Jump to content
IGNORERAD

Happy endings?


ReKa

Recommended Posts

Undras vilken typ av kvinnor det var som han fick sätta på?

 

De flesta kvinnor skulle nog inte charmas av ett sånt tilltal oavsett nationalitet.

 

BTT

Nej, det va just det som sades, inte de flesta utan ett fåtal, men det funkar i rätt sinnesstämning hos båda parterna! Lite med glimten i ögonvrån och ett smil i frågostunden kan mycket väl gå hem!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 807
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    69

  • Tamdai

    38

  • Mankan

    34

  • måne

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Frågan för mig handlar om och hur inflyttade thaikvinnor någonsin ska få leva utan att det sätts en prislapp på dem. Så länge vi har uppskattningsvis fler än 200 salonger i våra storstäder där det går att köpa avrunkningar (eller mer) så upprätthålls bilden av thaikvinnan som hora i breda svenska samhällslager. Om thaiarna i Sverige däremot visade sitt avståndstagande mot detta och polisen prioriterade brotten, så kunde vi börja en utvecking som skule gynna kvinnorna.

Har vi en lag i vårt land som förbjuder sexköp så ska vi som män följa den. Så enkelt är det. Vi ska också visa att det är osnyggt att sälja avrunkningar för att göra lite easy money. Det faller dessutom inom sexköp att bli avrunkad i samband med massage, det går inte att förklara bort som en ömsesidig överenskommelse. I Thailand skyddas däremot salongerna bakom sådana uppgörelser. Då är det tjejen och inte salongen eller mannen som torskar.

Hur polismyndigheten prioriterar är ofta en politisk fråga. Och jobbet mot prostitution är politiskt prioriterat. Jag tror därför att det kommer samlade insatser så småningom och att de skjuter in sig på salongägarna/hyresvärdarna med koppleri som brottsmisstanke/åtalspunkt.

Kanske börja i roten ,Thailand där flickorna kommer ifrån , där gör dom ju ingenting för att minska horeriet , det måste ju vara fostran därifrån problemet är

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nej, det va just det som sades, inte de flesta utan ett fåtal, men det funkar i rätt sinnesstämning hos båda parterna! Lite med glimten i ögonvrån och ett smil i frågostunden kan mycket väl gå hem!

 

Egen erfarenhet då???

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Sicken jävla tur att detta påfund inte fått fotfäste i risbyn, skulle just vara snyggt att visa upp sin lekamen i skyltfönstren när valkarna gungar som värst när man får en behövlig knådning efter en ansträngande promenad runt golfbanan!

För inte försiggår det väl snusk i massageshopparna? Det är väl bara ett påfund av aftonpostjournalisterna!

Det är väl något nytt sätt att tjäna extrapengar på. Fast att sälja biljetter för att se när farangfläsket gungar som värst kan väl inte vara så värst inkomstbringande. De har nog missräknat sig där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå det har jag gjort massor av gånger när man varit för packad för att pippa.

 

BTT

Är jag för packad för att pippa brukar jag erbjuda tjejen att sätta sig på och rida så att hon får sitt och blir nöjd. Runka vad är det för egoist som bara tänker på sin egen utlösning. En sådan gentleman är jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Är jag för packad för att pippa brukar jag erbjuda tjejen att sätta sig på och rida så att hon får sitt och blir nöjd. Runka vad är det för egoist som bara tänker på sin egen utlösning. En sådan gentleman är jag.

 

De flesta bartjejer är nog ganska glada om dom kan tjäna en tusenbahting snabbt genom en handtralla.

 

Att ha en full gubbe som ligger och trycker mot musen kanske i en halvtimme innan det händer något är väl ingen höjdare direkt.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

blev dubbelt!

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Egen erfarenhet då ???

 

Nu ska jag komma med lite kritik igen, men bara lite!

 

Du laser andras inlagg till punkt o pricka, exakt som det skrivs och tolkar det utan att se vissa  vinklingar och ironiska eller humoristiska, ibland aven rena syftningar som man maste tolka med lite fantasi, detta samtidigt som du sjalv om du far mothugg genast skriver att " det va ju bara pa skoj och inte menat nagot illa.

Kanske du ska lasa inneborden och inte orden!

 

Som svar pa fragan,,jo for all del, men lite mer finess kanske!

 

De flesta bartjejer är nog ganska glada om dom kan tjäna en tusenbahting snabbt genom en handtralla.

 

Att ha en full gubbe som ligger och trycker mot musen kanske i en halvtimme innan det händer något är väl ingen höjdare direkt.

 

BTT

 

Varfor full, kan du, eller tors du inte nykter,  egen erfarenhet?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Egen erfarenhet då???

Jag sa ju att det var nästan av egen erfarenhet, jag har sett det fungera på nära håll. Dock hade jag aldrig mod nog att kopiera det hela men det fungerade överraskande bra.

Och för tydlighetens skull vill jag tillägga att kvinnorna i detta fallet var 100% ursprungssvenska individer och ingen betalning erlades någonsin.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är jag för packad för att pippa brukar jag erbjuda tjejen att sätta sig på och rida så att hon får sitt och blir nöjd. Runka vad är det för egoist som bara tänker på sin egen utlösning. En sådan gentleman är jag.

 

 

 

Att hissa skin på en gammal gubbe nån timme, kan väl inte vara något snabbt sätt att tjäna en tusenbahting. Omtanke om tjejen är väl däremot att ge henne en tusenbahting för att du lurat henne på konfekten. 

 

Är jag för full för att pippa så kommer min utlösning inte i första taget. Att då propsa på att tjejen ska få fram utlösningen till varje pris ger henne absolut inga lättförtjänta pengar.

 

Om tjejen blev erbjuden att rida så bestämmer hon väl själv trycket mot musen och när hon tycker hon är tilfredställd eller vill sluta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta är väl ett av många exempel på hur den Svenska diskursen gällande kvinnor från Thailand ofta har omfattande sexuella undertoner på olika sätt. Tex de är sexuella offer, de är sexuella objekt, de är sexuellt utnyttjande, de är bra på sex, de är översexuella, "bra i sängen" osv. Olika variationer på detta finns i hela samhället, både bland män och kvinnor, och återspeglas sedan i det fokus media nästan alltid har i rapporteringen om denna grupp också.

 

De kunde väl lika gärna ha fokuserat denna här artiklen på hur en kvinna från Thailand startat och nu mycket framgångsrikt driver ett eget företag, istället för att fokusera på säkert den max 5% av kundkretsen som frågar efter "happy ending".

 

Jag tycker det är trist, men även lite irriterande att självgoda simplistiska "journalister" bara tjatar på med samma visa utan att ens reflektera år efter år efter år.

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Egen erfarenhet då ???

 

Nu ska jag komma med lite kritik igen, men bara lite!

 

Du laser andras inlagg till punkt o pricka, exakt som det skrivs och tolkar det utan att se vissa  vinklingar och ironiska eller humoristiska, ibland aven rena syftningar som man maste tolka med lite fantasi, detta samtidigt som du sjalv om du far mothugg genast skriver att " det va ju bara pa skoj och inte menat nagot illa.

Kanske du ska lasa inneborden och inte orden!

 

Som svar pa fragan,,jo for all del, men lite mer finess kanske!

 

 

Varfor full, kan du, eller tors du inte nykter,  egen erfarenhet?

 

Jodå jag har stor erfarenhet av detta och om jag ska påpeka något rent personligt så är det ju så att man har ett jäkla fräs på snoppen om man är berusad men nästan hopplöst att lägga en kaskad i gummit.

Då menar jag att man kanske kan bespara tjejen detta genom att låta henne arbeta med handen istället.

Så sammanfattningsvis så kan man även onykter men vi som bär oss anständigt åt hittar andra medel att få vad vi trots allt betalar för.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest BpaijingKatai

Normala kvinnor tänder knappast på en kille som inleder en konversation med att fråga om tjejen vill ha ett skjut.

 

Spelar nog ingen roll om kille liknar Brad Pitt

 

BTT

 

 

 

Du skulle prova på att lämna lägenheten och ha lite uteliv, i Helsingborg(även andra städer) är det inte enbart "kåta" killar som går på lokal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så sammanfattningsvis så kan man även onykter men vi som bär oss anständigt åt hittar andra medel att få vad vi trots allt betalar för. BTT

 

Du, berit och de andra nicken du slängt dig med skulle alltså vara de vi som bär sig anständigt åt, Jojo, än har man inte hört det sista visdomsorden!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Många tacklar "problemet" från fel håll.

 

Att en tjej avslutar med att massera snoppen är inget problem. Problemet är många svenskars moraliska högmod och småaktighet.

 

Varför inte se det som en god gärning från tjejerna, då dem hjälper många killar som inte har ett sexliv överhuvudtaget och tjejerna får sig en extra hacka. ( Det är mycket svårt att få till det för många i detta land.)

 

Man borde istället jobba för att ändra folks attityd och löjliga moralpanik och försöka höja statusen för tjejer som är villiga att ge män och kvinnor en skön stund.

 

Att få folk att ändra attityd är mycket svårare. Men det är det ända hållbara långsiktigt för att minska stigman för tjejer som erbjuder sexuella tjänster. De kommer nämligen aldrig försvinna utan bara möjligen gå under jord.

 

Jag tycker tjejerna gör en god gärning och många hjälper sin familjer hemma ekonomiskt. Dem behövs i ett sånt fisförnämt samhälle som vi lever i och det borde vara lagligt och regulerat.

 

Tack för ordet

Link to comment
Dela på andra sajter

Många tacklar "problemet" från fel håll.

 

Att en tjej avslutar med att massera snoppen är inget problem. Problemet är många svenskars moraliska högmod och småaktighet.

 

Varför inte se det som en god gärning från tjejerna, då dem hjälper många killar som inte har ett sexliv överhuvudtaget och tjejerna får sig en extra hacka. ( Det är mycket svårt att få till det för många i detta land.)

 

Man borde istället jobba för att ändra folks attityd och löjliga moralpanik och försöka höja statusen för tjejer som är villiga att ge män och kvinnor en skön stund.

 

Att få folk att ändra attityd är mycket svårare. Men det är det ända hållbara långsiktigt för att minska stigman för tjejer som erbjuder sexuella tjänster. De kommer nämligen aldrig försvinna utan bara möjligen gå under jord.

 

Jag tycker tjejerna gör en god gärning och många hjälper sin familjer hemma ekonomiskt. Dem behövs i ett sånt fisförnämt samhälle som vi lever i och det borde vara lagligt och regulerat.

 

Tack för ordet

Ett hederligt hantverk, är aldrig fel :crazy:  MVH  NONG

Link to comment
Dela på andra sajter

Sist jau vart i Chok-Chai på hospitalet kostade 2 timmars massage ca. 60 kronor.- Det vart värt varenda öre :crazy:

Jau! Är det frugan eller?

 

/ SatanG

Ändrades av SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

har tagit massage 2 ggr senaste 10 dagarna i olika butiker erbjudande blev 1 fullservice 1000 kr. tackade nej  nästa butik b-j 800   h-j   300 tackade nej   pga var ny juckad  ha de  mvh

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

har tagit massage 2 ggr senaste 10 dagarna i olika butiker erbjudande blev 1 fullservice 1000 kr. tackade nej  nästa butik b-j 800   h-j   300 tackade nej   pga var ny juckad  ha de  mvh

 

Vilka slags butiker erbjuder sånt?

 

Hemköp och Hi-Fi klubben?

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilka slags butiker erbjuder sånt?

 

Hemköp och Hi-Fi klubben?

 

Det finns thaimassager som erbjuder detta. Inget som intresserar mig.

 

När exfru Chang hade sin verksamhet avstod hon från sådant. Hon hade sina goda skäl, exakt varför avstår jag från att berätta.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det finns thaimassager som erbjuder detta. Inget som intresserar mig.

 

När exfru Chang hade sin verksamhet avstod hon från sådant. Hon hade sina goda skäl, exakt varför avstår jag från att berätta.

 

Herr Chang har talat.

Hemliga Arne :crazy:

 

Tennisarmbåge? :)

Ändrades av Mankan

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...