Jump to content
IGNORERAD

Snart premiär..:)


Moipenyang

Recommended Posts

Det får vara så här tills jag åker ner,fick lov att vara med och välja klinker och färger till målningen...

Hade nog blivit ngt blommigt annars gaaaaaahhh... :ahh:  Innertak bygger vi med brorsan också.

Ska klura också om man kan fixa nått roligt för en ölhörna.. :)

attachicon.gifIMG_2241.JPG

attachicon.gifIMG_2239.JPG

attachicon.gifIMG_2240.JPG

attachicon.gifIMG_2242.JPG

Tycker du har väl litet kylskap. Köpte direkt 2 st 3 dörrars kylskap när vi öppnade i Ban Dung. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Moipenyang

    13

  • Baa

    4

  • audirs2

    4

  • SWED THAI

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Jo fast shopen fortfarande under utveckling..;) Blir o handla lite

allt möjligt till eftersom,alkoholtillstånd bärgat förra veckan så större

kylskåp blir garanterat..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns i Nam Pu utanför Nam Som 10 mil väster om Udon.. :)

 

 

Nu blir jag nyfiken. Min dam är född Ban Phue och uppväxt i Nam Som där mamman fortfarande har huset kvar. Var ligger er by i förhållande till Nam Som?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu blir jag nyfiken. Min dam är född Ban Phue och uppväxt i Nam Som där mamman fortfarande har huset kvar. Var ligger er by i förhållande till Nam Som?

Byn ligger 13km därifrån. Kommer man från Ban Phue hållet på stora vägen så svänger man vänster ca 1 km innan Nam Som

efter stora skolan som ligger på vänster sida och sen bara följer vägen tills man kommer till en annan stor skola,framme..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo fast shopen fortfarande under utveckling.. ;) Blir o handla lite

allt möjligt till eftersom,alkoholtillstånd bärgat förra veckan så större

kylskåp blir garanterat.. :)

Brukar man få (låna?) av t.ex CocaCola!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte än,håller på och luskar ut.

Grannen har "närbutik", dom har en kyl från CocaCola och en från DutchMill som är utställda i butiken sedan flera år utan att dom pröjsar en spänn, jaga på!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte än,håller på och luskar ut.

Har Coca-Cola utkörning i din by sa är det nog inga problem.

Vi fick en i Ban Dung och jag hade krav pa en ny kyl. När den sedan kom sa var den begagnad men dom sa allt är nyrenoverat.

Hittade ingen knapp att stänga av ljuset och ingen termostatratt. Sa jag öppnade upp den i botten för att försöka hitta ljusknapp och termostatratt.

Den var varken renoverad eller servad nagon gang. Sa till Coca-cola representanten att dom star och ljuger sina kunder rakt upp i ansiktet.

Sa när elräkningen kom sa sag vi att det var ett väldigt dyrt kylskap som bara malde pa hela tiden.

När Coca-cola gubben kom sa jag at honom att ta ut skiten som dom kommit med. Den lilla förtjänst man har pa en Cola flaska at tyvär upp sig pa grund av höjd elräkning och jag tror tom. att vi gjorde förlust där

 

Mvh. SWED THAI

Link to comment
Dela på andra sajter

Har Coca-Cola utkörning i din by sa är det nog inga problem.

Vi fick en i Ban Dung och jag hade krav pa en ny kyl. När den sedan kom sa var den begagnad men dom sa allt är nyrenoverat.

Hittade ingen knapp att stänga av ljuset och ingen termostatratt. Sa jag öppnade upp den i botten för att försöka hitta ljusknapp och termostatratt.

Den var varken renoverad eller servad nagon gang. Sa till Coca-cola representanten att dom star och ljuger sina kunder rakt upp i ansiktet.

Sa när elräkningen kom sa sag vi att det var ett väldigt dyrt kylskap som bara malde pa hela tiden.

När Coca-cola gubben kom sa jag at honom att ta ut skiten som dom kommit med. Den lilla förtjänst man har pa en Cola flaska at tyvär upp sig pa grund av höjd elräkning och jag tror tom. att vi gjorde förlust där

 

Mvh. SWED THAI

Hon får tänka på att kolla det om d vill låna ut en kyl.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick en ny av Est cola.

Tror det är ett bra tips, dom slåss på alla plan med Coca o Pepsi!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...