Jump to content
IGNORERAD

Friidrotts vm 2013


Nineteen68

Recommended Posts

Nu närmar sig vm och det kommer gå i Tv4!!  Är dom verkligen kapabla att få sända sport överhuvudtaget?

BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 85
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    14

  • Moritz

    13

  • stefan5300

    8

  • Benriach

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Har man tillgång till Eurosport så är det ett alternativ.

Då slipper man förhoppningsvis reklamavbrott mitt i finalen på 100 meter. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, VM i doping kan de gott få sända på 4:an...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har man tillgång till Eurosport så är det ett alternativ.

Då slipper man förhoppningsvis reklamavbrott mitt i finalen på 100 meter. :crazy:

 

Hur intressant är en 100 meters final där dom flesta är fuskare.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai
Hur intressant är en 100 meters final där dom flesta är fuskare.

Oavsett, så är det intressant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, VM i doping kan de gott få sända på 4:an...

 

Synd att inte flera svenskar är med.

Bakom historiska svenska framgångar ligger endast husmanskost och målmedveten träning

Link to comment
Dela på andra sajter

Synd att inte flera svenskar är med.

Bakom historiska svenska framgångar ligger endast husmanskost och målmedveten träning

 

Det inlägget gillade jag, en till som anser att Ludmilla Engqvist inte är svensk även om det står så i hennes pass.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det inlägget gillade jag, en till som anser att Ludmilla Engqvist inte är svensk även om det står så i hennes pass.

 

Har inte kollat Linda Haglunds pass men jag tror det står samma sak i hennes.

 

Men förövrigt tycker jag Migrationsverket ska ha beröm för den snabb- och beredvillighet

de alltid visar upp när presumtiva medaljkandidater och andra sportiga människor,

som kan tillföra den stolta svenska nationen heder och ära, ska integreras. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oavsett, så är det intressant.

 

Som tur är så tycker ju folk olika, har tyvärr inget till övers för dopade idrottare.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det inlägget gillade jag, en till som anser att Ludmilla Engqvist inte är svensk även om det står så i hennes pass.

Alla som har åkt tunnelbana i Stockholm är svenskar. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Linda Haglund var eg norsk, Tomas Johansson finne och Niclas Axelsson är ju från turkiet.

Den ända svesnken som åkt dit är ju Magnus Hedman fast han är ju helt oskyldig då han endast lånat ut sina jeans och kompisen glömt pillren i fickan och sedan hade Stanozololen på något kontigt sätt hamnat i Hedmans blodomlopp. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har inte kollat Linda Haglunds pass men jag tror det står samma sak i hennes.

 

Men förövrigt tycker jag Migrationsverket ska ha beröm för den snabb- och beredvillighet

de alltid visar upp när presumtiva medaljkandidater och andra sportiga människor,

som kan tillföra den stolta svenska nationen heder och ära, ska integreras. 

 

Inte har väl Linda Haglund vunnit guld i någon stor tävling och hon fastnade också i en dopingkontroll.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte har väl Linda Haglund vunnit guld i någon stor tävling och hon fastnade också i en dopingkontroll.

 

Gjorde hon?

Fast hon var svensk.

 

Hennes personliga rekord på 100 meter (11,16 sekunder) och 200 meter (22,82 sekunder) är svenska rekord.

Haglund var en av de få som besegrade världsettan Evelyn Ashford under perioden 1978–1981.

1978 utsågs Haglund till "Årets idrottskvinna"

 

Man kanske borde tagit passet ifrån henne, eller hur menar du?

Om Ludmilla inte är svensk för att hon dopat sig borde väl det gälla andra också.

Link to comment
Dela på andra sajter

När börjar spektaklet?

Eurosport Asia har en massa reklam om evenemanget, men jag är antingen för trög eller blind för att hitta uppgifter om det!

Heja Aregawisson!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

När börjar spektaklet?

Eurosport Asia har en massa reklam om evenemanget, men jag är antingen för trög eller blind för att hitta uppgifter om det!

Heja Aregawisson!

Det börjar i morgon och pågår drygt en vecka

Link to comment
Dela på andra sajter

När börjar spektaklet?

Eurosport Asia har en massa reklam om evenemanget, men jag är antingen för trög eller blind för att hitta uppgifter om det!

Heja Aregawisson!

07.30 i morgon börjar sändningarna både på TV4 och Eurosport, det blir väl 12.30 hos dig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gjorde hon?

Fast hon var svensk.

 

Hennes personliga rekord på 100 meter (11,16 sekunder) och 200 meter (22,82 sekunder) är svenska rekord.

Haglund var en av de få som besegrade världsettan Evelyn Ashford under perioden 1978–1981.

1978 utsågs Haglund till "Årets idrottskvinna"

 

Man kanske borde tagit passet ifrån henne, eller hur menar du?

Om Ludmilla inte är svensk för att hon dopat sig borde väl det gälla andra också.

 

Ja det gjorde hon 1981. I vilken stora tävling tog hon guld när hon vann över Ashford?

 

Vem menar du att man skulle tagit passet ifrån Linda eller Ludmilla? Sedan har ju inte jag skrivit att Ludmilla inte skulle vara svensk för att hon har dopat sig.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman
Linda Haglund var eg norsk, Tomas Johansson finne och Niclas Axelsson är ju från turkiet.

Den ända svesnken som åkt dit är ju Magnus Hedman fast han är ju helt oskyldig då han endast lånat ut sina jeans och kompisen glömt pillren i fickan och sedan hade Stanozololen på något kontigt sätt hamnat i Hedmans blodomlopp. 

En slarvig fan den där Hedman. Ibland slant han ju in i fel kvinna också!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det inlägget gillade jag, en till som anser att Ludmilla Engqvist inte är svensk även om det står så i hennes pass.

 

Då är det för svårt för mig att räkna ut varför du skriver att hon inte är svensk fast det står i hennes pass just när vi pratar om doping.

Har även svårt att fatta att om man inte vinner guld då är det OK att dopa sig.

Ändrades av Moritz
Link to comment
Dela på andra sajter

En slarvig fan den där Hedman. Ibland slant han ju in i fel kvinna också!

 

Ren otur, han råkade ta fel i mörkret.

Link to comment
Dela på andra sajter

En slarvig fan den där Hedman. Ibland slant han ju in i fel kvinna också!

 

 

 

 

Otur eller inte, tar man fel jeans (polarens knarkbrallor) kan man nog fumla i fel trosor oxå!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Otur eller inte, tar man fel jeans (polarens knarkbrallor) kan man nog fumla i fel trosor oxå!

Ja men otroligt med tanke på hennes utseende men hon hade kanske inte intresse för det...
Link to comment
Dela på andra sajter

Då är det för svårt för mig att räkna ut varför du skriver att hon inte är svensk fast det står i hennes pass just när vi pratar om doping.

Har även svårt att fatta att om man inte vinner guld då är det OK att dopa sig.

 

Jag har inte skrivit att Ludmilla inte är Svensk, jag skrev att jag anser att hon inte är Svensk och jag tycker det var för bedrövligt att hon fick en gräddfil till att få Svenskt medborgarskap med hjälp av minister Bengt Westerberg till en idrottstävling.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inte skrivit att Ludmilla inte är Svensk, jag skrev att jag anser att hon inte är Svensk och jag tycker det var för bedrövligt att hon fick en gräddfil till att få Svenskt medborgarskap med hjälp av minister Bengt Westerberg till en idrottstävling.

 

Varför var det för jävligt.

 

Till skillnad från många andra medaljkandidater hade hon anknytning till Sverige.

Hon var, som många thaikvinnor som kommer till Sverige gift med en svensk sedan tidigare.

 

Hon är kvar i Sverige, (tror jag) och har inte varit avstängd för något de senaste 10 åren och även om man

kan ifrågasätta snabbheten hon som sportstjärna blev svensk medborgare på, så är väl inte det

någon anledning att ifrågasätta hennes svenska medborgarskap nu.

 

Det var knappast hon som pressade på utan ärelystna idrottsministrar och andra skenheliga toppgubbar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...