Jump to content
IGNORERAD

"Ni har inte träffats i baren"


Oregistrerad

Recommended Posts

  • Svar 458
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    71

  • Baa

    50

  • micke isaan

    25

  • SatanG

    15

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jo det har jag.

 

Jag var i Pattaya i februari förra året

 

BTT

Mycket underligt detta, du trollade fram "bevis fran en resa manga ar sedan, kan du inte trolla fram lite fran denna med sa vi slipper spekulationer!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på om hon är äkta förtjust i broder eller bara ute efter hans stålar.

 

Det är just detta som är intressant med en nätkontakt att se om en sådan tjej ser mer till personen än till plånboken.

 

Möjligen en skarp kontrast till lilla Noi i baren.

 

BTT

Törs jag fråga hur gammal dejtdamen är?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara ren nyfikenhet och är dom inte oskulder så ska det väl heller inte betalas någon sinsod som många gör.

Har diskuterat sinsod med tjejen, och det verkar inte vara intressant alls, varken från min, tjejen eller hennes föräldrar sida.

 

Men alla förhållanden är ju olika..

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Törs jag fråga hur gammal dejtdamen är?

 

Tillräckligt mogen för att inte bara se plånbokens fördelar hoppas jag

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det har jag.

 

Jag var i Pattaya i februari förra året

 

BTT

Ja du har ju dock ingen kunskap om löner i Thailand iaf,ta ett steg utanför barerna så kan du få se lite av det riktiga Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

och när var det du skulle dit nästa gång?

 

Inget som är helt planerat

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Ja du har ju dock ingen kunskap om löner i Thailand iaf,ta ett steg utanför barerna så kan du få se lite av det riktiga Thailand.

 

Där är du allt lite fel ute.

 

Jag har diskuterat löner med både tjejer som jobbar på kontor, städar och inom restaurangbranchen plus att antal lärare på olika nivåer så jag vet mer än du anar

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Där är du allt lite fel ute.

 

Jag har diskuterat löner med både tjejer som jobbar på kontor, städar och inom restaurangbranchen plus att antal lärare på olika nivåer så jag vet mer än du anar

 

BTT

 

 

Allt sånt kan fås på nätet, direkt eller indirekt. Google tror jag det heter...

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Allt sånt kan fås på nätet, direkt eller indirekt. Google tror jag det heter...

 

Googla på då

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Googla på då

 

BTT

 

Behövs inte, vet att du ljuger om allt. Inte ens Google kan blockera det.

 

Kryp under din sten i åstårp så skulle hela mänskligheten må bättre, är mitt tips.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Där är du allt lite fel ute.

 

Jag har diskuterat löner med både tjejer som jobbar på kontor, städar och inom restaurangbranchen plus att antal lärare på olika nivåer så jag vet mer än du anar

 

BTT

Då skulle du veta att en tjej som jobbar på kontor i BKK inte har 8000 b

Link to comment
Dela på andra sajter

Ämnet är alltid detsamma men BTT verkar välja "veckans infallsvinkel" i samband med att han byter till veckans kallingar på måndagsmorgonen.

 

Det är inte många dagar sedan alla thailändskor på nätet var bartjejer som satt och skrev på sina smartphones med hjälp av mamasan i någon bar på Soi 8. Det är heller inte många dagar sedan all annan sysselsättning i Thailand än att kröka och göka var meningslöst och heller inte många dagar sedan en Farang givetvis var chanslös på en kontorstjej i Bangkok och att short-times givetvis blir billigast i längden. Men denna vecka är det tydligen "BTT, den seriöse kärlekssökaren" som gäller och då är givetvis nätdejting, en apartment i en Bangkokförort och familjeliv med en medelklasstjej melodin.

 

Det vore dock inte BTT om inte ekonomin var en alltid överskuggande faktor. Veckans infallsvinkel vilar på det för BTT helt nyupptäckta faktumet att det blir billigare med en tjej utanför nöjessektorn. Jag är osäker på om han menar att det blir billigare per knull, per vecka eller per någon annan enhet men billigare blir det, 2000 Baht per månad samt lite nöjen har han skissat fram. Dessutom så kan den gode BTT helt plötsligt ställa ultimatum har han filosoferat fram. Det kan ju kanske tyckas märkligt att en tjej med så taskiga förutsättningar att hon tvingas sälja sin kropp kan ställa ultimatum medans en självgående kontorstjej inte kan det men vi får helt enkelt tro på den gamle thairelationskonsulten när han säger det. Vi får helt enkelt tro att kontorstjejen blir överlycklig av en 50-plussare som betalar halva hyran, kanske bjuder på en khaopad på lördagskvällen och sina 19 mm varannan onsdag.

 

Om syftet med dennas veckas infallsvinkel bara var att det skulle bli billigare så kunde jag annars rekommendera att stanna hemma och nätdejta Feta Ulla på posten, funkar det kan de ju kanske åka tillsammans till Koh Lanta om några år.

Jag sag billiga bussresor till Gardasjon..Det hade kanske varit nagot ?? :crazy: MVH  Nong

Link to comment
Dela på andra sajter

Där är du allt lite fel ute.

 

Jag har diskuterat löner med både tjejer som jobbar på kontor, städar och inom restaurangbranchen plus att antal lärare på olika nivåer så jag vet mer än du anar

 

BTT

Hur har hon lärt sig engelska?

 

Kompisen som följer med som förkläde, är hon lika gammal eller äldre?

Har du budgeterat för henne och för festen för föräldrarna och övrig släkt?

 

Är inte så lätt att tänka på allt, säg till om du behöver något tips.

Link to comment
Dela på andra sajter

Beror på om hon är äkta förtjust i broder eller bara ute efter hans stålar.

 

Det är just detta som är intressant med en nätkontakt att se om en sådan tjej ser mer till personen än till plånboken.

 

Möjligen en skarp kontrast till lilla Noi i baren.

 

BTT

Tror varken barbrudar eller andra är genuint intresserade av snåljoppar. Låter hon dig flytta in utan att ni träffats hade nog iaf jag passat. 

Förvänta dig inte att hon ska ha tid att resa med dig, förutom helger möjligtvis.

Plocka fram lite gentlemannastil, öppna taxidörren, stå för restaurangnotan (ja även om det råkar vara daidamon och stegrar upp till en hel femhundring), bry dig om hur hon mår och agera därefter samt visa lite goda ledaregenskaper så är broder snart i hamn. 

 

Lycka till/ / SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur fan ska jag fylla i blanketten, jag träffade Aya på Odenplan. Ska jag fylla i närmaste Thairestaurang eller ska jag titulera henne gatflicka??

Ja, har du träffat henne på gatan, då är det väl gatflicka. Om du hade träffat henne i kyrkan, då blir det väl guds barn. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Inget som är helt planerat

 

BTT

 

HaHa, nu blev det lite skoj, fixat girlfriend med boende, resa runt landet tillsammans, slippa barfine e.t.c. och sa inte komma till Thailand utan bara dagdromma...igen!

Det ar nog lite synd om dig i alla fall! Sa mycket planerande till ingen nytta!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömma är billigt, vara på plats kostar.

En enkel slutsats

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

HaHa, nu blev det lite skoj, fixat girlfriend med boende, resa runt landet tillsammans, slippa barfine e.t.c. och sa inte komma till Thailand utan bara dagdromma...igen!

Det ar nog lite synd om dig i alla fall! Sa mycket planerande till ingen nytta!

Alla har rätt till att leva lite på drömmen, problemet är väl kanske att inte alla kan hålla isär den och verkligheten.

 

"Plötsligt så händer det"

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömma är billigt, vara på plats kostar.

En enkel slutsats

Hade han inte boendet fixat?

Fattade för att han skulle bo oss henne och då får han säkert också lite mat varje dag.

Då blir det inte så dyrt, i stort sätt resan ner hit. Vi räknar på 6000 kr för resan.

 

Behövs inte många bath per dag efter det!

Lite öl eller sprit pengar är ju allt då mat o boende är gratis.

Blir ju biligare än att vara kvar i Sverige.

Så vad är problemet?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade han inte boendet fixat?

Fattade för att han skulle bo oss henne och då får han säkert också lite mat varje dag.

Då blir det inte så dyrt, i stort sätt resan ner hit. Vi räknar på 6000 kr för resan.

 

Behövs inte många bath per dag efter det!

Lite öl eller sprit pengar är ju allt då mat o boende är gratis.

Blir ju biligare än att vara kvar i Sverige.

Så vad är problemet?

Problemet är hans eget svar: att ingen resa är planerad, trots de goda förutsättningarna du beskriver.

 

Tror ändå att maten kostar fast man äter gratis, själv får jag både dra vagnen och betala när vi shoppar men sen äter jag ju gratis hemma   :ahh:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja men hon lär ju inte tjäna 30.000 baht på en månad som det skulle ha kostat med en bartjej plus barfinen.

En normal kontors eller affärstjej i Bangkok tjänar väl runt 8000 baht i månaden.

BTT

Menar du att du pröjsar 30000 + barfine för att ha samma tjej en mån?
Link to comment
Dela på andra sajter

Menar du att du pröjsar 30000 + barfine för att ha samma tjej en mån?

Han e ju expert och det kostar att vara nr 1.

 

:crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror varken barbrudar eller andra är genuint intresserade av snåljoppar. Låter hon dig flytta in utan att ni träffats hade nog iaf jag passat. 

Förvänta dig inte att hon ska ha tid att resa med dig, förutom helger möjligtvis.

Plocka fram lite gentlemannastil, öppna taxidörren, stå för restaurangnotan (ja även om det råkar vara daidamon och stegrar upp till en hel femhundring), bry dig om hur hon mår och agera därefter samt visa lite goda ledaregenskaper så är broder snart i hamn. 

 

Lycka till/ / SatanG

Thailanska ladys med lite klass..Brukar gilla Lobster skaldjursbuffe  med  ett vitt kallt argangs vin...Man brukar saga att man far vad man betalar for.. :crazy:  MVH NONG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...