Jump to content
IGNORERAD

Carlton pattaya hotell!


intoxicated

Recommended Posts

hej bodde där för några år sedan , fick ett skitrum , skum lukt , fönster mot en vägg, betalade då 620 b natten , blev bara en , men förra året var jag och hälsade på en kompis som bode där , hans rum var klart bättre ,om jag vore dej skulle jag leta på ett annat hotel , det finns överallt till billiga priser , en liten varning för siam sawade hotel , sunkigt skitigt och nerkört ,  mvh patongking , ps Pattaya är bättre än patong

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

hej bodde där för några år sedan , fick ett skitrum , skum lukt , fönster mot en vägg, betalade då 620 b natten , blev bara en , men förra året var jag och hälsade på en kompis som bode där , hans rum var klart bättre ,om jag vore dej skulle jag leta på ett annat hotel , det finns överallt till billiga priser , en liten varning för siam sawade hotel , sunkigt skitigt och nerkört ,  mvh patongking , ps Pattaya är bättre än patong

Okej tack för infon, Sitter o små tittar får se vad man hittar  :glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi bor där just nu, dom har renoverat en hel massa. Kan faktiskt rekommenderas. 780/natt. Undvik restaurangen bara. Inget fel på maten men totalt jävla omöjligt att få det man beställer. Vi kom hit igår och iddes inte gå ut och luncha så jag beställde ris och fläsk. Fick nudlar och fläsk. Det har ännu aldrig hänt att jag har fått det som jag beställde. Frukost i morse - nästan rätt, men dom glömde juicen.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

ha bott där massor av ggr...har alltid blivit mycket bra bemött av den trevliga personalen.dessutom är det ju nära o bra till 6an

MVH:K-B

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Som Matte skriver så har man renoverat Carlton det sista året med gott resultat, men restaurangen är bedrövlig! Å andra sidan kan man gå tvärs över gatan till restaurangen som ligger brevid Alcazar, den är mycket bra och har överkomliga priser.

Ett tips är att försöka få ett rum in mot poolen på andra eller tredje våningen, där det är relativt lugnt!

Konfirmera er bokning ett par gånger då receptions personalen är totalt bedrövlig och har en förmåga att tappa bort bokningar eller hitta rum i anexet trots att bokningen säger något helt annat.

Även om Carlton ligger en bit ifrån Walking street så är det bara att gå gränden ner till beach road och ta en bath taxi dit. Åker man hem så åker alla bath taxi på 2nd road förbi hotellet, mycket smidigt.

Ett bra tips för alla, ensamma män som par är FLB bar på Walking street (innan Tonys Disco), som är en "hostess bar" och inte en strippklubb. Där hjälper personalen gärna till med tips och råd för alla och där kan man ha riktigt trevligt även som par, (har bl.a. live musik). Tjejerna som arbetar där tycker dessutom att det är kul att prata/festa med "farrang ladies".

Missa heller inte ett besök på Hard Rock en fredag eller lördag kväll, det är normalt helt creazy och mycket kul.

Link to comment
Dela på andra sajter

kan tänkas att nån polare ska bo där o om han nu får me sig nåt sällskap hem,mot förmodan såklart,e dom kinkiga? ??? ? ??? ? ??? ? ???

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt sett med egna ögon hur en del har haft med sej olika kompisar varje kväll utan att någon lyft på ögonbrynen. Så hälsa din kompis att det är ok.

När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar.

Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

de e inga problem med damer på rummet...ta bara inte med för många åt gången .4 st verka ok...men när jag kom draganes med 5 st fick ja pröjsa 300 bath xtra.

MVH:K-B

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 2 år senare...

Någon som bott på carlton senaste tiden?

Ska åka i mars tänkte testa detta faktiskt.

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Värsta skit hotellet jag bott på i Thailand. Att någon kan gilla detta hotell är konstigt. Bytte direkt efter någon natt. Det ända som var bra var personalen.

Juan

Att märka ord är den dummes sätt att verka vis.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...