Jump to content
IGNORERAD

pris klubbor


mek

Recommended Posts

När det gäller orginalklubbor så ligger priserna på samma nivå som hemma,klart dom har reapriser men det finns det ju i sverige också

 

Och sen finns det ju kopior,inte att förakta men du måste ju kunna en del (framförallt testa dom ) för att inte bli grundlurad.

 

Glömmer aldrig för 4år sedan när jag skulle spela golf med en av svenskarrangörerna i Pattaya, jag fick spela med 2 snubbar som hade runt 9 i hcp, på första hålet så gjorde den ena en jättebanan ut i skiten på högersidan och den andra lika snett åt vänstersidan, när vi kom till puttningen så hördes ett väldigt konstigt ljud från puttern - dom hade fått hyra dom sämsta tänkbara kopiorna som förmodligen går att hitta! Helt ofattbart att någon ens kan tänka sig att hyra ut sådana skitklubbor!

 

By the way - (Jag har själv testat ett antal kopior och det finns faktiskt en hel del som är riktigt bra!)

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Mankan

    5

  • mek

    4

  • Muimatt

    3

  • Krafta

    3

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Första gången jag var i Nakhon Si Thammarat så tittade vi på hos tjejens systers arbtete.

Hon sålde golfkläder och jag tänkte vara snäll och köpa lite plagg men blev vettskrämd direkt.

På prislapparna var det bara 4 siffriga belopp.

Vad är det folk de där golfarna? :y15:

Spelar man bättre med dyra grejer?

I golfbutikerna så säljer dom flesta västerländska märkeskläder,därav samma priser som hemma men du kan ju lika gärna köpa en piké för 200bath någon annan stans (det gör ju dom flesta svenskarna som spelar golf i Thailand).

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...