Jump to content
IGNORERAD

"Ni har inte träffats i baren"


Oregistrerad

Recommended Posts

broder tuk tuk

Här har du ett svar.

 

"Tycker du att man drogar ner någon för att man frågar och erbjuder två sömntabletter så är det upp till dig.

 

Tjejen tackade ja till tabletterna helt frivilligt.

 

Dessutom så var det inga rena sömntabletter heller utan mer ett lugnande medel

 

BTT"

 

Här har du ett annat svar.

 

" Denne man måste ju ha varit en förstagångsbesökare i Pattaya som ännu inte lärt sig djungelns lagar och regler.

Jag hade själv ca 100.000 baht liggande i en pengapåse bredvid sängen en gång när jag lät en tjej sova över men som tur var så snarkade hon gott när jag vaknade på morgonen.

Å andra sidan hade jag garderat mig genom att lägga två sömntabletter i hennes vattenflaska så hon sov halva förmiddagen.

Man får inte vara korkad.

BTT"

 

Så hur ska du ha det nu ??

 

Har tidigare skrivit att jag la två sömntabletter i hennes vattenglas men med hennes samtycke och visst det var ett sätt att även skydda pengarna

 

Rätt eller fel?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 458
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    71

  • Baa

    50

  • micke isaan

    25

  • SatanG

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Finns säkert även den kategorin av gubbar i Thailand men jag tror inte dom är i majoritet utan merparten av gubbarna hamnar i barerna på olika ställen

 

BTT

Det kan inte vara latt att leva livet med ett sa snavt tunnelseende som broder har! Tror du verkligen pa det du skriver?

Gubbar? Menar du att du inte ser nagot annat an barbrudar och gubbar Skrammande!

Har du hort talas om ett ord som "man"?? Kanske lite svart for en som aldrig lever upp till det epitetet!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tidigare skrivit att jag la två sömntabletter i hennes vattenglas men med hennes samtycke och visst det var ett sätt att även skydda pengarna

 

Rätt eller fel?

 

BTT

Jag tror helt enkelt att du är en mytoman eller ännu värre psykiskt sjuk. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har tidigare skrivit att jag la två sömntabletter i hennes vattenglas men med hennes samtycke och visst det var ett sätt att även skydda pengarna

 

Rätt eller fel?

 

BTT

FEL, du friserar dina svar utefter de svar du far som vanligt, om du ar sa javla dum att du skroderar med dina infantila klavertramp sa kan du i alla fall sta for dem och inte slingra dig som en al!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Män brukar hitta tjejer samma nivå. Om man bor i Pattaya då träffar man bartjejer. Man vet inte vad som ligger bakom de där tjejerna. Allting tar sin tid. Lycka till.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom ihåg gubbar! Ni får vad ni gör (karma)

 

Tror jag definitivt på! Och ska man bli lite religös så här på söndagkvällen så fick jag lära mig att "behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad".

Är du seriös i en relation så kommer även motparten att vara det.

 

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Köp en supportertröja och gå fotboll, hälften av åskådarna är damer 20 - 30 år.

De är sociala, trevliga och gillar att snacka med farang.

 

Tyvärr förlorade vi fotbollsmatchen med 5 - 2 men vann nya vänner... :crazy:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan i högsta grad verifiera detta!

Min sambo gav offrade också precis allt du beskriver och kom hit till vår mycket kalla plats med väldiga små möjligheter nu i början att tjäna egna pengar bara för att få vara med just mig.

Detta medför en del ansvar att svara upp på och verkligen se till att hon inte gjorde denna uppoffring förgäves.

I BTT:s fall så tror jag att det förutom att det blir billigare för honom att det även vore snällare och skonsammare mot tjejerna om han fick hjälp att införskaffa en uppblåsbar Barbara för sin penetration. Denna Barbara med lite såpa och borste för rengöring borde väl vara helt enligt hans önskemål prismässigt och kunna möta honom på hans egen nivå emotionellt.

 

Japp, medför precis som du säger massor med ansvar om man bestämmer sig för att slå sina påsar ihop och bo tillsammans. Hoppas alla som träffar en utlänsk partner

förstår detta!

 

/Marlon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan i högsta grad verifiera detta!

Min sambo gav offrade också precis allt du beskriver och kom hit till vår mycket kalla plats med väldiga små möjligheter nu i början att tjäna egna pengar bara för att få vara med just mig.

Detta medför en del ansvar att svara upp på och verkligen se till att hon inte gjorde denna uppoffring förgäves.

I BTT:s fall så tror jag att det förutom att det blir billigare för honom att det även vore snällare och skonsammare mot tjejerna om han fick hjälp att införskaffa en uppblåsbar Barbara för sin penetration. Denna Barbara med lite såpa och borste för rengöring borde väl vara helt enligt hans önskemål prismässigt och kunna möta honom på hans egen nivå emotionellt.

Jo ! en Barbara behover ju inte drogas heller !!  Med pajaskonster, uppenbara logner, och efterhandskonstruktioner...har brodern lyckats halla traden vid liv i nastan 30 sidor..Imponerande !!!  MVH NONG

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det kan inte vara latt att leva livet med ett sa snavt tunnelseende som broder har! Tror du verkligen pa det du skriver?

Gubbar? Menar du att du inte ser nagot annat an barbrudar och gubbar Skrammande!

Har du hort talas om ett ord som "man"?? Kanske lite svart for en som aldrig lever upp till det epitetet!

 

Jag har bott ganska länge både i Pattaya och i Bangkok och det jag har upplevt är att man inte ofta ser en ensam farang i Bangkok däremot ser man mängder av faranger längs soierna i Pattaya.

 

Använder man då sin egen slutledningsförmåga kommer man fram till svaret var dom flesta singelgubbar hamnar

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Män brukar hitta tjejer samma nivå. Om man bor i Pattaya då träffar man bartjejer. Man vet inte vad som ligger bakom de där tjejerna. Allting tar sin tid. Lycka till.

Ofan, och sen flyttar man ut till isaan med tjejen och bygger hus och blir lurad på sin förmögenhet som man har slitit ihop under sin livstid?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bott ganska länge både i Pattaya och i Bangkok och det jag har upplevt är att man inte ofta ser en ensam farang i Bangkok däremot ser man mängder av faranger längs soierna i Pattaya.

Använder man då sin egen slutledningsförmåga kommer man fram till svaret var dom flesta singelgubbar hamnar

BTT

Du har aldrig varit I Bangkok heller ser vi nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har bott ganska länge både i Pattaya och i Bangkok och det jag har upplevt är att man inte ofta ser en ensam farang i Bangkok däremot ser man mängder av faranger längs soierna i Pattaya.

 

Använder man då sin egen slutledningsförmåga kommer man fram till svaret var dom flesta singelgubbar hamnar

 

BTT

Du skriver som du har forstand till.

Om man ska till bar o brudlivet ar det ju helt normalt, men du skrev ju att det inte gick for en farang att traffa damer med hog inkomst, det tror inte jag heller om man sitter i en bar i Pattaya, daremot om man vistas i deras miljo, men det kan ju inte du veta som aldrig varit i narheten!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror att dom singelgubbar som åker till Thailand för att titta på tempel eller tågluffa i landet är väldigt få.

 

Jag sprang själv rundor på gatorna i Bangkok och svettades under mina första två resor till Thailand på 90 talet innan jag hittade till soi 8 och Second Roads barområden i Pattaya och jag minns att jag tyckte Bangkok var jävligt trist och påfrestande.

 

Som jag ser det så är Thailand inget resmål för singegubben såvida han inte sitter och super och löser ut tjejer i något barområde eller kommit så långt att han hittat frugan bland barerna och kanske flyttat upp till hembyn i norr.

 

Vad vore Thailand utan kvinnosällskap??

 

BTT

Nu har jag inget emot beerbars, men det finns faktiskt annat i livet som kan förgylla ens vardag än att bara sitta och supa i en bar från morgon till kväll.

Jag kom och tänka på ett t-shirt tryck ”Have a one-track mind”.

Singelgubben.

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Du skriver som du har forstand till.

Om man ska till bar o brudlivet ar det ju helt normalt, men du skrev ju att det inte gick for en farang att traffa damer med hog inkomst, det tror inte jag heller om man sitter i en bar i Pattaya, daremot om man vistas i deras miljo, men det kan ju inte du veta som aldrig varit i narheten!

 

Och vilken miljö syftar du på då?

 

Du menar att det inte finns några thailändska kvinnor som tjänar 50.000 baht i månden i Pattaya?

 

Jag känner till ett antal tjejer i Pattaya som har högre inkomst än så

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ofan, och sen flyttar man ut till isaan med tjejen och bygger hus och blir lurad på sin förmögenhet som man har slitit ihop under sin livstid?

Hur ofta man berättar för andra om sitt misstag här. Berättat bara fina saker. Ta upp också dåliga saker för att vissa av svenskar ska bli lite klokare. Tycker jag. Jag är en thaitjej och har ofta hört om tjejer från Isan. Det finns alltid bra och dåliga människor i hela värden men mest tjejer därifrån. Fattigdom gör att de där tjejerna blir kloka på fel sätt. Finns inte utbildning. Tycker om att vara bekvämt. Blir rik fort av andra pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och vilken miljö syftar du på då?

 

Du menar att det inte finns några thailändska kvinnor som tjänar 50.000 baht i månden i Pattaya?

 

Jag känner till ett antal tjejer i Pattaya som har högre inkomst än så

 

BTT

Det forstar jag att du inte kanner till, du kanske skulle testa att tanka lite sjalv, var vistas hogavlonade, inte i Pattayabarer och inte pa /11

Om du nu kanner en massa damer med den inkomsten, va ska du da med en som tjanar 8000 till?

Och var har jag skrivit att det inte finns de som tjanar kulor i Pattis? Sluta svamla och slingra dig. Du gor dig bara annu dummare!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det forstar jag att du inte kanner till, du kanske skulle testa att tanka lite sjalv, var vistas hogavlonade, inte i Pattayabarer och inte pa /11

Om du nu kanner en massa damer med den inkomsten, va ska du da med en som tjanar 8000 till?

Och var har jag skrivit att det inte finns de som tjanar kulor i Pattis? Sluta svamla och slingra dig. Du gor dig bara annu dummare!

Min bror jobbar som farmacept i Bangkok då får han ungafär 30000 bath. Men om den tjejen får 50000 per månad då måste hon jobbar hårt varje natt .

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det forstar jag att du inte kanner till, du kanske skulle testa att tanka lite sjalv, var vistas hogavlonade, inte i Pattayabarer och inte pa /11

Om du nu kanner en massa damer med den inkomsten, va ska du da med en som tjanar 8000 till?

Och var har jag skrivit att det inte finns de som tjanar kulor i Pattis? Sluta svamla och slingra dig. Du gor dig bara annu dummare!

 

För att man känner ett en kvinna betyder väl inte att man ska gänga henne?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur ofta man berättar för andra om sitt misstag här. Berättat bara fina saker. Ta upp också dåliga saker för att vissa av svenskar ska bli lite klokare. Tycker jag. Jag är en thaitjej och har ofta hört om tjejer från Isan. Det finns alltid bra och dåliga människor i hela värden men mest tjejer därifrån. Fattigdom gör att de där tjejerna blir kloka på fel sätt. Finns inte utbildning. Tycker om att vara bekvämt. Blir rik fort av andra pengar.

Jag var nog lite otydlig i mitt inlägg, jag reagerade lite på att du tar för givet att alla som bor i Pattaya endast gör det på grund av bartjejerna, Pattaya har även mycket att erbjuda utanför barerna om man jämför med många andra thailändska städer.

 

Och det går givetvis även att finna tjejer där som inte har något förflutet i barsvängen...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag var nog lite otydlig i mitt inlägg, jag reagerade lite på att du tar för givet att alla som bor i Pattaya endast gör det på grund av bartjejerna, Pattaya har även mycket att erbjuda utanför barerna om man jämför med många andra thailändska städer.

 

Och det går givetvis även att finna tjejer där som inte har något förflutet i barsvängen...

 

Tyvärr finns det ett antal forumister som inte förstått detta och som tom kör långa omvägar om Pattaya.

 

Vi som bott i Pattaya vet ju att barlivet enbart är koncentrerat till vissa områden och att man kan hitta massor av mer normala ställen om man vill.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag var nog lite otydlig i mitt inlägg, jag reagerade lite på att du tar för givet att alla som bor i Pattaya endast gör det på grund av bartjejerna, Pattaya har även mycket att erbjuda utanför barerna om man jämför med många andra thailändska städer.

 

Och det går givetvis även att finna tjejer där som inte har något förflutet i barsvängen...

Som jag skrev att det finns bra och dåliga människor i hela värden. Jag har uppvuxit  i Thailand och förstår ser och hört om Thailand mer än er svenskar. Vissa saker i Thailand som ni inte kan förstå också tvärtom. jag som har bott i Sverige i några år så blir det samma sak. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr finns det ett antal forumister som inte förstått detta och som tom kör långa omvägar om Pattaya.

 

 

BTT

 

Nämn en som tar den omvägen, är du snäll.

Ändrades av tomurdoc

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nämn en som tar den omvägen, är du snäll.

 

Både fader Baa och tallviking har berättat att dom kör omvägar om Pattaya

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...