Jump to content
IGNORERAD

Kiroprakter i Pattaya


skåneljungen

Recommended Posts

skåneljungen

Någon som vet någon bra kiropraktor i Pattaya och vad det kostar där nere ?

Behöver en som kan knäcka till ryggen. Har jävla problem just nu och ska åka på lördag.

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet någon bra kiropraktor i Pattaya och vad det kostar där nere ?

Behöver en som kan knäcka till ryggen. Har jävla problem just nu och ska åka på lördag.

Mvh

Skåneljungen

 

En bowlingpolare nämnde som hastigast för några dar sedan att det finns en duktig kille här som är väldigt populär av bl a idrottsutövare. Han håller till någonstans på Pattaia Thai Soi 16 och kötiden för en behandling av honom lär ligga på ca två veckor och kostar 600 Baht.

Jag kommer tillbaka med lite bättre info när jag har träffat min polare i slutet av denna vecka (om jag kommer ihåg det).

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns en 24 timmars klinik några hundra meter in på antingen Soi Khao Noi eller Soi Nuern Plab Waan från Sukhumvit sett, där hyr en (falang?) kiropraktor in sig. Om han är bra vet jag inte.

Kan kolla upp närmare när jag kommer ner på torsdag om så önskas.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Det finns en 24 timmars klinik några hundra meter in på antingen Soi Khao Noi eller Soi Nuern Plab Waan från Sukhumvit sett, där hyr en (falang?) kiropraktor in sig. Om han är bra vet jag inte.

Kan kolla upp närmare när jag kommer ner på torsdag om så önskas.

Det hade varit mycket bra. Jag pker själv ner på Lördag

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen chans att få en akut tid i Sverige?

Hemma brukar det kunna gå att få om det inte är semestertider.

 

Med vänlig hälsning 2much

Smile and the world smiles with you

Fart and you stand alone

Link to comment
Dela på andra sajter

Det hade varit mycket bra. Jag pker själv ner på Lördag

Mvh

Skåneljungen

Skall kolla upp när jag kommer ner.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Ingen chans att få en akut tid i Sverige?

Hemma brukar det kunna gå att få om det inte är semestertider.

Med vänlig hälsning 2much

Har fått 1 tid på torsdag. Men brukar behövas 2-3 behandlingar för att det ska släppa helt.

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...

Det ar som vanligt har, när man ställer en fråga sa for man aldrig någon svar, utan det blir, jag har hört av min kompis att han kanner en som kanske vet. Kan man inte svara på frågan sa skall man inte yttra sig :scomp:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...