Jump to content
IGNORERAD

"Ni har inte träffats i baren"


Oregistrerad

Recommended Posts

Både fader Baa och tallviking har berättat att dom kör omvägar om Pattaya

 

BTT

 

På TV har jag sett bilder tagna i Pattaya från ett flertal skilda tillfällen, så han har ju bevisligen varit där..mer än du har klarat av!

 

Baa, har väl ingen anledning att passera Pattaya, så varför han skulle ta en omväg köper jag inte...och skulle han nu tex köra till Rayong från Bkk så är jag rätt säker på att han skulle välja vägen via Pattaya, och risken att han passerar Pattaya före du sätter din fot där är ännu större!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 458
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    71

  • Baa

    50

  • micke isaan

    25

  • SatanG

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Både fader Baa och tallviking har berättat att dom kör omvägar om Pattaya

 

BTT

 

dom har kanske lärt sig av misstagen att det är lätt att fastna där :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

min kärring var så gott som oskuld, bara 2 barn innan.. tror hon är prostituerad åxå, i alla fall så frågar hon om pengar ibland :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

dom har kanske lärt sig av misstagen att det är lätt att fastna där :crazy:

 

Nja det bottnar nog mest i att frugorna inte tycker om att dom stannar till där

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Både fader Baa och tallviking har berättat att dom kör omvägar om Pattaya

 

BTT

Nu ljuger du din lilla skit, Skulle jag ha en anledning att vistas i Pattaya sa gor jag det, inte for att du tycker det, Jag forvantar mig en ursakt for denna logn!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja det bottnar nog mest i att frugorna inte tycker om att dom stannar till där

 

BTT

 

Du samlar pa dig en massa som du kan fa kaka upp!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu ljuger du din lilla skit, Skulle jag ha en anledning att vistas i Pattaya sa gor jag det, inte for att du tycker det, Jag forvantar mig en ursakt for denna logn!

 

Du har vid många tillfällen ondgjort dig över Pattaya och skrivit att du aldrig sätter din fot i den staden men väljer du att göra en pudel nu så ber jag om ursäkt

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Att ni blir så arga på broder tuk tuk, han sitter just nu och garvar läppen av sig för att han orkat trolla er till totalt nervsammanbrott :)

Det finns ingen som han som kan finnas på riktigt, det går bara liksom inte. Gubbarna med de vita rockarna har alla sådana under luppen redan ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Kärlek betyda olika saker beroende på vart i världen man är. I Sverige  blandar vi ofta ihop kärlek med förälskelse.

Allt ska vara så fantastiskt bubblande och sprudlande hela tiden. Tror det är därför vi har ganska många skiljsmässor i Sverige,

förälskelsen lägger sig och den gråa kalla vardagen tar vid. Då är det inte roligt längre och många kastar in handuken.

Många asiater har en väldigt prakmatisk syn på kärlek och äktenskap. Och ju mer jag tänker på det ju mer gillar jag deras sätt att

se på saken. Allt behöver inte vara så rosa och roligt hela tiden, det viktiga är att det finnas en grundtrygghet. Man trivs med varandra

och delar det man har genom livets många upp och nerförsbackar.

 

/Marlon

Detta är klockrent. Grundtrygghet  är lika viktig  från båda sidor . Det kommer alltid en vardag

Link to comment
Dela på andra sajter

Har funderat på om inte  Broder Tok Tok är mpr svar på Bagdad Bob." Han basunerarde ut att jänkarna vart slaktade som hundar. När dom i självaste verket stod med Abramtanksen och nästan knackade på dörren med kanonröret". Förstår inte hans sett att hela tiden nedvärdera den thailändska kvinnan. Själv så har jag haft två längre förhållande,den senaste hade jobb som accunting manager i Bkk som hade sitt säte i singapore och hade 80000 baht/ mån.Egen condo ,bil.etc etc. Hon var i Sverige och hälsade på mig i 10 dagar, tyvärr så var vi så olika i tänket  att jag inte orkade längre. Vilket hon inte förstod när jag gjorde slut...kanske det var mitt störtsa misstag jag gjort jag vet inte.Vi träffades via Thailovelinks :yes:

Ändrades av R_Thai68

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tidigare skrivit att jag la två sömntabletter i hennes vattenglas men med hennes samtycke och visst det var ett sätt att även skydda pengarna

Rätt eller fel?

BTT

Nej.

Det där med samtycke efterkonstruerade du.

När man läser ditt inlägg är det ingen tvekan om hur det verkligen låg till.

Sedan var det ju tydligen sömntabletter ändå även om du nu först sa att det sömntabletter sedan var det bara var lugnande och nu tydligen sömntabletter igen.struligt det kan bli.

Men det är väl lite knöligt att komma ihåg hur det var om det inte var på riktigt som du säger det var. Det borde vara bäst om det inte var så.

Link to comment
Dela på andra sajter

Män brukar hitta tjejer samma nivå. Om man bor i Pattaya då träffar man bartjejer. Man vet inte vad som ligger bakom de där tjejerna. Allting tar sin tid. Lycka till.

 

så träffar man en tjej i hennes hemby som jobbar i en bar i Pattaya så är det ingen bartjej

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ofta man berättar för andra om sitt misstag här. Berättat bara fina saker. Ta upp också dåliga saker för att vissa av svenskar ska bli lite klokare. Tycker jag. Jag är en thaitjej och har ofta hört om tjejer från Isan. Det finns alltid bra och dåliga människor i hela värden men mest tjejer därifrån. Fattigdom gör att de där tjejerna blir kloka på fel sätt. Finns inte utbildning. Tycker om att vara bekvämt. Blir rik fort av andra pengar.

Stämmer absolut på en del men vad är skillnaden mot en del svenskar som blivit rika och pisset stigit upp i kraniet??

 

Hittar inte på ngt mer dåligt föutom svartsjuka i början som gick över efter ett tag när tilliten växer med förhällandet men

där är det ingen skillnad heller mot mina tidigare relationer i Sverige.

 

Lata kärringar finns också överallt i världen..:) Jag hade dock turen att träffa en likasinnad arbetsmyra som mig fast hon slår

mig med hästlängder på det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Det kan inte vara latt att leva livet med ett sa snavt tunnelseende som broder har! Tror du verkligen pa det du skriver?

Gubbar? Menar du att du inte ser nagot annat an barbrudar och gubbar Skrammande!

Har du hort talas om ett ord som "man"?? Kanske lite svart for en som aldrig lever upp till det epitetet!

 

Är det åldern som gör att du är känslig för det ofta förekommande uttrycket "gubbar"?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det åldern som gör att du är känslig för det ofta förekommande uttrycket "gubbar"?

Nja, snarare det faktum att han inte betraktar sig sjalv som bargubbe utan som guds gava till barvarlden!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Nja, snarare det faktum att han inte betraktar sig sjalv som bargubbe utan som guds gava till barvarlden!

 

Vad gäller bargubbe så är väl han ett typexempel på en sådan, även om han är yngre och smalare än de flesta man sett.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Vad gäller bargubbe så är väl han ett typexempel på en sådan, även om han är yngre och smalare än de flesta man sett.

Jo for all del, visst sitter jag en del pa barstolar emellanat och gubbe har man forvisso blivit, men det behover ju inte vara av ondo att uppskatta lite forbjuden frukt, eller?

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Jag sitter i baren varje dag så jag måste vara en hundra procentig bar gubbe då

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Jo for all del, visst sitter jag en del pa barstolar emellanat och gubbe har man forvisso blivit, men det behover ju inte vara av ondo att uppskatta lite forbjuden frukt, eller?

 

Jag hamnar också på en barstol emellanåt, det beror lite på om man hamnat i dåligt sällskap -vilket inte är det sämsta.....

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Jag sitter i baren varje dag så jag måste vara en hundra procentig bar gubbe då

 

Du har varit lite bar på någon av dina bilder.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag sitter i baren varje dag så jag måste vara en hundra procentig bar gubbe då

Inte många luder i din bar vad jag kan se...
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nja, snarare det faktum att han inte betraktar sig sjalv som bargubbe utan som guds gava till barvarlden!

 

Nu är du som vanligt lite fel ute.

 

Jag har väl vid hundratals tillfällen refererat till vi bargubbar så även jag räknas in som bargubbe.

 

Vad dig beträffar är du väl en fd bargubbe?

 

Har man hittat darlingen och bildat familj i Thailand är det väl inte så vanligt att man fortfarande räknas in bland bargubbarna även om detta säkert oxå förekommer.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Inte många luder i din bar vad jag kan se...

Nej och jag skall aldrig ha några luder i baren mera!!, Bara dom som kommer hit med gäster!!  Vill man ha problem så skall man anställa luder!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är du som vanligt lite fel ute.

 

Jag har väl vid hundratals tillfällen refererat till vi bargubbar så även jag räknas in som bargubbe.

 

Vad dig beträffar är du väl en fd bargubbe?

 

Har man hittat darlingen och bildat familj i Thailand är det väl inte så vanligt att man fortfarande räknas in bland bargubbarna även om detta säkert oxå förekommer.

 

BTT

Du fortsätter som vanligt med dina efterkonstruktioner. Stackare, skaffa ett liv, och sluta att använda "vi" i dina infantiliteter, det finns väl ingen idag levande som vill förknippas med dig efter dina avslöjanden om vad du sysslat med!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...