Jump to content
IGNORERAD

Var träffa "svenska thaikvinnor"?


Oregistrerad

Recommended Posts

37 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Därför att jag tror att utseendet är mindre viktigt för thaitjejer än för svenskor. Och utseendet är inte till min fördel om man säger så. Sedan anser jag att thaitjejer är vänligare än sina västerländska systrar. Svenskorna har taggarna utåt från början och fäller in dom när du har förtjänat det. Thaitjejer fäller ut taggarna först när du har förtjänat det. Men då, å andra sidan...

 

Kompensationsfaktorn :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Moritz

    13

  • Baa

    12

  • Wangthong

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

36 minuter sedan, skrev Abercrombie:

Jag vet inte om du försöker att vara rolig? Isåfall: Don't quit your day job.. 

Jag håller såklart med dig. Alla Thailändska kvinnor är mycket, mycket snällare än alla dumma Svenska kvinnor. Dessutom är de rumsrena och förstår ironi.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Därför att jag tror att utseendet är mindre viktigt för thaitjejer än för svenskor. Och utseendet är inte till min fördel om man säger så. Sedan anser jag att thaitjejer är vänligare än sina västerländska systrar. Svenskorna har taggarna utåt från början och fäller in dom när du har förtjänat det. Thaitjejer fäller ut taggarna först när du har förtjänat det. Men då, å andra sidan...

 

Som skivbolagsdirektör Bert Karlsson uttryckte det "Inte nog med att jag har utseendet emot mig, jag har det dessutom alltid med mig" :-)

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Niro:

Ja där har du såklart helt rätt. Men varför inte prova att leta efter en Jude, de är inte så snåla som man tror. Eller en Arab, de tvättar sig faktiskt ibland och luktat inte als lika illa som folk säger.

Nja, har en väninna i Götet som hyr ut rum till nån arabisk kvinna som är ingenjör på Volvo, det är lite si och så med renligheten kan jag säga, likaså är de inte så duktiga på att tvätta händerna efter toabesök som vi är vana vid här i svedala... Och hon slänger sina skitiga underkläder på golvet som dagens svenska tonåringar gör. Tacka vet jag Thailändskor, behandla dem väl och du får mångfalt tillbaka.

Link to comment
Dela på andra sajter

en kompis kände en vars bror hade hört att någon sett på TV att en thailändska klättra upp i ett träd.

 

så min slutsats är att thailändskor är apor

 

 

 

www.fördommar.nu

 

 

/ enis:44:

 

 

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev bob:

När jag hämtade "flickvännen" på flygplatsen på hennes första resa till Sverige med min Toyota Corolla 1999 årsmodell då insåg hon att det inte skulle bli en dans på rosor...  

Jag hämtade exet med min Jaguar en aprilmorgon på Arlanda. Vilket kallt säte var hennes första kommentar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

22 timmar sedan, skrev Abercrombie:

Därför att jag tror att utseendet är mindre viktigt för thaitjejer än för svenskor. Och utseendet är inte till min fördel om man säger så. Sedan anser jag att thaitjejer är vänligare än sina västerländska systrar. Svenskorna har taggarna utåt från början och fäller in dom när du har förtjänat det. Thaitjejer fäller ut taggarna först när du har förtjänat det. Men då, å andra sidan...

Vidga dina vyer, en kvinna från Vietnam eller Filippinerna passar dig mycket bättre, inte lika giriga och garanterat mer kärleksfulla tillbaka.

Pengar och status har mycket mindre betydelse än hos thaibrudarna.

 

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förstår du inte att din uppfattning om thailändska kvinnor är väldigt plump och enkelspårig. Du letar efter en kvinna just ifrån landet Thailand, därför att du tror att ingen kvinna därifrån  bryr sig om utseende på sin partner. Tycker du inte själv att den åsikten låter väldigt korkad?

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Niro:

Förstår du inte att din uppfattning om thailändska kvinnor är väldigt plump och enkelspårig. Du letar efter en kvinna just ifrån landet Thailand, därför att du tror att ingen kvinna därifrån  bryr sig om utseende på sin partner. Tycker du inte själv att den åsikten låter väldigt korkad?

Var har jag skrivit att ingen kvinna från Thailand bryr sig om utseendet?

Vart vill du komma med ditt hackande och dina grundlösa påståenden? Vad är syftet?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-11-27 at 14:08, skrev Abercrombie:

Därför att jag tror att utseendet är mindre viktigt för thaitjejer än för svenskor. Och utseendet är inte till min fördel om man säger så. Sedan anser jag att thaitjejer är vänligare än sina västerländska systrar. Svenskorna har taggarna utåt från början och fäller in dom när du har förtjänat det. Thaitjejer fäller ut taggarna först när du har förtjänat det. Men då, å andra sidan...

Tydligen har du fel. Måste väl vara en gammal kompis som vet precis vad som passar dig.

6 timmar sedan, skrev leifen:

Vidga dina vyer, en kvinna från Vietnam eller Filippinerna passar dig mycket bättre, inte lika giriga och garanterat mer kärleksfulla tillbaka.

Pengar och status har mycket mindre betydelse än hos thaibrudarna.

 

Härligt med dom som vet precis vad som passar andra. Själv har man gått på en del nitar genom åren. Får kontakta dig om jag behöver någon ny donna, så jag får någon som passar mig. Man får väl livstids garanti på urvalet.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev rolba:

Jag hämtade exet med min Jaguar en aprilmorgon på Arlanda. Vilket kallt säte var hennes första kommentar. 

Skulle jag aldrig ha vågat göra, köpte 2 st såna skinnfällar på rusta så frun slapp köldchoken om lilla rumpen :big_smile:

Link to comment
Dela på andra sajter

42 minuter sedan, skrev Tekkor:

Skulle jag aldrig ha vågat göra, köpte 2 st såna skinnfällar på rusta så frun slapp köldchoken om lilla rumpen :big_smile:

Va det Dom på Rean med Glykol-behandling !!!???

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

9 timmar sedan, skrev leifen:

Vidga dina vyer, en kvinna från Vietnam eller Filippinerna passar dig mycket bättre, inte lika giriga och garanterat mer kärleksfulla tillbaka.

Pengar och status har mycket mindre betydelse än hos thaibrudarna.

 

Hur mycket tar du för en Vietnamesiska? jag har inga stora krav, men hon får inte vara tjock.

Och hon bör ha hyffsat fasta tuttar och helst ingen svärmor.

Eller tror du jag skulle passa bättre med en stövare?

Link to comment
Dela på andra sajter

10 timmar sedan, skrev leifen:

Vidga dina vyer, en kvinna från Vietnam eller Filippinerna passar dig mycket bättre, inte lika giriga och garanterat mer kärleksfulla tillbaka.

Pengar och status har mycket mindre betydelse än hos thaibrudarna.

 

Sedan när då? Pengar är precis samma status som i Thailand när det gäller Filippinerna om inte värre. Landet ligger ju typ 20 år efter I nästan allt så det är ju ännu fattigare. Köper min frus kompisar en ny bil så nog fan skall en bild från när dom hämtar bilen upp på Facebook. Likaså nya mobiler, klockor mm. 

Link to comment
Dela på andra sajter

On ‎2017‎-‎11‎-‎27 at 7:19 PM, broder tuk tuk said:

 

Mycket bra skrivet för sanningen är ju den att det bara är ett fåtal bartjejer som letar efter miljonären.

 

Dom flesta tjejer letar efter en helt vanlig knegare som är snäll och stabil och trogen.

 

Om han sen är ung och ser bra ut är det bara en fördel givetvis.

 

BTT

 

Jag har närmast noll koll på vad bartjejer vill och letar efter men jag har hyfsad koll på vad många arbetarklasstjejer på landet vill, och även om bartjejer huvudsakligen rekryteras ur underklassen så är det ändå en ansenlig del av deras systrar på trappsteget ovan som av olika anledningar gör samma val. 

 

En relativt ung och oerfaren tjej från enkla förhållanden ger sig nog inte in i barsvängen om hon inte förväntar sig miljoners miljoner. Allmänbildningen och omvärldsförståelsen är närmast minimal och förståelsen för tiopotenser är mindre än kunskapen om valutor vilket i sin tur bleknar i förhållande till deras kunskap om skogsmulle. Har en Farang byggt ett hus för 100,000 Baht så kan det lätt bli 1,000,000 SEK och helt plötsligt har alla Faranger hus för 10,000,000 Euro. Visst, jag överdriver lite men jag har byggt ett hus på landet som inom 3 månader kostade 20 gånger mer än jag spenderat, och ingen tyckte ens att ryktet var märkligt trots att de besökt det. Att en äldre tjej som spenderat ett år eller två i baren sänker sina krav är dock säkert sant. 

 

Jag har också tagit med frugans kusin till Sverige som tack för att hon hjälpte frugan när dottern var nyfödd. Hon var dryga 20, hyfsat intelligent, och hade känt mig i tio år. Hon hade också träffat mina (mycket) enkla föräldrar varje år samt träffat många av mina (klart bonniga) släktingar flera gånger. Hennes egna föräldrar är statligt anställda av den lägsta rangen så även om hon aldrig svält så bor hon i ett rätt sunkigt hus och inte sällan ris med nam plaa till kvällsmat. Även om hon på det stora hela gillade Sverige så var hon verkligen helt chockad över hur fattigt mina föräldrar och kompisar levde. Att vi åt korv och bröd till kvällsmat och att en av mina kompisar inte hade någon bil var något som chockade henne betydligt allvarligare än när det blev känt att högste munken i byn höll sig med en 14-årig älskarinna....

 

Många av frugans gamla klasskompisar har också lite halvallvarligt förhört sig om marknaden i Sverige. De flesta är från ganska enkla förhållanden, men kanske inte Isaan-fattiga, och jobbar på en bank eller ett kontor för runt 15,000 i månaden. Trots att de idag är 40 och flera av dem frånskilda, så är det ingen som är intresserad att flytta till andra sidan jordklotet om det inte är ett riktigt bekvämt liv som väntar.

 

Som flera skrivit; var ärlig och förklara hur landet ligger. En bartjej som lovat skicka 50,000 Baht i månaden till sina fattiga släktingar eller en medelklasstjej som utgått från att hon kommer ha en maid som tar hand om tvätt och städning, som hon alltid haft tidigare, kommer nog få svårt att trivas i Sverige oavsett hur stark "kärleken" antogs vara innan de lämnade Thailand.     

Ändrades av Atom

Död åt Putin och hans croonies

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2017-11-28 at 12:29, skrev leifen:

Vidga dina vyer, en kvinna från Vietnam eller Filippinerna passar dig mycket bättre, inte lika giriga och garanterat mer kärleksfulla tillbaka.

Pengar och status har mycket mindre betydelse än hos thaibrudarna.

 

Knappast vad det galler kvinnor i Phills, nar jag jobbade pa ett dykcenter pa den mest "tourist promoted island" sa hade en Manila baserad

resebyra Swagmans hyrt in sig i lokalerna. Dom hade en hel del "kanos" vasterlanningar" som ville ha hjalp med att boka utflykter,boka om biljetter etc.

 

Flera ganger fick jag fragor ang. hur Filippinskor fungerar mentalt och deras agerande, ett exempel var en tysk som var packad 24/7 som undrade

om det kunde vara sant att hans "nyvunna" karlek maste gifta sig med honom efter tio dagars bekantskap.

 

Hennes foraldrar pastogs satt henne i en jobbig sits, inget giftermal innan han skulle resa tillbaka till Tyskland sa skulle  hon bli forskjuten av hela hennes familj...

 

Det var inte nagot prat ang. Sinsod som han visste allt om efter en tre veckors resa till Phuket nagra ar tidigare,

nej ett husbygge vid Batangas skulle vara inresebiljetten till hela harliga familjen...

 

Nar jag fragade honom om han skulle gift sig med en Europeisk dam efter att ha spenderat tio dagar tillsamans sa svarade han

of course not but ladies and south east asian persons are different,right? 

 

Det ar val bara att inse att alla manniskor ar olika individer, med olika varderingar,olika forutsattningar oavsett vart dom kommer ifran

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...