Jump to content
IGNORERAD

Bra hotell i udon


Borgmästarens Son

Recommended Posts

Borgmästarens Son

Tjena.

Har en liten fråga.

Är de någon som vet av något bra hotell i udon?

Bodde på paradise i fjol och var inte super nöjd med servicen där.

Landar som de ser ut i udon tidigt den 25 dec :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det priset . Är det priset så är NB kanon. Med nya poolen och frukost är det väldigt prisvärt.Servicen och personalen är mycket bra. Annars säger dom flesta att Pannaria är väldigt bra och lyxigt. Det är en stor skillnad i pris

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Är det priset . Är det priset så är NB kanon. Med nya poolen och frukost är det väldigt prisvärt.Servicen och personalen är mycket bra. Annars säger dom flesta att Pannaria är väldigt bra och lyxigt. Det är en stor skillnad i pris

Priset spelar inte så stor roll..får kolla på dom :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Pannarai har bra läge dessutom, 50m till "Day and Night"   :crazy:  bodde där i september ifjol till priset 1140bath, men det är nog dyrare numera. Men jag skulle även kolla priset på Charoen som också ligger inom "nöjesarean".

 

 

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tomas resort det absolut bästa ,tyvärr ligger det lite utanför men det finns ju tuk tuk ,han hämtar och lämnar på flygplatsen,busstation,tågstation

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju aven Centara som ligger "mitt i smeten" stor pool och lite lyxkansla, ihopbyggt med centara shoppingcomplex!

Ska man va inne i city faller nog resten av de bra hotellen bort, vill man ha lite enklare och utan pool finns ett par trevliga mindre hotell bl.a. @home, granne med Pannarai men mindre an halva priset, finns ett alldeles nybyggt mitt emot NuttyPark, har glomt va det heter men ska in pa fredag, kollar det, prismassigt lika @home!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Finns ju aven Centara som ligger "mitt i smeten" stor pool och lite lyxkansla, ihopbyggt med centara shoppingcomplex!

Ska man va inne i city faller nog resten av de bra hotellen bort, vill man ha lite enklare och utan pool finns ett par trevliga mindre hotell bl.a. @home, granne med Pannarai men mindre an halva priset, finns ett alldeles nybyggt mitt emot NuttyPark, har glomt va det heter men ska in pa fredag, kollar det, prismassigt lika @home!

Kanon baa :)

Ska ringa Gorocco senare idag och höra vad han säger

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Centara Hotel skulle jag rekomendera.  :crazy:

Ja de är väl bäst att jag bokar där också så de inte blir något kaos som de lätt kan bli när du och jag är ute och reser :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

@home var jag och Baa och tittade på, och det såg bra ut. Dock inne i en gränd och utan pool och frukost tror jag.

Vi kommer med bil så parkeringsplats är ett måste och då faller nog av en del av de mindre bort.

Naree vill nog att vi skall bo strax intill Paradise (väster om) där det finns ett thaiställe som jag glömt namnet på.

Vi inkvarterade två Korattjejer där i julas och det var stora enkla rum till lågt pris. Dock ingenting annat.

Paradise om vi tar de större rummen, de vanliga var en besvikelse sist, samt att det var en byggarbetsplats med kap-rondeller som musik från tidig morgon. Kanske Baa kan kolla om dom renoverat färdigt?

Sen fanns det ett City Inn nära busstationen som verkade nyrenoverat i 600bath klassen. (mellan busstation och Nutty Park)

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

@home var jag och Baa och tittade på, och det såg bra ut. Dock inne i en gränd och utan pool och frukost tror jag.

Vi kommer med bil så parkeringsplats är ett måste och då faller nog av en del av de mindre bort.

Naree vill nog att vi skall bo strax intill Paradise (väster om) där det finns ett thaiställe som jag glömt namnet på.

Vi inkvarterade två Korattjejer där i julas och det var stora enkla rum till lågt pris. Dock ingenting annat.

Paradise om vi tar de större rummen, de vanliga var en besvikelse sist, samt att det var en byggarbetsplats med kap-rondeller som musik från tidig morgon. Kanske Baa kan kolla om dom renoverat färdigt?

Sen fanns det ett City Inn nära busstationen som verkade nyrenoverat i 600bath klassen. (mellan busstation och Nutty Park)

 

Leif

 

 

Finns ju även Silver Reef i samma kvarter!

Det finns dessutom minst 4-5 nya mindre hotell i anslutning till centrum, men jag har inte kollat dessa för det verkade inte vara aktuellt utan pool!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...