Jump to content
IGNORERAD

"Ni har inte träffats i baren"


Oregistrerad

Recommended Posts

Guest BpaijingKatai

Nja, inte riktigt, for i Thailand gar man ju till baren for att ta hem ett ligg, det gor man val inte i Sverige...AEhhhhh, eller har jag missat nagot?

 

Jag måste ha missat något här, jag brukar ta mej till baren för lite drickande.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 458
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    71

  • Baa

    50

  • micke isaan

    25

  • SatanG

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

,mycket bullshit från dig, träffade min fru på Asok BTS och hon är utbildad civilare och har pluggat 6 år på universitetet. Pratar inte perfekt engelska men helt ok. Jobbar som instrument tekniker på thai för tillfället. Och hon har nog aldrig satt sin fot vare sig i lamp affären eller baren.

Ganska vanligt  att även välutbildade damer med ett bra jobb..även tillbringar kvällarna  som frilansare ute på barerna...Därmed inte sagt att alla toser är ute och  "fnaskar" på kvällarna...Grattis till dig som hittat er rekorderligt kvinns...MVH  NONG

Link to comment
Dela på andra sajter

Ganska vanligt  att även välutbildade damer med ett bra jobb..även tillbringar kvällarna  som frilansare ute på barerna...Därmed inte sagt att alla toser är ute och  "fnaskar" på kvällarna...Grattis till dig som hittat er rekorderligt kvinns...MVH  NONG

NJaaeee, inte freelansar dom på barerna om du avser beerbars för där har man "fast" personal, på nattklubbar o discon däremot håller jag med om att det finns "hobbyluder"!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Peter Hultgren

NJaaeee, inte freelansar dom på barerna om du avser beerbars för där har man "fast" personal, på nattklubbar o discon däremot håller jag med om att det finns "hobbyluder"!

Och mycket freelansare utanför barerna på Soi 4 sukhumvit och fullt på parkeringen utanför Nana hotel
Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Detta är en sanning med modifikation.

Tidigare så fanns det personal på Ambassaden som mer än gärna riktade in sig på frågor gällande sexliv o dylika frågor som det verkade för att nedvärdera tjejen.

Att säga att man mötts i en bar gör att vissa tjänstemän tjänstekvinnor triggar igång sina egna fördomar.

Vi ska ha klart för oss att stora delar av ambassadpersonalen passerar nana dagligen och ser vad som sker utifrån och låter gärna fantasin flöda iväg blandat med olyckshistorier som dom hör.

Detta i sig gör att det nog är svårare att få ett besöksvisum om man anger att tjejen jobbade i bar. Och man där mer eller mindre skriver personalen på näsan att hon var prostituerad. På 90 talet när min yngsta dotters mamma kom hit. Så framkom det att hon jobbat i bar. Damen på ambassaden gav mig världens uppläxning /föreläsning om riskerna med prostituerade som minsann gick med x antal män i sängen dagligen. Att sen min dåvarande tjej jobbat i en Beer bar gjorde tydligen ingen skillnad. Och enda anledningen att hon fick visum. Var för att ambassaden bara tittade på mitt namn och påstod att jag tagit en annan tjej året innan till sverige. När jag röt till och krävde att dom skulle titta i sitt register där dom spar handlingarna för att bevisa att jag var oskyldig till detta. Så tog det en lång stund innan dom sen ropade upp min flickväns namn. Där dom lämnade fram passet med visum instämplat. Hade dom inte ogrundat lämnat fram dessa anklagelser. Så är jag tämligen säker på att det hade blivit avslag.

Hej

 

Håller med dig och skulle vilja påstå att det fanns personal som var både oförskämda och fördomsfulla där på 80-90 talet och jag hoppas verkligen att det har ändrat sig nu, min egen fru som aldrig har varit i närheten av en bar utan studerat kände sig illa till mods och diskriminerad av personalen på ambassaden, speciellt den Thailänska personalen där som verkade vara "upperclass", själv äcklas jag av att systemet med Ammart och Phrae fortfarande existerar.

 

Jag led verkligen med dom som tvingades besöka denna ambassad som mer liknade ett socialkontor med misstänksamma och fördomsfulla överklass käringar bakom glasväggen, synen på Sverige och Svenskarna fick sig nog en rejäl törn efter ett besök där, själv trodde jag inte att det var möjligt att det kunde fungera och vara på detta sättet, men tilläggas kan att det fanns bra Svenskar bland personalen också och själv viftade jag bort all Thailändsk personal och begärde en bra Svensk kontakt vid våra besök där och då fungerade det bättre, dom sura Thailändska överklasskäringarna blängde då ilsket bakom Svenskens rygg.

 

Mvh isan lover  

 

Mvh Isan lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Och mycket freelansare utanför barerna på Soi 4 sukhumvit och fullt på parkeringen utanför Nana hotel

Uschan, och jag som tvingas dit om en vecka! :crazy:

 

Man far se till att ha karaktaren i ordning! :police:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Uschan, och jag som tvingas dit om en vecka! :crazy:

 

Man far se till att ha karaktaren i ordning! :police:

 

Bästa är ju om du stannar på hotelrummet om du inte kan hålla fingrarna i styr

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa är ju om du stannar på hotelrummet om du inte kan hålla fingrarna i styr

 

BTT

För mig är det på hotellrummet det brukar ske, är själv för blyg för offentliga ställen.

Rooms service

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

 

Håller med dig och skulle vilja påstå att det fanns personal som var både oförskämda och fördomsfulla där på 80-90 talet och jag hoppas verkligen att det har ändrat sig nu, min egen fru som aldrig har varit i närheten av en bar utan studerat kände sig illa till mods och diskriminerad av personalen på ambassaden, speciellt den Thailänska personalen där som verkade vara "upperclass", själv äcklas jag av att systemet med Ammart och Phrae fortfarande existerar.

 

Jag led verkligen med dom som tvingades besöka denna ambassad som mer liknade ett socialkontor med misstänksamma och fördomsfulla överklass käringar bakom glasväggen, synen på Sverige och Svenskarna fick sig nog en rejäl törn efter ett besök där, själv trodde jag inte att det var möjligt att det kunde fungera och vara på detta sättet, men tilläggas kan att det fanns bra Svenskar bland personalen också och själv viftade jag bort all Thailändsk personal och begärde en bra Svensk kontakt vid våra besök där och då fungerade det bättre, dom sura Thailändska överklasskäringarna blängde då ilsket bakom Svenskens rygg.

 

Mvh isan lover  

 

Mvh Isan lover

Fanns en svensk-thaikille där oxå(Lu...) som var ett stort svin.Han försvann senare till annan tjänst(som tur var)

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Har träffat många bartjejer i Thailand. Alla är olika men man ser vad man får och förtjänar (kanske)? bara att sitta bakåt och ta det goda eller ta smällen senare

Link to comment
Dela på andra sajter

Att just din (eller min egen) tjej råkar vara högre utbildildad är absolut ingen garanti för att hon inte "horat" sig fram till den position hon är på i dag.

Väldigt vanligt att tjejer under studie tiden har en eller flera "mia noi" (älskarinna) förhållanden för att finansiera studier, shopping, party, familj mm.

Förmågan att spela oskyldig & ej levnads erfaren varierar. En del kamoflerar det väl.

Har träffat ett antal thailändska kvinnor här i Sverige som försöker distansiera sig från övriga landsmänninnor genom att utåt sett leva ett "lite bättre" liv än "bar packet". Avstå alkohol, jobba hårt etc. Vilken klass dom verkligen har i hjärtat visar sig med tiden genom det skvaller dom sprider om sina vänner & andra människor som dom inte ens känner men tydligen ändå har en tydlig uppfattning om.

 

Var går gränsen för prostitution?

 

Hur definierar man klass?

 

Den av min tjejs kompisar jag respekterar mest är en gammal bar tjej. Hon försöker inte förneka sitt förflutna. Hon är långt i från någon mönster medborgare. Tar sig gärna en rejäl fylla i bland, men hon hycklar inte & det respekterar jag henne för.

Ändrades av Nordsvensk
Link to comment
Dela på andra sajter

Bästa är ju om du stannar på hotelrummet om du inte kan hålla fingrarna i styr

 

BTT

Ojsan!

Avundsjuk?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Att just din (eller min egen) tjej råkar vara högre utbildildad är absolut ingen garanti för att hon inte "horat" sig fram till den position hon är på i dag.

Väldigt vanligt att tjejer under studie tiden har en eller flera "mia noi" (älskarinna) förhållanden för att finansiera studier, shopping, party, familj mm.

Förmågan att spela oskyldig & ej levnads erfaren varierar. En del kamoflerar det väl.

Har träffat ett antal thailändska kvinnor här i Sverige som försöker distansiera sig från övriga landsmänninnor genom att utåt sett leva ett "lite bättre" liv än "bar packet". Avstå alkohol, jobba hårt etc. Vilken klass dom verkligen har i hjärtat visar sig med tiden genom det skvaller dom sprider om sina vänner & andra människor som dom inte ens känner men tydligen ändå har en tydlig uppfattning om.

 

Var går gränsen för prostitution?

 

Hur definierar man klass?

 

Den av min tjejs kompisar jag respekterar mest är en gammal bar tjej. Hon försöker inte förneka sitt förflutna. Hon är långt i från någon mönster medborgare. Tar sig gärna en rejäl fylla i bland, men hon hycklar inte & det respekterar jag henne för.

Klockrent :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Vare sig pengar, status eller hög utbildning är inte någon garanti för att en kvinna/man är snäll och trevlig som partner.

Det finns skitstövlar och "dåliga fruntimmer" i alla samhälsklasser.

Dock underlättar det för en Farang att ha en högutbildad thailändsk fru då man ska hantera olika myndighetsärenden och dyl i Thailand.

Det är min erfarenhet.

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden är väl att olle i skogen inte kan få 20 åriga Lisa att stanna hos honom och gifta sig med honom.

Det kan han däremot med 20 åriga Noi om han betalar bra för familjen hemma i Thailand och bygger hus åt mamma och pappa i hembyn

BTT

Har Olle rätt dimension på plånboken och spenderar den frikostigt på Lisa så kommer hon också att gifta sig med honom. Dessutom så kommer det finnas andra som är intresserad av den sk. Fru rollen.

Hugh Heffner är väl ett bra exempel. Ingen tror väl sådär rysligt mycket på att Ann Nicole Smith "föll som en fura" för gubben som hon gifte sig med. Han var väl ca 80 bast samt satt i rullstol, men de hade ju så mycket gemensamt enligt Ann ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Olle rätt dimension på plånboken och spenderar den frikostigt på Lisa så kommer hon också att gifta sig med honom. Dessutom så kommer det finnas andra som är intresserad av den sk. Fru rollen.

Hugh Heffner är väl ett bra exempel. Ingen tror väl sådär rysligt mycket på att Ann Nicole Smith "föll som en fura" för gubben som hon gifte sig med. Han var väl ca 80 bast samt satt i rullstol, men de hade ju så mycket gemensamt enligt Ann ;)

Så med andra ord, alla tjejer/kvinnor är horor, det är bara en fråga om priset?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Så med andra ord, alla tjejer/kvinnor är horor, det är bara en fråga om priset?

 

Nä, bara dom tjejer/kvinnor som träffar en torsk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Under mitt besök på Phukett och Patong för 12 år sedan hände mig följande:

 

Jag gick till ett varuhuspå  Bangla road, där dom hade en bowlingbana högst upp.

Det fanns även ett kafe bär och jag tog en fika och under tiden spanade jag in dom som bowlade.

Så uppenbarade sig en 10-poängare med ett 5-årigt barn i handen jag visade med handen att hon var välkommen att sitta ned vid mitt bord.

Tjejen skrattade och visade att jag skulle komma med och bowla.Jag hakade på direkt och vi hade en trevlig timma tillsammans (jag betalade för bowlingen samt dricka)

Innan vi skildes så bytte vi telefonnummer och jag frågade var hon jobbade, och svaret gav mig en liten förvåning.Hon hälsade mig välkommen till soi Erik och baren hon arbetade i.

Vid 22-tiden gick jag till baren och hittade henne full som en alika och ögonen gick i kors.Jag lossades inte se henne utan gick förbi.

Nästa kväll giock jag dit vid 20-tiden och och hon var sur för att jag inte stannade hos henne kvällen innan. Tempot var redan högt.Hon föreslog att jag skulle ta med henne till hotellet men då det är emot mina principer att betala barfine så avstod jag

 

Nästa förmiddag kom hon på moped till hotellet med en lapp i handen där det stod "I am forsed" och ville att vi skulle träffas i varuhusets kaffeteria klockan 1500.

På eftermiddagen mötte jag inte bara henne utan 3 tjejer till från samma bar..Alla var halvbra på engelska så dom berättade att det supits rejält och kalabalik uppstod.Chefen (Mamma san) gav sig in i bråket med följd att 10-poängaren golvade henne.Nu hade alla 4 fått sparken.Vi samtalade om situtionen och dom beslöt att gå hem och såva på saken.Ingen visade något intresse för att jag skulle följa med.

 

Nästa kväll gick jag till soi Erik igen och då hittade jag alla 4 i en annan bar och tempot var högt.

Vad var det för flickor som jag blivit bekant med.?Alla 4 erkände för mig att dom brukade juga för sina kunder och säga att dom var ensamstående mödrar och behövde pengar till sitt barn.

 

Verkligheten var att alla 4 studerade vid ett universitet i Bangkok och hade åkt till Phukett för att fnaska i 3 månader så dom fick ihop pengar till kommande års studier.

Det blev ingen "noppa" för mig men jag lärde mig ganska mycket under dom möten vi hade under nästan 2 veckor..

 

Born41

.

 

,

Link to comment
Dela på andra sajter

Att just din (eller min egen) tjej råkar vara högre utbildildad är absolut ingen garanti för att hon inte "horat" sig fram till den position hon är på i dag.

Väldigt vanligt att tjejer under studie tiden har en eller flera "mia noi" (älskarinna) förhållanden för att finansiera studier, shopping, party, familj mm.

Förmågan att spela oskyldig & ej levnads erfaren varierar. En del kamoflerar det väl.

Har träffat ett antal thailändska kvinnor här i Sverige som försöker distansiera sig från övriga landsmänninnor genom att utåt sett leva ett "lite bättre" liv än "bar packet". Avstå alkohol, jobba hårt etc. Vilken klass dom verkligen har i hjärtat visar sig med tiden genom det skvaller dom sprider om sina vänner & andra människor som dom inte ens känner men tydligen ändå har en tydlig uppfattning om.

 

Var går gränsen för prostitution?

 

Hur definierar man klass?

 

Den av min tjejs kompisar jag respekterar mest är en gammal bar tjej. Hon försöker inte förneka sitt förflutna. Hon är långt i från någon mönster medborgare. Tar sig gärna en rejäl fylla i bland, men hon hycklar inte & det respekterar jag henne för.

Tycker du traffat ganska bra ibeskrivning av Thaikvinnorna i stort, undrar bara vad du menar med valdigt vanligt?

Majortetm eller kan forekomma ar ju bada ett begrepp jnom sfaren "ganska vanligt", men valdigt vanligt?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Så med andra ord, alla tjejer/kvinnor är horor, det är bara en fråga om priset?

Vet inte riktigt vad man ska säga om det. En del prioriterar en snygg filmstjärnetyp, en del önskar sig Oskar som bor 3 hus bort, en del prioriterar de med fin bil, en del prioriterar sådana med pengar.

En del har starkare önskan än den stora massan varvid de är beredda att gå längre för att nå sina mål. Nu var mina exempel med mening väldigt utmanande men jag skulle tro att de som omger Hugh är sådana som ser att han skänker dem makt, pengar och en språngbräda in i gräddan. Ann Nicole Smith var nog mer kär i pengarna än i den skrynkliga gubben.

Nu existerar den solskenshistorier men jag tror nog att de mest är måna om sig själva och sin egen framgång varvid de kan tänka sig mer extrema saker för att nå längre.

Jag tycker att frågan är för komplex för att kategoriskt bara säga att alla är horor eller inte. De flesta brukar ju gå och jobba varje dag för att förtjäna brödfödan, är det ett slags horeri not de som har råd att anställa oss?

Ursprungsfrågan var om Lisa kunde tänka sig att gifta sig med Olle vilket jag är övertygad om att hon kan i många fall om hans plånbok och status väger över nackdelarna med ålder osv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker du traffat ganska bra ibeskrivning av Thaikvinnorna i stort, undrar bara vad du menar med valdigt vanligt?

Majortetm eller kan forekomma ar ju bada ett begrepp jnom sfaren "ganska vanligt", men valdigt vanligt?

Jag erkänner att jag inte har någon statistik att luta mig mot. Detta är däremot något jag läst om samt hört om i samtal med thailändare som jag känner.

Min flickvän har åtminstone en kompis som livnär sig som mia noi. Anledningen är att hon vill leva ett bra liv samt slussa pengar till sin fattiga familj.

Trots påtryckningar från sina vänner kan hon inte sluta. Fastnat i livs stilen på något sätt. Kanske när hon en förhoppning att älskaren ska lämna sin fru för henne.

Hörde ett radioprogram nyligen från Kina. Där händer det att tjejjerna blir inlurade i mia noi relationer av män som ljuger & lever dubbel liv. Upptäcker att deras pojkvänner redan är gifta efter ett par månader eller i bland år. 

Antar att Thailand är likadant.

Att ljuga verkar då varken kvinnor & män i Thailand inte dra sig för att göra i alla fall. Det vet jag av egna erfarenheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Dåliga fruntimmer är inte det sämsta :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Under mitt besök på Phukett och Patong för 12 år sedan hände mig följande:

 

Jag gick till ett varuhuspå  Bangla road, där dom hade en bowlingbana högst upp.

Det fanns även ett kafe bär och jag tog en fika och under tiden spanade jag in dom som bowlade.

Så uppenbarade sig en 10-poängare med ett 5-årigt barn i handen jag visade med handen att hon var välkommen att sitta ned vid mitt bord.

Tjejen skrattade och visade att jag skulle komma med och bowla.Jag hakade på direkt och vi hade en trevlig timma tillsammans (jag betalade för bowlingen samt dricka)

Innan vi skildes så bytte vi telefonnummer och jag frågade var hon jobbade, och svaret gav mig en liten förvåning.Hon hälsade mig välkommen till soi Erik och baren hon arbetade i.

Vid 22-tiden gick jag till baren och hittade henne full som en alika och ögonen gick i kors.Jag lossades inte se henne utan gick förbi.

Nästa kväll giock jag dit vid 20-tiden och och hon var sur för att jag inte stannade hos henne kvällen innan. Tempot var redan högt.Hon föreslog att jag skulle ta med henne till hotellet men då det är emot mina principer att betala barfine så avstod jag

 

Nästa förmiddag kom hon på moped till hotellet med en lapp i handen där det stod "I am forsed" och ville att vi skulle träffas i varuhusets kaffeteria klockan 1500.

På eftermiddagen mötte jag inte bara henne utan 3 tjejer till från samma bar..Alla var halvbra på engelska så dom berättade att det supits rejält och kalabalik uppstod.Chefen (Mamma san) gav sig in i bråket med följd att 10-poängaren golvade henne.Nu hade alla 4 fått sparken.Vi samtalade om situtionen och dom beslöt att gå hem och såva på saken.Ingen visade något intresse för att jag skulle följa med.

 

Nästa kväll gick jag till soi Erik igen och då hittade jag alla 4 i en annan bar och tempot var högt.

Vad var det för flickor som jag blivit bekant med.?Alla 4 erkände för mig att dom brukade juga för sina kunder och säga att dom var ensamstående mödrar och behövde pengar till sitt barn.

 

Verkligheten var att alla 4 studerade vid ett universitet i Bangkok och hade åkt till Phukett för att fnaska i 3 månader så dom fick ihop pengar till kommande års studier.

Det blev ingen "noppa" för mig men jag lärde mig ganska mycket under dom möten vi hade under nästan 2 veckor..

 

Born41

.

 

,

Jag har liknande erfarenheter. Har hängt i en hel del barer. Inte som nedsupen torsk. Tar man sig tid & pratar med tjejjerna så finns det livs öden bakom leendet.

I bland tragiska. I bland själv valda. Kan i bland vara en intressant miljö att studera människor på.

Ofta tror dom att jag är gay vilket dom gärna får tro.

Behandlar man dom med respekt & dricks förstås så får man ett bra bemötande tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Under mitt besök på Phukett och Patong för 12 år sedan hände mig följande:

 

Jag gick till ett varuhuspå  Bangla road, där dom hade en bowlingbana högst upp.

Det fanns även ett kafe bär och jag tog en fika och under tiden spanade jag in dom som bowlade.

Så uppenbarade sig en 10-poängare med ett 5-årigt barn i handen jag visade med handen att hon var välkommen att sitta ned vid mitt bord.

Tjejen skrattade och visade att jag skulle komma med och bowla.Jag hakade på direkt och vi hade en trevlig timma tillsammans (jag betalade för bowlingen samt dricka)

Innan vi skildes så bytte vi telefonnummer och jag frågade var hon jobbade, och svaret gav mig en liten förvåning.Hon hälsade mig välkommen till soi Erik och baren hon arbetade i.

Vid 22-tiden gick jag till baren och hittade henne full som en alika och ögonen gick i kors.Jag lossades inte se henne utan gick förbi.

Nästa kväll giock jag dit vid 20-tiden och och hon var sur för att jag inte stannade hos henne kvällen innan. Tempot var redan högt.Hon föreslog att jag skulle ta med henne till hotellet men då det är emot mina principer att betala barfine så avstod jag

 

Nästa förmiddag kom hon på moped till hotellet med en lapp i handen där det stod "I am forsed" och ville att vi skulle träffas i varuhusets kaffeteria klockan 1500.

På eftermiddagen mötte jag inte bara henne utan 3 tjejer till från samma bar..Alla var halvbra på engelska så dom berättade att det supits rejält och kalabalik uppstod.Chefen (Mamma san) gav sig in i bråket med följd att 10-poängaren golvade henne.Nu hade alla 4 fått sparken.Vi samtalade om situtionen och dom beslöt att gå hem och såva på saken.Ingen visade något intresse för att jag skulle följa med.

 

Nästa kväll gick jag till soi Erik igen och då hittade jag alla 4 i en annan bar och tempot var högt.

Vad var det för flickor som jag blivit bekant med.?Alla 4 erkände för mig att dom brukade juga för sina kunder och säga att dom var ensamstående mödrar och behövde pengar till sitt barn.

 

Verkligheten var att alla 4 studerade vid ett universitet i Bangkok och hade åkt till Phukett för att fnaska i 3 månader så dom fick ihop pengar till kommande års studier.

Det blev ingen "noppa" för mig men jag lärde mig ganska mycket under dom möten vi hade under nästan 2 veckor..

 

Born41

.

 

,

Ja, man kan då träffa alla möjliga människor innanför baren, har själv träffat folk som jobbar i bank, advokater, högutbildade affärskvinnor, och rika ensamstående kvinnor som kärlekstörstar efter en blekfet 70 taggare för en natt, oftast tar dessa kvinnor heller inte betalt, då det inte är pengarna som är det primära i dessa tillfälliga kontakter, utan det trevliga sällskapet och det underbara sexet. :gasp:

 

Jag får en känsla att det är en del här som verkar tycka det är jobbigt att inte alla har träffat sin tjej i baren, och därmed försöker inbilla sig att alla thailänskor är minsann prostituerade mer eller mindre, men det är väl antagligen bara inbillning skulle jag tro.

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, man kan då träffa alla möjliga människor innanför baren, har själv träffat folk som jobbar i bank, advokater, högutbildade affärskvinnor, och rika ensamstående kvinnor som kärlekstörstar efter en blekfet 70 taggare för en natt, oftast tar dessa kvinnor heller inte betalt, då det inte är pengarna som är det primära i dessa tillfälliga kontakter, utan det trevliga sällskapet och det underbara sexet. :gasp:

 

Jag får en känsla att det är en del här som verkar tycka det är jobbigt att inte alla har träffat sin tjej i baren, och därmed försöker inbilla sig att alla thailänskor är minsann prostituerade mer eller mindre, men det är väl antagligen bara inbillning skulle jag tro.

 

Jag får nog erkänna att jag i sådant fall lider av exakt samma inbillning som du.

 

/Krille

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...