Jump to content
IGNORERAD

Var träffa "svenska thaikvinnor"?


Oregistrerad

Recommended Posts

Dags o lägga ner tråden nu

 

jag har den ultimata lösningen för hur Ts ska träffa en Thaibrud här i Swe, han kommer att få flera hundra brudar att välja på ( o säkert ett gäng katöjer  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Köp en sån här T-shirt av mig för 175 + frakt,   texten betyder: Jag tar emot ansökningar för  flickvän, ansökningskostnad: 500 Bath

 

lägg sen 700 spänn för en biljett till Sek Loso nästa helg , misslyckas du där så rekomenderas en resa till Polen

post-3153-0-15546100-1376221041.jpg

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 290
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    22

  • Moritz

    13

  • Baa

    12

  • Wangthong

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

De verkligt kvalificerade engelskfödda lärarna hittar du inte på dom mindre språkskolorna.

Amen!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja så korkad är inte ens den dummaste bartjej att hon inte "städar upp" innan hon drar hem en farang till rummet.

Dessutom så ser nog thaimannen till att han inte lämnar några onödiga spår efter sig. Det handlar ju i många fall om stora pengar att vinna eller förlora

BTT

Hon jag var hemma hos bad om ursäkt för hon skulle bara kolla en grej, hon kollade om mannen var hemma...

Det var han inte ...

Å hon var inte dum alls.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett lite udda tips...

 

Vi var på ett thaitempel i Göteborg idag och där var det minst 100 thaikvinnor, många av dem har bott länge i Sverige.

 

Så ta reda på var närmsta tempel ligger.

Skaffa ett lämpligt plagg å ta på det:

attachicon.gifsingel.jpg

Gå dit.

Klart!

 

MVH Tommy

Den här t-shirten inhandlade jag på Big C för ett par år sedan. Dock så är jag aningen fundersam till om den fungerar lika bra. :-)

 

Ändrades av emulov
Link to comment
Dela på andra sajter

"den tredje handen, ?

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden mellan BTT och "halva svenska folket" är att han anser sig vara expert på allt och alla i Thailand

Jag tycker inte skillnaden är så stor,halva svenska folket tror sig vara experter,och 90%

av medlemmarna här, :crazy:  

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har inte funderat på att turnera med din kunskap bland kvinnoorganisationerna i Sverige? Du skulle lätt kunna sätta samman en serie föreläsningar om "asiatiska kvinnors promiskuitet".   Vore intressant att följa.
Brännandet av BTT på kvinnoorganisationernas bål menar du?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

6500 baht i månaden så jag fick leva på sparade pengar under tiden på BEC school.   Men det var en trevlig och lärorik tid   BTT
Så dina longtime girlfriends varade i 6,5 dagar? Med tanke på att du gav dem 1000 battingar om dagen...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Brännandet av BTT på kvinnoorganisationernas bål menar du?

 

Tror du han slipper så lätt?

Först ska han äta upp sina testiklar.

Utan bedövning.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Så dina longtime girlfriends varade i 6,5 dagar? Med tanke på att du gav dem 1000 battingar om dagen...

 

Jag hade inte råd med longtimare under den perioden utan det fick bli några lösnummer i veckan plus en och annan billig dam som man raggade upp utanför seven eleven tidiga söndagsmorgnar.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade inte råd med longtimare under den perioden utan det fick bli några lösnummer i veckan plus en och annan billig dam som man raggade upp utanför seven eleven tidiga söndagsmorgnar.

 

BTT

HaHaHa.......obetalbart,inte ett oga torrt......... men dessvarre osannolikt!

 

Historien skrivs ju segrarna, jakla kul att det finns en looser som gor sammaledes!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
De är så upptagna av spelet att de inte går att få kontakt när de spelar.

 

Slanta upp mera så ska du se att du får kontakt..

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Skillnaden mellan BTT och "halva svenska folket" är att han anser sig vara expert på allt och alla i Thailand

Största skillnaden mellan BTT och halva svenska folket är nog att han och den ena hälften är män, den andra hälften är kvinnor...

 

 

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som vet var närmaste thai tempel i förhållande till Örebro är beläget?

Finns ett i en lägenhet i Eskilstuna men du behöver ett telefon nummer till munken så han ger portkoden.

Skulle dock rekommendera templet mellan Ludvika och Smedjebacken. Är det närmaste som jag vet.

//P

Link to comment
Dela på andra sajter

Många träffar sina kvinnor i Thailand, och det är givetvis bra. Grattis till er! Men jag skulle vilja träffa en kvinna av thailändsk härkomst som åtminstone till viss del redan är etablerad här. Som kan lite svenska, som har papperna i ordning och som har provat på och har tänkt att stanna och leva i Sverige. Jag tror att det blir lättare (mindre svårt) för relationen att hålla i längden?

Så var kan man träffa thaikvinnor för en seriös och varaktig relation? Jag personligen huserar i Örebrotrakten, men alla svenska orter är givetvis välkomna att tipsas om. Det finns ju medlemmar över hela landet med samma önskan som mig.

Skulle oxå gärna vilja träffa en "svensk Thaikvinna" !!! Har gått igenom den långa processen förut med migrationsverket. År 2007 tog jag hit the love off my life trodde jag men hon åkte hem igen efter 1 år, påtryckningar från familjen i Thailand, trodde verkligen att vi hade en frmtid tillsammans.

Därför skulle jag gärna slippa allt pappersarbete och kostnader igen. Vi har många Thai här där jag bor men tyvärr inga singlar

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket trevliga tjejer som jobbar på restaurangerna. Har själv träffat några stycken den vägen. Inget som hållit speciellt länge dock.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Nu tänkte jag skriva något som liknade bilpool men ångrade mig i sista stund. :)

Ändrades av Abrafo
Link to comment
Dela på andra sajter

Taskigt nog så skulle jag nog säga att håll dig härifrån då.

Här finns tyvärr 70% svikna gubbar med tomt bankkonto.

 

Men visst finns det underbara flickor i sverige, men dom är svenska och uppför sig som svenskor.

Jagar du en thailänska som bor i sverige som är thailänska så finns dom inte.

En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan.

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Sista kvällen innan avresa tillbringades på Thailänska Tigern på Hornsgatan. Finns hur många söta Thailänskor som helst där. Men det blev tidig hemgång för avresan mot Thailand börjar med färd till Arlanda vid 11.30 tiden i morgon.

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...