Jump to content
IGNORERAD

Happy endings?


ReKa

Recommended Posts

Frågar man hundra kvinnor, är jag rätt säker att nån säger ja, om inte fortsätter man till 200 :crazy:
En av hundra svarar ja, polarn höll på så på finlandsbåtarna o lyckades alltid..:)
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 807
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    69

  • Tamdai

    38

  • Mankan

    34

  • måne

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Exakt! Varför fråga? Har själv råkat ut för tjejer som börjat massera på fel ställen så att säga utan att säga ett ord innan. Då sätts moralen på prov kan jag lova, men förhandlingsläget är ju inte det bästa :nyam:
Jag som inte vet hur detta funkar undrar om priset. Om du går för att få en seriös massage och det står tex. 300 B/Tim. Vad händer med priset då om hon ger sig på en kroppsdelar du inte bett om? Är det fortfarande 300B eller måste du betala extra för det du inte har beställt? Är det samma pris för den som det går för efter 4 sekunder som den som det tar 15 min? OBS nu att mitt inlägg och frågor är seriösa.
Link to comment
Dela på andra sajter

En viktig parameter är om anledningen till att det tar 15 minuter eller mer
är om din, ähum, "kroppsdel" inte samarbetar med massörskan.

Link to comment
Dela på andra sajter

En viktig parameter är om anledningen till att det tar 15 minuter eller mer är om din, ähum, "kroppsdel" inte samarbetar med massörskan.
Nja, alla män är olika :) Men jag trodde mer att det berodde på om mannen hade känslor för personen i fråga. Så funkar det för tjejer (en del) tycker man om någon så slappnar man av och tar emot, känner man inte personen i fråga så går det aldrig så långt som till "det".
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu menade jag om det tar 4 sekunder eller 15 min i mitt förra inlägg där jag pratade om känslor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt min egen erfarenhet är det inte ovanligt att vanlig massage medför erektion utan att det egentligen ges några sexuella signaler. Det är ju fråga om ganska intensiv beröring av nästan hela kroppen.

 

Då ligger det ju nära "till hands" att extra tjänster erbjuds, och då kostar det förstås extra.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

En av hundra svarar ja, polarn höll på så på finlandsbåtarna o lyckades alltid.. :)

Misslyckas man på Finlands eller Ålandsbåtarna har man nog skitit på sig eller nåt liknande!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt min egen erfarenhet är det inte ovanligt att vanlig massage medför erektion utan att det egentligen ges några sexuella signaler. Det är ju fråga om ganska intensiv beröring av nästan hela kroppen.   Då ligger det ju nära "till hands" att extra tjänster erbjuds, och då kostar det förstås extra.   Herr Chang har talat.
Aha, tack för ett svar och även en förklaring.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit några få gånger på thai massage... i Thailand... Med folk som sätter knän i ryggslutet och knäcker nacken,blir det få tillfällen att få stånd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst om Thai massage. För vanligt folk som jag träffar är det en billigare variant av sjukgymnastik. Thai madssage  ca 150 B. sjukgymnastik ca 1000 B.

Thai massage där  jag bor ligger folk i rader.

Går jag ner på stani finns det andra anläggningar. Inga bastanta damer,nej tack.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit några få gånger på thai massage... i Thailand... Med folk som sätter knän i ryggslutet och knäcker nacken,blir det få tillfällen att få stånd.

 

Det är sällan jag skrattar men nu gjorde jag det.

Du bor ju i Chiang mai kan rek ett bra massage ställe ligger i Chiang mai land och Pure Thai.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Seriöst om Thai massage. För vanligt folk som jag träffar är det en billigare variant av sjukgymnastik. Thai madssage  ca 150 B. sjukgymnastik ca 1000 B.

Thai massage där  jag bor ligger folk i rader.

Går jag ner på stani finns det andra anläggningar. Inga bastanta damer,nej tack.

 

"Min" massös har nypor hårdare än hummerklor, dessutom kommer hon på hembesök och behandlas både mig och hustrun i några timmar för THB 600, ont som fan, men i morron är man uppe bland lianerna igen!

 

Trasan Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag rekommenderar  thai sjukgymnastik ...  Ingen snabbutbildad sk massage,,, Dyrt,, ja kanske 1000 b. men de lyssnar på dina problem...

Skippa sexy woman som masserar en frusen Glenn...

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har varit några få gånger på thai massage... i Thailand... Med folk som sätter knän i ryggslutet och knäcker nacken,blir det få tillfällen att få stånd.

 

Tja, sådan hårdhänt massage är väl inte så upphetsande. För mig är det dock svårt att undvika erektion vid varsam massage av innerlåren.

 

Massörens kön är irrelevant, det har hänt mig när äldre thaigubbar masserat mig.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

"Min" massös har nypor hårdare än hummerklor, dessutom kommer hon på hembesök och behandlas både mig och hustrun i några timmar för THB 600, ont som fan, men i morron är man uppe bland lianerna igen!

 

Trasan Baa

Frugan går på alla möjliga bra massageställen och vill att jag ska följa med. För frugan så kan det inte bli nog mycket hummerklor tycker jag, men de tar död på mig. Hade man erektion skulle den definitivt försvinna när de misshandlar en. I varje fall för mig är det svårt att tänka i sexuella banor när det bara gör ont när de nyper till. Lyckas man stå ut ger det valuta för mödan. Fast jag förstår inte varför det ska vara så svårt att få dom att anpassa styrkan på massagen?

 

Men har man ont någonstans så märks det skillnad när de har varit på en mot de krämpor man haft. Då märks en stor skillnad på de som kan sin sak och de som inte har en riktigt bra utbildning.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Det beror väl på hur hårdhudad du är, du skulle garanterat få en jäkla massa örfilar, men även en icke föraktfull summa fröjdligheter!

 

 

Definiera en icke föraktfull summa fröjdligheter.

 

Jag vet inte i vilken miljö du tänker dig ställa dessa frågor men en sak är säker, inte ens på krogen bland halv eller helpackade svenskor skulle du få ett ja på dina frågor.

 

Däremot skulle du nog få ett stort antal anmälningar om sexuellt ofredande på dig med tillhörande straff

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Den gamla skrönan.

 

Nästan alla jag känner...känner en som känner en osv... som fick en hel del örfilar men oxå en jävla massa k**lla.

Finns väl ingen frisk människa som frågar massa okända damer på krogen om dom vill k**lla,får nog se ut som Brad Pitt o vara lika tät o känd om det tricket ska gå hem.

Säg inte det! Kommer ihåg när jag besökte en polare för många år sedan i göteborg, vi hade varit på krogen någonstans på avenyn har jag för mig och festat loss, vi gick iväg från stället framåt småtimmarna och vi hade väl inte kommit mer än 50m när han vek av mot en entré på ett annat ställe där det stod en svensk tjej precis utanför och han frågade om hon ville hänga med hem och k**lla - visst sa hon på några sekunder ( han var väl kanske 23 och hon var kanske 33 ).

 

Vi åkte hem till polaren som jag övernattade hos och dom hade väl lite kul på natten, på morgonen efter så ville hon ha lite mer men han var inte så sugen så jag själv fick erbjudandet att träda in - men det var ju inte riktigt min grej eller tjej...

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga är inte olagligt men att utföra är olagligt i Sverige...

 

Ja, i Sverige får man massera alla kroppsdelar utom en! Fast lagtexten är nog inte så konkret :)

Jag kan dock tycka att det är lite löjligt att det är olagligt. Polisen verkar heller inte se det som prioriterat. Svårspanat var det nån polis som sa :)

 

Tycker dock det är bra att de massage-salonger som sysslar med seriös medicinsk massage säger ifrån. Vore bra om de slapp att automatiskt blandas ihop med de som vill jobba med sexuell massage. De borde förtydliga sin skyltning om vad de jobbar med.

 

Det finns ju dock efterfrågan på "happy endings" så varför ska inte de som vill kunna erbjuda det helt öppet. Och vem tar skada av det så länge tjejerna inte tvingas jobba med det mot sin vilja. Men är det öppet deklarerat så är det mindre risk att någon luras in i jobbet. Öppenhet är oftast bäst. Det är ju aldrig bra med lagar som ingen bryr sig om.

 

Själv skulle jag dock inte vilja att min flickvän jobbar med att runka av andra män. 

บ้านโนทิง Ban Non Thing, Sök i Google maps: 16.99706, 103.01339

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla män är ganska lika när det gäller känslor i dom nedre regionerna så länge det hanteras av någon som man tycker ser någorlunda ok ut.

En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche)

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan går på alla möjliga bra massageställen och vill att jag ska följa med. För frugan så kan det inte bli nog mycket hummerklor tycker jag, men de tar död på mig. Hade man erektion skulle den definitivt försvinna när de misshandlar en. I varje fall för mig är det svårt att tänka i sexuella banor när det bara gör ont när de nyper till. Lyckas man stå ut ger det valuta för mödan. Fast jag förstår inte varför det ska vara så svårt att få dom att anpassa styrkan på massagen?

 

Men har man ont någonstans så märks det skillnad när de har varit på en mot de krämpor man haft. Då märks en stor skillnad på de som kan sin sak och de som inte har en riktigt bra utbildning.

 

Jag har aldrig upplevt några problem med att få massage som är lagom hård för mig. Det är ju bara att säga till om det är för hårt är eller för mjukt. En rutinerad massös är fullt kapabel att anpassa sig.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

Tack för ett bra inlägg :)

Jag passar på att fråga lite till, om man ligger fler i ett och samma rum kommer frågan upp även då? Jag menar mer att hur lätt är det för en man att slappna av då och veta att på madrasserna jämte ligger Olga och hennes man? Eller tänker man inte på det om situationen uppstår?

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Tack för ett bra inlägg :)

Jag passar på att fråga lite till, om man ligger fler i ett och samma rum kommer frågan upp även då? Jag menar mer att hur lätt är det för en man att slappna av då och veta att på madrasserna jämte ligger Olga och hennes man? Eller tänker man inte på det om situationen uppstår?

 

 

Vill man ha en avsugning så väljer man väl VIP rum??

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

� väljer man väl VIP rum??   BTT
Självklart om det är tanken från början, men i detta fallet går nån på massage och blir erbjuden mer när man får massage.
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...