andrejsdenruskige 68,800 Posted May 2, 2015 Tänk att få ta en barrunda med BTT i Pattis eller bara sitta och surra vid ett stenbord, det vore nåt! OBS! ingen ironi. Du hade fått pröjsa groggarna och nudelsoppan 6 Quote Share this post Link to post
Benriach 71,619 Posted May 2, 2015 Förstår det, du har ju utvecklat dina metoder. Kanske de som inte varit med på forumet en längre stund kan ta del av dina tips! Efter shorttime med förättat värv, ut med dom asap. Bjud inte på något, de har fått betalt redan och de kan köpa själva det som de vill ha. Om du av någon anledning anser att de kan stanna längre, så bjud på en drink som söver ner dom! Då kan de inte ställa till något du kanske missar. En helt fantastisk sammanfattning av lärarens och tillika, forumets största hingsts, bravader... 1 Quote Share this post Link to post
Sangwal 13,090 Posted May 2, 2015 En helt fantastisk sammanfattning av lärarens och tillika, forumets största hingsts, bravader... Råka ut för det idag,,va hemma hos Hamnoi, vakna upp i soffan hemma... Känner mig besudlad, tvungen att duscha av mig... Brrr, va fan hände egentligen.. Rock on! 5 Quote Share this post Link to post
Benriach 71,619 Posted May 2, 2015 Råka ut för det idag,,va hemma hos Hamnoi, vakna upp i soffan hemma... Känner mig besudlad, tvungen att duscha av mig... Brrr, va fan hände egentligen.. Rock on! Nja, men den lille märktes väl knappt... 2 Quote Share this post Link to post
Sangwal 13,090 Posted May 2, 2015 Nja, men den lille märktes väl knappt... Nä, men svider för de... Rock on.! 2 Quote Share this post Link to post
Benriach 71,619 Posted May 2, 2015 Nä, men svider för de... Rock on.! Lite vaselin innan och några zithromax efter så löser du det mesta. Bara så du vet nästa gång... 1 Quote Share this post Link to post
Sangwal 13,090 Posted May 2, 2015 Lite vaselin innan och några zithromax efter så löser du det mesta. Bara så du vet nästa gång... Hmm, bitpinnen va inte till nån hjälp.. Rock on! 1 Quote Share this post Link to post
hamnoi 57,388 Posted May 2, 2015 Tänk att få ta en barrunda med BTT i Pattis eller bara sitta och surra vid ett stenbord, det vore nåt! OBS! ingen ironi. Ryktet säger. Att Btt är en väldigt tystlåten liten filur, så tyvärr tror jag inte det hade varit något större nöje att sitta ner med denna profil, men visst fan hade jag chansat ändå 2 Quote Share this post Link to post
hamnoi 57,388 Posted May 2, 2015 Lite vaselin innan och några zithromax efter så löser du det mesta. Bara så du vet nästa gång... AMATÖRER (hatar jag)!! En rejäl snorloska gör jobbet alla dagar i veckan före vaselin!! resistantisdashit# 4 Quote Share this post Link to post
Cavemannen 13,330 Posted May 2, 2015 Du hade fått pröjsa groggarna och nudelsoppan Det hade jag med nöje gjort, om jag fått äran att beskåda detta spektakel live 2 Quote Share this post Link to post
Guest Posted May 2, 2015 Happy ending´s för mig är att få somna in till den eviga vilan samtidigt med tiraken Quote Share this post Link to post
kitungmakmak 25,579 Posted May 2, 2015 (edited) Happy ending´s för mig är att få somna in till den eviga vilan samtidigt med tiraken Låter som nån massmords-sekt från USA. Men att bara somna in för natten med gumman är inte alls fel. Ligga sked är helt klart underskattat. Edited May 2, 2015 by kitungmakmak 2 Quote Share this post Link to post
Guest Posted May 2, 2015 Låter som nån massmords-sekt från USA. Men att bara somna in för natten med gumman är inte alls fel. Ligga sked är helt klart underskattat. Nee, inte alls.- Det vore ju höjden av lycka! Eller som ABBA sjöng: I`ll cross the stream, i have a dream.. Quote Share this post Link to post