Jump to content
IGNORERAD

Happy endings?


ReKa

Recommended Posts

Självklart om det är tanken från början, men i detta fallet går nån på massage och blir erbjuden mer när man får massage.

 

Du lär inte få en happy ending i lokalen med glasdörrarna.

Om inte du får den av dig själv, i byxorna.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 807
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    69

  • Tamdai

    38

  • Mankan

    34

  • måne

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Du lär inte få en happy ending i lokalen med glasdörrarna. Om inte du får den av dig själv, i byxorna.
Vad bra, det var detta svaret jag var ute efter :) Allt är inte massörens fel, det beror tydligen på kunden till stor del då hur massagen går till. :)
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Sen kan man ju diskutera vad det ska tjäna till att gå till ett massageställe i Thailand om man vill ha just sex.

 

Då är det väl smidigare att smita in en på en gogobar eller något annat ställe där man vet vad man får från början??

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
Jag som inte vet hur detta funkar undrar om priset. Om du går för att få en seriös massage och det står tex. 300 B/Tim. Vad händer med priset då om hon ger sig på en kroppsdelar du inte bett om? Är det fortfarande 300B eller måste du betala extra för det du inte har beställt? Är det samma pris för den som det går för efter 4 sekunder som den som det tar 15 min? OBS nu att mitt inlägg och frågor är seriösa.

 

Klart som korvspad att man betalat lite extra om du erbjuds en extra tjänst. Thailand är ju ett drickssamhälle.

Hur mycket - ja, up to you......

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Om det här med dricksen. Jag har ju tyckt 300-500 kr är lite väl högt för en extra handpåläggning, men en kompis hamnade i en helt annan prisklass.

3000 kr ville madamen ha på strippklubben här i stan för att ruska om tuppen en sväng.  :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

 Jag har själv väldigt dålig erfarenhet av vad det kostar, så jag ringde en vän ;)  och runt 500B var svaret jag fick så 3000 kr får du nog se som en rejäl blåsning.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 Jag har själv väldigt dålig erfarenhet av vad det kostar, så jag ringde en vän ;)  och runt 500B var svaret jag fick så 3000 kr får du nog se som en rejäl blåsning.

 

Ja, ett försök till en blåsning iaf, han köpte aldrig tjänsten ;-) 

Och strippan var från Malta. Malteeser kanske har bättre och skönare teknik än genomsnittet...

Ps. detta hände förresten här hemma i Sundsvall, inte i Thailand.

Link to comment
Dela på andra sajter

 Jag har själv väldigt dålig erfarenhet av vad det kostar, så jag ringde en vän ;)  och runt 500B var svaret jag fick så 3000 kr får du nog se som en rejäl blåsning.

 

3 000 Baht är ett oherrans högt pris t o m för en "blåsning".

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8

Ja, ett försök till en blåsning iaf, han köpte aldrig tjänsten ;-) 

Och strippan var från Malta. Malteeser kanske har bättre och skönare teknik än genomsnittet...

Ps. detta hände förresten här hemma i Sundsvall, inte i Thailand.

 Min bästa massage utfördes av en blind kille från ett tempel i Bangkok.

Massage när det är som bäst!

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
3 000 Baht är ett oherrans högt pris t o m för en "blåsning".

 

Jo, jag håller med, men säkert ett gångbart pris i Sverige.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

 Min bästa massage utfördes av en blind kille från ett tempel i Bangkok.

Massage när det är som bäst!

 

 

Fantasieggande inlägg i en tråd om happy endings.

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
Fantasieggande inlägg i en tråd om happy endings.

 

Hehe.. skrev jag att HAN var blind?

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
Ja.

Var han snygg också?

 

Ja, tyvärr.

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

foreverbubbles8
Mmh, snygg som Steven Segal eller mer söt-snygg som Yohio?

nja, mera som det här

 

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag rekommenderar  thai sjukgymnastik ...  Ingen snabbutbildad sk massage,,, Dyrt,, ja kanske 1000 b. men de lyssnar på dina problem...

Skippa sexy woman som masserar en frusen Glenn...

Sist jau vart i Chok-Chai på hospitalet kostade 2 timmars massage ca. 60 kronor.- Det vart värt varenda öre :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan går på alla möjliga bra massageställen och vill att jag ska följa med. För frugan så kan det inte bli nog mycket hummerklor tycker jag, men de tar död på mig. Hade man erektion skulle den definitivt försvinna när de misshandlar en. I varje fall för mig är det svårt att tänka i sexuella banor när det bara gör ont när de nyper till. Lyckas man stå ut ger det valuta för mödan. Fast jag förstår inte varför det ska vara så svårt att få dom att anpassa styrkan på massagen?

 

Men har man ont någonstans så märks det skillnad när de har varit på en mot de krämpor man haft. Då märks en stor skillnad på de som kan sin sak och de som inte har en riktigt bra utbildning.

 

 

Hehe, tänker på när jag gått med frugan på massage i Bkk. 450 bath för två timmar och jag väljer alltid den hårdaste massagen och brukar tänka på att det liknar mer misshandel än massage så länge det pågår. Efteråt är det dock helt ok.

 

En kul detalj är att när jag betalar med en 1000-lapp så får jag alltid växeln med två femtiolappar. Hmm, kan det ha nåt med tip att göra, hehe.

 

Detta ställe vi brukade besöka ligger i centrala Bkk och verkar riktigt lyxigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för ett bra inlägg :)

Jag passar på att fråga lite till, om man ligger fler i ett och samma rum kommer frågan upp även då? Jag menar mer att hur lätt är det för en man att slappna av då och veta att på madrasserna jämte ligger Olga och hennes man? Eller tänker man inte på det om situationen uppstår?

 

 

Finns det ett draperi emellan så är det enbart spänningshöjande. Men det är jag det, hehe.

Link to comment
Dela på andra sajter

nja, mera som det här

 

http://www.youtube.com/watch?v=XPt2M0NCg5Q

Tomten R.I.P. Jag läste inte tråden,kanske inte snygg.

Men ett hjärta av guld.

Jag är gammal kristallare,respekt.

Många av er vet inte ens vad det betyder.

Han hade karma...

Ändrades av Isan Rider

Ja,som ni kanske märkt redan lider jag av DYSLEXI :respect:

 

Link to comment
Dela på andra sajter

I vår lilla stad Chiang Mai finns det många massagesalonger innanför vallgravarna, gamla stan. Snygga fruntimmer som ropar in turister, manliga ensamvandrare  företrädesvis.

Sedan finns runt om i stan massageanläggningar med  icke så vackra ,lite äldre damer , där man ibland ombeds att ta på sig en vit särk under massageupplevelsen...

Ganska lätt att identifiera Happy Ending lokalerna...

För de som har de stora pengarna rekommenderas massageanläggningarna som vänder sig till rika asiatiska, manliga turister. Finns några i stan. Sauna.

Själv är jag trött på massagefolket, de kör sitt race... Går numera till sjukgymnaster på något sjukhus. Där man kan identifiera sitt problem och få advekat behandling. Visserligen rätt mycket dyrare...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska dom öppna ett ställe i nya Kvillebäckens bostadsområde här på Hisingen där ska dom erbjuda fyra händers thaimassage. Vet inte riktigt vad det innebär än men jag återkommer i frågan,

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska dom öppna ett ställe i nya Kvillebäckens bostadsområde här på Hisingen där ska dom erbjuda fyra händers thaimassage. Vet inte riktigt vad det innebär än men jag återkommer i frågan,

Det betyder just det.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...