Jump to content
IGNORERAD

Happy endings?


ReKa

Recommended Posts

tjänar pengar - helt lagligt

 

Deklalerar de sidoinkomsterna till skatteverket tror du

 

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 807
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    69

  • Tamdai

    38

  • Mankan

    34

  • måne

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Deklalerar de sidoinkomsterna till skatteverket tror du

 

/enis

Nä, där är de nog lika som bärplockarna ;-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla Närikes Allehanda, de ska avisas från Sverige, att de inte skämms att svartmåla Thaitjejer på detta viset. Fy fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jävla Närikes Allehanda, de ska avisas från Sverige, att de inte skämms att svartmåla Thaitjejer på detta viset. Fy fan.

 

 

Ja Fy F*n det skulle koncentrera sig på Tiggare och somalier istället

 

:-)

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Deklalerar de sidoinkomsterna till skatteverket tror du

 

/enis

 

Nä, det tror jag inte och det är ju lite störande men där handlar det om en helt annan sorts moral än den som åsyftas i det här sammanhanget.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk så många örebrokillar som går omkring och hungrar efter en kvinnas beröring av sin kropp.

 

En testosteronstinn kille kan ju va livsfarlig om han inte får lindra spänningarna.

De här thaitjejerna gör samhället och polisen en jättetjänst!

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänk så många örebrokillar som går omkring och hungrar efter en kvinnas beröring av sin kropp.

 

En testosteronstinn kille kan ju va livsfarlig om han inte får lindra spänningarna.

De här thaitjejerna gör samhället och polisen en jättetjänst!

Då får dom väl flytta till Pattaya som resten av kåtbockarna gjort! :mdr: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får dom väl flytta till Pattaya som resten av kåtbockarna gjort! :mdr:

En klockren uppercut levererad av Wuttan. :rotfl:

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får dom väl flytta till Pattaya som resten av kåtbockarna gjort! :mdr:

I vilken del av Pattaya bor du? :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får dom väl flytta till Pattaya som resten av kåtbockarna gjort! :mdr:

 

Tyvärr är inte alla så lyckligt lottade så de kan flytta hit om/när de har lust.

 

Det tragiska är ju om det skulle va det enda alternativet för att få ett fungerande sexliv.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Då får dom väl flytta till Pattaya som resten av kåtbockarna gjort! :mdr:

 

"kåtbockarna"

 

Är det fel att va kåt - nåt att skämmas över och försöka dölja?

 

Finns det nåt bättre än vara kåt och få utlopp för sin kåthet?

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

"kåtbockarna"

 

Är det fel att va kåt - nåt att skämmas över och försöka dölja?

 

Finns det nåt bättre än vara kåt och få utlopp för sin kåthet?

Det är ju det örebroarna får.Det verkar vara nyhetstorka även i Örebro eller är det media som flyttar fokus från våra dödade is-krigare?Och hur dom fick ihop 15 salonger i Örebro undrar jag,räknar dom freelancers oxå?Att det råder överetablering är sant .

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ja jävlar, nu gick det av i brallorna på MPR´s godhetsapostlar när man fick ett snaskigt reportage som visar hur kriminella och avskyvärda thaitjejer är, nu kan man på sitt speciella förmätna sätt sätta alla dessa "rasister" med thaipartner på plats. Det har ju redan jämförts med bla somalier som ju varit på tapeten efter senaste tidens våldtäktsdiskussioner, fast där var det ju enligt dessa godhetsapostlar indirekt, eftersom dom ju skyddar mainstream media med näbbar och klor och förkastar allt vad alternativ media skriver "svenskar" som var förövarna.

 

Givetvis är ju detta avskyvärda brott som att runka av en gubbe helt att likställa med att flera män våldtar en kvinna. Brottsoffren i dessa avskyvärda handlingar drabbas förmodligen av samma personliga tragedi och trauma för resten av livet. Eller hur var det nu, vem var brottsoffer och vem förövaren enligt svensk lag i detta sammanhang?

 

Nåväl, sådana petitesser är väl oväsentliga nu när man kan luta sig tillbaka och klucka för sig själv efter att ha satt "rasisterna" på plats.   

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är inte alla så lyckligt lottade så de kan flytta hit om/när de har lust.

 

Det tragiska är ju om det skulle va det enda alternativet för att få ett fungerande sexliv.

 

Håller med dig och inte.

 

Knalla runt i Pattaya och se dig omkring, ja då inser man ju det precis du skrev att många av dessa män aldrig kommer att få ett normalt sexliv om de inte köper fattiga töser i Pattaya och tror sig vara handsome man. De som sedan anser att detta är ett normalt sexliv är väl kanske inte inne på helt rätt spår, eller?

 

Fråga lilla Noi hur kåt hon blir på 140 kilo Sture som dessutom tangerar 70 årsstrecket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Brottsoffren i dessa avskyvärda handlingar drabbas förmodligen av samma personliga tragedi och trauma för resten av livet.

 

Fantastiskt Knasen du tror alltså att dessa damer som runkar gubbkuk hela dagarna eller säljer delar av eller hela sin kropp spritter av glädje i kropp och själ.

 

Deras själar är nog minst lika trasig som en Somailevåldtagen äkta svensk kvinna... ja det skulle inte förvåna mig om många av dessa thailänska kvinnor blivit utsatta för övergrepp.

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr är inte alla så lyckligt lottade så de kan flytta hit om/när de har lust.

 

Det tragiska är ju om det skulle va det enda alternativet för att få ett fungerande sexliv.

Somalierna jag menar "svenskarna" brukar åka våldtäktslinjen för att få ett fungerande sexliv. :bensin_eld:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Fantastiskt Knasen du tror alltså att dessa damer som runkar gubbkuk hela dagarna eller säljer delar av eller hela sin kropp spritter av glädje i kropp och själ.

 

Deras själar är nog minst lika trasig som en Somailevåldtagen äkta svensk kvinna... ja det skulle inte förvåna mig om många av dessa thailänska kvinnor blivit utsatta för övergrepp.

 

 

/Enis

 

Och ändå kände du dig tvungen att jämföra dessa "kriminella" thailändskor med somalier som våldtar?

Ändrades av knasen
Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med dig och inte.

 

Knalla runt i Pattaya och se dig omkring, ja då inser man ju det precis du skrev att många av dessa män aldrig kommer att få ett normalt sexliv om de inte köper fattiga töser i Pattaya och tror sig vara handsome man. De som sedan anser att detta är ett normalt sexliv är väl kanske inte inne på helt rätt spår, eller?

 

Fråga lilla Noi hur kåt hon blir på 140 kilo Sture som dessutom tangerar 70 årsstrecket.

 

Jag tror faktiskt inte att det är så värst många av gubbarna här i Pattis som inbillar sej att de är handsome och att det är därför som de får en tjej - nä de flesta är nog helt på det klara med att det handlar om pengar.

 

Nä, det är väl inget normalt sexliv att köpa sex i Thailand, men det är iaf ett sexliv för t ex en ensamstående, kåt 70-åring

Hur ser chanserna ut för honom i Sverige att över huvud taget få sex?

 

Det finns många sidor av det här myntet och mååånga idi*tiska fördomar.

Tänk om vi kunde snacka lite klarsynt i det här ämnet utan att förfalla i plumpheter som "kåtbock". Utan kåtbockarna  dör människosläktet ut.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Somalierna jag menar "svenskarna" brukar åka våldtäktslinjen för att få ett fungerande sexliv. :bensin_eld:

 

Kombineras testosteronstinnhet med en abnorm syn på kvinnor och sexualitet så blir katastrofen ofta ett faktum.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror faktiskt inte att det är så värst många av gubbarna här i Pattis som inbillar sej att de är handsome och att det är därför som de får en tjej - nä de flesta är nog helt på det klara med att det handlar om pengar.

 

Nä, det är väl inget normalt sexliv att köpa sex i Thailand, men det är iaf ett sexliv för t ex en ensamstående, kåt 70-åring

Hur ser chanserna ut för honom i Sverige att över huvud taget få sex?

 

Det finns många sidor av det här myntet och mååånga idi*tiska fördomar.

Tänk om vi kunde snacka lite klarsynt i det här ämnet utan att förfalla i plumpheter som "kåtbock". Utan kåtbockarna  dör människosläktet ut.

Ja precis. För fördomar är ju inget som förekommer på MPR. Men när man själv råkar ut för en fördom så är det inte lika roligt. Hade man däremot försökt att skilja på individer i stället för att dra alla över en och samma kam så hade säkert diskussionerna fått både mer djup och förståelse. Men det verkar ju inte så när det kommer till vissa invandrare. Därav så så blir det som det blir och folk tröttnar på att ens försöka anstränga sig för att försöka vara någorlunda saklig.

 

Tycker jag att alla som flyttar till Pattaya eller semestra där är sexturister som köper mus som det vore en glass? Nej, det gör jag inte. Tycker jag att alla thailändare är ett pack? Nej, det gör jag inte. Tror jag att alla muslimer är terrorister? Nej, det gör jag inte. Tror jag att alla män från Somalien är våldtäktsmän och accepterar att det är ok att våldta kvinnor? Nej, det gör jag inte. 

 

När man kasta ut sig sånt skit så får man väl räkna med att det slår tillbaks på ett eller annat sätt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror faktiskt inte att det är så värst många av gubbarna här i Pattis som inbillar sej att de är handsome och att det är därför som de får en tjej - nä de flesta är nog helt på det klara med att det handlar om pengar.

 

Nä, det är väl inget normalt sexliv att köpa sex i Thailand, men det är iaf ett sexliv för t ex en ensamstående, kåt 70-åring

Hur ser chanserna ut för honom i Sverige att över huvud taget få sex?

 

Det finns många sidor av det här myntet och mååånga idi*tiska fördomar.

Tänk om vi kunde snacka lite klarsynt i det här ämnet utan att förfalla i plumpheter som "kåtbock". Utan kåtbockarna  dör människosläktet ut.

 

Sex är för de flesta något som utövas av två personer tillsamman, inte att en som du skriver "kåtbock"  betalar för att onanera i någon fattig kvinna.

Medan hon ligger och tänker på vad hon skall göra med pengarna samt hoppas att det skall vara över så fort som möjligt.

Ändrades av Tamdai
Link to comment
Dela på andra sajter

Ja precis. För fördomar är ju inget som förekommer på MPR. Men när man själv råkar ut för en fördom så är det inte lika roligt. Hade man däremot försökt att skilja på individer i stället för att dra alla över en och samma kam så hade säkert diskussionerna fått både mer djup och förståelse. Men det verkar ju inte så när det kommer till vissa invandrare. Därav så så blir det som det blir och folk tröttnar på att ens försöka anstränga sig för att försöka vara någorlunda saklig.

 

Tycker jag att alla som flyttar till Pattaya eller semestra där är sexturister som köper mus som det vore en glass? Nej, det gör jag inte. Tycker jag att alla thailändare är ett pack? Nej, det gör jag inte. Tror jag att alla muslimer är terrorister? Nej, det gör jag inte. Tror jag att alla män från Somalien är våldtäktsmän och accepterar att det är ok att våldta kvinnor? Nej, det gör jag inte. 

 

När man kasta ut sig sånt skit så får man väl räkna med att det slår tillbaks på ett eller annat sätt. 

 

De två sista styckena tar jag inte åt mej av, men det menade du kanske inte heller att jag skulle.

 

Svårt ämne att debattera på ett internetforum.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sex är för de flesta något som utövas av två personer tillsamman, inte att en som du skriver "kåtbock"  betalar för att onanera i någon fattig kvinna.

Medan hon ligger och tänker på vad hon skall göra med pengarna samt hoppas att det skall vara över så fort som möjligt.

 

Det är väl som allt här i livet, det finns olika grader - från kvalitet till torftighet.

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...