Jump to content
IGNORERAD

Offentliga pooler i Pattaya?


Tujtuj

Recommended Posts

Var ska den som inte har pool på hotellet och inte heller vill bada vid Pattaya beach gå?

Tänker mig ställen som man kan betala sig in på med pool av lite större mått och gärna med möjligheter att få sig några

Chang också.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tujtuj

    3

  • ragson

    3

  • pigge01

    2

  • L64

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Pattaya Park e trevligt, lite som skara sommarland, fast med bra badtemperatur!

 

 

http://www.pattayapark.com/

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrar om frugan går på att jag bokat det där av misstag...

 

Fattar inte varför vissa Youtube länkar blir just bara länkar?

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ska den som inte har pool på hotellet och inte heller vill bada vid Pattaya beach gå?

Tänker mig ställen som man kan betala sig in på med pool av lite större mått och gärna med möjligheter att få sig några

Chang också.

E ju bara att smita in på ett lite finare hotell och låtsas som om man bor där.

Har jag gjort många gånger, brukar alltid skölja av mig saltet på nåt nice hotell när jag varit på beachen, ibland kommer nån vakt frågar om jag bor på hotellet, rum 212 och sen säger dom excuse me kap :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kinnaree Place

Bra pool! :crazy: 

4star.gifThumbsUp.gifThumbsDwn.gif

“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Link to comment
Dela på andra sajter

Kinnaree Place

Bra pool! :crazy: 

 

Har dom pool där? Har jag missat isåfall

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

I början av 2014 så öppnar ju ramayana waterpark, skulle kunna tro att det är värt ett besök, ligger ju iof i na jomtien.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gkexlJbnrTs

 

http://www.ramayanawaterpark.com/?page=about

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

I början av 2014 så öppnar ju ramayana waterpark, skulle kunna tro att det är värt ett besök, ligger ju iof i na jomtien.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gkexlJbnrTs

 

http://www.ramayanawaterpark.com/?page=about

 

Det gör den, thaitime.  :thumbsup:  med den framfarten dom har där så blir jag förvånad om dom öppnar i början av 2014.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Windy Inn Pool i änden av Walking Street beach side, dom hade även bra mat fast några år sedan jag var där.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Windy Inn Pool i änden av Walking Street beach side, dom hade även bra mat fast några år sedan jag var där.

stämmer bra
Link to comment
Dela på andra sajter

the Blue Lagoon såklart!

inte så stor pool men mycket trevligt att vistas där.   :thumbsup:

post-7490-0-27304900-1377374849.jpg

post-7490-0-27304900-1377374849.jpg

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Var ska den som inte har pool på hotellet och inte heller vill bada vid Pattaya beach gå?

Tänker mig ställen som man kan betala sig in på med pool av lite större mått och gärna med möjligheter att få sig några

Chang också.

Ligga vid en pool i 30+ värme - nej tack!

 

Spelar ju ingen roll om vattnet just den dagen är smutsigt men att sitta i en solstol på beachen med en chang i handen och kolla in allt folk som springer förbi samtidigt som vinden fläktar  bort den värsta värmen är ju väldigt behagligt,försäljarna som går förbi är ju lite besvärande men väljer beachen 10ggr av 10 även om hotellet jag bor på skulle ha världens bästa pool.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

visst, vattnet i Pattaya är väl kanske inte så fräscht, men många gånger är nog vattnet i polen inte mycket bättre...

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

Ligga vid en pool i 30+ värme - nej tack!

 

Spelar ju ingen roll om vattnet just den dagen är smutsigt men att sitta i en solstol på beachen med en chang i handen och kolla in allt folk som springer förbi samtidigt som vinden fläktar  bort den värsta värmen är ju väldigt behagligt,försäljarna som går förbi är ju lite besvärande men väljer beachen 10ggr av 10 även om hotellet jag bor på skulle ha världens bästa pool.

Jättefint, även om jag inte förstår logiken i varför man hellre sitter på stranden i 30+ värme utan att kunna bada än vid ett poolområde! Jag föreslår att du startar en egen tråd kring detta eftersom denna handlar om just pooler. Ditt inlägg blir liksom överflödigt här...

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Jättefint, även om jag inte förstår logiken i varför man hellre sitter på stranden i 30+ värme utan att kunna bada än vid ett poolområde! Jag föreslår att du startar en egen tråd kring detta eftersom denna handlar om just pooler. Ditt inlägg blir liksom överflödigt här...

 

Varför inte åka till något ställe där man kan bada i havet utan att behöva åka till sjukhus efteråt?

Det finns inget som slår en dag på stranden, speciellt om man har barn!

Ändrades av BpaijingKatai
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag repeterar:

Nyckelorden i tråden är: Pool & Pattaya.

Förslag på alternativ till båda ovanstående är ej av intresse!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill inte måla f-n på väggen men sedan jag hörde om ett gäng jänkare som har en förening som heter "Pattaya pool pissers" undviker då jag hotellpooler i Pattis.

huvet ner i sanden och rumpan upp i skyn

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

 

Vill inte måla f-n på väggen men sedan jag hörde om ett gäng jänkare som har en förening som heter "Pattaya pool pissers" undviker då jag hotellpooler i Pattis.

Har börjat undra om visa pooler kör med saltvatten men hade nog fel. :y15:

Pooler finns överallt men finns det prisvärda pooler.

Vill inte betala 300b på ambassador och I Pattaya vid tornet där man kunde glida ner var det väl också dyrt.

Tänker inte efter mitt behov utan barnens.

Med prisvärt menar jag typ Bangkok där man bada från 30b och uppåt.

Ändrades av Galten

Galten af Bubbelspruuth

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en pool där jag bor...hörnet 3e vägen/soi willage.

Den är väl tänkt för dom som bor här, men alla får bada. Barnvänlig är den också.

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns en pool där jag bor...hörnet 3e vägen/soi willage.

Den är väl tänkt för dom som bor här, men alla får bada. Barnvänlig är den också.

 

Den andra som synes på din "hemma hos" video ?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...