Jump to content
IGNORERAD

Udonthani


nickelback

Recommended Posts

:good: Hej åker till Udonthani 30 dec någon som e dær då en kall bærs kanske? + att lite tipps på barer  mm skulle uppskattas :dance1:
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer den andra Jan till Udonthani. Har aldrig varit där. Vet ej vad som kommer att ske. Vet ej var jag ska bo. Ska vara där i fem dagar. Ska bli skitkul att se vad vi ska göra. Tar gärna en bärs. Men som du ser vet jag ingenting just nu. Så att bestämma något är svårt

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker till LOS och Khonkaen i slutet av januari. Men det tar inte så lång tid att åka på en sån här till Udon

:whistle:   Åkte från Khonkaen till Nongkhai och gränsen för en visa run. Tjejen var inte så glad på mig under färden :mdr:

R6.jpg

R6.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjenare

Ja det har val varit mitt i men om det ar barstreetan Du avser sa har dom flyttat den ett kvarter, lite motion pa hemvagen. :dance:

Nya namnet Udon Night and day entertainment eller nat sant, Kolla traden om Udon, dar finns en hel del info.

Stan storsta varuhus ligger vagg i vagg om du skulle behova komplettera resgodset. Nattmarknaden ett kvarter bortom barstreetan men pa vagen passerar Du ett nytt litet baromrade, Nutty place.

Du kommer sakert att ha en trevlig vistelse har, tyvarr ar jag sjalv utombys over nyaret annars hade det vart skoj att svinga en bagare.

Hade

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

ok har aldrig  varit i Udonthani ær d mycke faranger och eller farang barer/Restauranger drar till Patong 5 Jan så då får man en ordentlig dos av det :skull:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Tjana jag ska bo på Charoensri grand royal tydligen ligger d mitt i smeten å schysst pool :good:

Hotellet har ett bra gym med...om man är sugen på att lyfta lite skrot...

Mvh Akha/Micke

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

E du kvar 30 så e jag given på x antal øl :skull:

jag vet inte ännu hur länge jag blir här,men är jag här den 30e så visst kan vi ta nåra öl  :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...