Ingen av dom som sålde mat kunde engelska och då klev en trevlig tjej fram och tolkade samt bjöd mig att sitta ned vid deras bord.

efter en stund frågade hon om jag hade familj,sedan kom frågan om jag inte kunde träffa hennes mamma som jobbade som hembiträde i en familj.

Gick till en bank för att växla pengar,tjejen i kassan kunde inte engelska så jag visades in i ett rum, där en dam i för mig lämplig åler,hjälpte mig .Innan jag gick ville hon ge mig sitt telefonnummer så jag kunde ringa vid nästa besök i staden.

På gesthuset jag bodde på så ville värdinnan att jag skulle träffa en bekant till henne som arbetade på en fabrik 2 mil utanför staden.

När jag gick till turistbyron för att hämta en stadskarta frågade turistguiden varför jag reser ensam.Sedan sa hon att jag skulle passa bra till hennes väninna och ville att vi skulle äta lunch tillsammans.Lunchen verkställdes och vi fick några trevliga dagar tillsammans

Jag gick till Banglampo marknad för att handla geens.En av kvinnorna kunde bra engelska och var speciellt trevlig.En annan kvinna i butiken hade blivit enka då hennes man omkommit i en trafikolycka.Det slutede med att jag träffade enkan och hennes son efter arbetstidens slut och vi åt kvällssmat tillsammans.Vi hade några trevliga kvällar tillsammans men allt ebbade ut då hon inte kunde tillräckligt med engenska.

När jag köpte bussbiljett, för visarunn till laos, så fick jag direkt god kontakt med biljettförsäljerskan och vi bytte telefonnummer och epostadress.När jag återkom till staden så blev det några trevliga kvällar tillsammans.

När jag gick på marknaden så mötte jag en dam som hade för mycket att bära.  Jag frågade om hon behövde hjälp och honsvarade "jag skall till busstationen och du får hjärna hjälpa mig" Efter promenaden samtalade vi en stund och hon ville ha mitt telefonnummer. en vecka senare ringde hon och ville att jag skulle träffa hennes moster som var enka och bodde i en grannstad.

Nu är jag ovanligt stilig och attraktiv ,och det stör mig att andra "fula" gubbar också drabbas av en massa erbjudanden. :crazy:

en del endast sitter i baren under sin thailandssemmester/vistelse så uppstår inte särskilt många situationer som liknar dina, och en del får då till och med för sig att i stort sett alla thailändskor jobbar i baren, eller har åtminstone gjort det, eller iaf kommer att göra det snart.

• Fint 4

broder tuk tuk

Du verkar tro att det är bara tjejer som jobbar i baren som är intresserade av faranger, kanske vore på sin plats att du bokar in en resa snart, så du kan vidja ditt trångsynta synsätt.

Visst finns det folk som ljuger, men att påstå att 90 procent av tjejerna på dejtingsajterna är prostituerade är nog inget annat än korkat.

Nu är ju verkligheten sådan i Thailand att dom flesta som kan prata och skriva hyfsat bra engelska är tjejer som jobbat några år bland barerna och som har erfarenhet att umgås med faranger.

Tror du verkligen att en tjej från hembyn som kan tre ord på engelska skulle kunna sitta och chatta med en man från ex Amerika eller Sverige?

Största delen av dessa tjejer sitter i barerna och antingen själva chattar eller får hjälp av någon kunnig arbetskamrat att förmedla kontakterna.

Gubbarna på andra sidan av näten har givetvis ingen aning om var tjejen jobbar utan många går på uppgifterna om kontor, affär eller andra normala arbeten.

Man måste komma ihåg att många tjejer i barerna är experter när det gäller att ljuga ihop historier och kunna hålla fast vid dom.

Det ska mycket till för att kunna avslöja en bartjej via nätet.

Och sen när farangen och tjejen bestämt träff någonstans så är det givetvis vid ett annat ställe än just baren så att gubben verkligen ska tro på att tjejen är en vanligt arbetande tjej.

Jag har varit på nätet så länge så jag vet att sanningen mycket sällan dyker upp där och folk har dom mest fantastiska historier för att kunna lura andra.

BTT

• Fint 2

broder tuk tuk

Du skriver bara en jävla massa skit som vanligt, när satt du din fot i en bar iThailand senast, det d beskriver stämmer säkert i dagens Thailand, knappast något du upplevt i din påstådda tid i Pattay.

Ditt påstående är alltså att av alla som träffat sin tjej, eller presumtiva tjej via kontaktannons är 90 % lurade! Skärp dig!

Och att  jag inte satt en fot i en bar i Pattaya ser jag som ett sundhetstecken om det är ditt leverne som skulle vara ett rättesnöre, däremot har jag bott i Patong i två år innan risbyn så även utan 7/11 erfarenhet gissar jag att du ligger i lä gällande antal barbesök i Thailand!

Jaså då erkänner du att du sammanlagt suttit i olika barer under ca ett års tid för det har nämligen jag.

Vilket innebär att du definitivt kan räknas in som gammal barräv

BTT

civona

Ja självklart att man inte träffas  i Baren. I Sverige brukar man träffas i kyrkan och i Thailand i Tempel.

• Fint 1

Bananen

Nu är ju verkligheten sådan i Thailand att dom flesta som kan prata och skriva hyfsat bra engelska är tjejer som jobbat några år bland barerna och som har erfarenhet att umgås med faranger.

Tror du verkligen att en tjej från hembyn som kan tre ord på engelska skulle kunna sitta och chatta med en man från ex Amerika eller Sverige?

Största delen av dessa tjejer sitter i barerna och antingen själva chattar eller får hjälp av någon kunnig arbetskamrat att förmedla kontakterna.

Gubbarna på andra sidan av näten har givetvis ingen aning om var tjejen jobbar utan många går på uppgifterna om kontor, affär eller andra normala arbeten.

Man måste komma ihåg att många tjejer i barerna är experter när det gäller att ljuga ihop historier och kunna hålla fast vid dom.

Det ska mycket till för att kunna avslöja en bartjej via nätet.

Och sen när farangen och tjejen bestämt träff någonstans så är det givetvis vid ett annat ställe än just baren så att gubben verkligen ska tro på att tjejen är en vanligt arbetande tjej.

Jag har varit på nätet så länge så jag vet att sanningen mycket sällan dyker upp där och folk har dom mest fantastiska historier för att kunna lura an

Och du baserar din verklighet på erfarenhet i landet för hur länge sen?

Visst finns det tjejer i baren som lärt sig någorlunda engelska där, samtidigt så tycker jag nog att allt som oftast är engelskan väldigt bristfällig eller obefintlig i barerna, lär man sig inte engelska i skolan längre, eller var det bara på din tid som engelsklärare?

Tror du per automatik att hon är prostituerad bara för att hon lyckas få hjälp med att chatta på tex ett internet cafe?

Visst förekommer det mycket lurendrejerier, men du målar upp en sanning som jag misstänker att du inte ens själv tror på, och detta endast för att provocera fram tjaffs, iof lyckas du ju med det.

Testa och åk ner i stället, vågar påstå¨att du får en bättre/intressantare upplevelse av det.

Givetvis åker man till jobbet som hon uppgett att hon jobbar på och träffar henne där.

Hehe ojdå, du har varit länge på nätet :14: , du måste ha gått på en eller flera rejäla blåsningar för att kunna bliva så bitter på thaitjejer, du kanske skulle satsa på ulla på posten i stället?

Att folk blir blåsta (gäller även thaitjejerna) emellanåt är det nog ingen som förnekar, och samtidigt är det just dom historierna som du kan läsa om på nätet samt hör talas om, dom lyckliga förhållandena finns där också, och jag lovar dig, dom är många, trots att du inte har lyckats eller tror det.

• Fint 4

Odin

Hur fan ska jag fylla i blanketten, jag träffade Aya på Odenplan. Ska jag fylla i närmaste Thairestaurang eller ska jag titulera henne gatflicka??

• Fint 6