Jump to content
IGNORERAD

Happy endings?


ReKa

Recommended Posts

  • Svar 807
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • janne_h

    69

  • Tamdai

    38

  • Mankan

    34

  • måne

    33

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Rent oförskämt. I bland skäms man över att vara man. Bara för att en kvinna kommer ifrån Thailand tar dom för givet att hon är ett luder. Massage är ett krävande tungt jobb, respektera henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rent oförskämt. I bland skäms man över att vara man. Bara för att en kvinna kommer ifrån Thailand tar dom för givet att hon är ett luder. Massage är ett krävande tungt jobb, respektera henne.

Måste vara yingluck shinawatras fel.

jrk

Link to comment
Dela på andra sajter

Burrabus känner sig lite äcklad när di små liven bara ser honom som en vandrande atm jävla feminist rörelse

Link to comment
Dela på andra sajter

Den gamla skrönan.

Nästan alla jag känner...känner en som känner en osv... som fick en hel del örfilar men oxå en jävla massa k**lla.

Finns väl ingen frisk människa som frågar massa okända damer på krogen om dom vill k**lla,får nog se ut som Brad Pitt o vara lika tät o känd om det tricket ska gå hem.

Jag brukar fråga vad de kostar å jag får aldrig k**lla :wacko:

Link to comment
Dela på andra sajter

Det måste röra sig om avtrubbade sociala psykfall som vräker ur sig dessa frågor. Om en kvinna ger signaler om att vilja ha sex (gratis eller för pengar) så fattar ju varje normalt funtad kille/man denna vink eller erbjudande utan att han själv behöver ställa frågan.   Inte fanken går jag fram till var och varannan svensk kvinna och på vinst och förlust frågar "Ska vi kn*lla eller vill du r*nka"?  
Hur trevligt tror du många tycker, när vissa tjejer tar det för givet att dom vill ha en HE? Läser man din text är det okay att tjejerna gör närmanden, men det får inte vara åt det andra hållet... Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns ju ett uttryck; "If you don't ask, you won't know".

 

Med all respekt för de med seriösa salonger så måste man väl ändå ha lite förståelse för att folk frågar, är väl inte olagligt, eller?

 

De som bara hängt i bar/massagekvarteren i LOS "förstår väl inte bättre" utan tror att alla salonger fungerar på det viset, så har man bara den erfarenheten och inte kan tänka sig att det finns nån annan typ så är det så för dem.

 

Sen så finns det ju alla de oseriösa som även ger de seriösa dåligt rykte för "alla måste väl vara på det viset".

 

Man kan väl dra paralleller till vissa invandrargrupper i landet som får skulden för allt och det mesta men även där finns det ju en del bra som för skulden för vad deras kriminella kusiner gör.

 

Att "gråta" ut i en tabloid tycker jag bara är patetiskt, är bara gratisreklam som jag ser det. Smart iofs.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga är inte olagligt men att utföra är olagligt i Sverige...

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaibrudar behöver inte ens jobba på något inrättning för att få skamliga erbjudanden. Li hann knappt sätta sin fot i Sverige förrän förfrågningarna började komma i lite täckta ordalag. Nu var detta för över 30 år sedan men är det bättre (annorlunda) idag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaibrudar behöver inte ens jobba på något inrättning för att få skamliga erbjudanden. Li hann knappt sätta sin fot i Sverige förrän förfrågningarna började komma i lite täckta ordalag. Nu var detta för över 30 år sedan men är det bättre (annorlunda) idag?

Personligen tror jag att det är sämre idag.

Då de är ensamma på offentliga platser uppfattas nog dom som byten av många svennar.

Ändrades av leifen

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fråga är inte olagligt men att utföra är olagligt i Sverige...

Nä! Att fråga kan inte vara olagligt. Att utföra är inte heller olagligt.

Men att betala för att någon utför happy ending är olagligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

 

 

Att "gråta" ut i en tabloid tycker jag bara är patetiskt, är bara gratisreklam som jag ser det. Smart iofs.

Kanske inte så smart marknadsföring, nu vet ju alla gubbar att dit är ingen idé att gå..

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske inte så smart marknadsföring, nu vet ju alla gubbar att dit är ingen idé att gå..

 

Hehe, ja så kan man ju tolka det också... ;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte fråga. Det är tjejerna som vill tjäna lite extra!!!! Det finns garanterat mer ställen där du kan få en happy ending än ställen där du inte kan få det. Avsugningar har jag hört att det börjat erbjudas på sina håll nu också.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man behöver inte fråga. Det är tjejerna som vill tjäna lite extra!!!! Det finns garanterat mer ställen där du kan få en happy ending än ställen där du inte kan få det. Avsugningar har jag hört att det börjat erbjudas på sina håll nu också.

 

Det tvivlar jag inte på. Överetablering och därmed sjunkande priser på massage gör väl sitt.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det tvivlar jag inte på. Överetablering och därmed sjunkande priser på massage gör väl sitt.

 

Herr Chang har talat.

Kanske också överetablering på besöksvisa av svenska garanter??????

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Att kunna ejakulera är formodligen en fantastisk bedrift . . . ???

 

Japp.det blir jobbigare för var gång nuförtiden  :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kanske också överetablering på besöksvisa av svenska garanter??????

Tyvärr så kommer nog många på arbetsvisa också.

Skittrist utveckling. Easy money tror många thaitjejer som knappt masserat innan de kommer till Sverige. Sexmassagekvinnorna sabbar thaikvinnors ställning än mer i Sverige. Har slutat gå på thaimassage i Stockholm. Numera är den i regel dålig som massage och nästan bara inriktad på snabba happyending pengar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Fan vad det måste kännas B och be om en happy ending... är man en sån jävla uggly-bitch så man måste köpa en avrunkning? Fan, elefantmannen lever fortfarande. Socialt handikappade och en ugly-bitch som inte har råd eller klass nog att få en avrunkning utan att betala kan väl börja runka med vänster och blunda och inbilla sig att nån annan gör det! Hur svår kan det vara? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vad det måste kännas B och be om en happy ending... är man en sån jävla uggly-bitch så man måste köpa en avrunkning? Fan, elefantmannen lever fortfarande. Socialt handikappade och en ugly-bitch som inte har råd eller klass nog att få en avrunkning utan att betala kan väl börja runka med vänster och blunda och inbilla sig att nån annan gör det! Hur svår kan det vara? :)

 

Vad svamlar du om? Inte har råd att få en avrunkning utan att betala för det? Hur går det ihop?

 

Problemet vi diskuterar här är att thaidamer som inte erbjuder tjänsten buntas ihop med dom som gör det.

 

Det är snarare de som inte har råd som intalar sig att de som har råd är socialt handikappade... själv är jag inte särskilt intresserad, men känner inget behov av att kategorisera de som är intresserade av köpsex i alla dess former. Förutom pedofili.

 

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr verkar det vara så. Detta hände exfru Chang nästan dagligen:

 

Kund: Hej, jag vill ha happy ending!

Exfru Chang: Det har vi inte här.

Kund: Jamen, på ställe X kan man ju få det?

Exfru Chang: Jaha, gå dit då.

Kund: Jamen, det är så grisigt där... smutsiga madrasser på golvet osv. Här är mycket trevligare!

Exfru Chang: Inte mitt problem.

Kund: Jamen...

Exfru Chang: Hejdå!

 

Det kom också en hel del förfrågningar om detta via email, vad kan man få, hur mycket kostar det etc. Jag fick verkligen anstränga mig för att svara artigt men bestämt.

 

Herr Chang har talat.

Jo !  svarare behover det ju inte vara...En del tillhandahaller tjansten...andra inte...mvh Nong

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo !  svarare behover det ju inte vara...En del tillhandahaller tjansten...andra inte...mvh Nong

 

Det är inte svårt att avböja önskningar om tjänsten.

 

Problemet är att en del tror att alla thaidamer är villiga, vilket är ganska förolämpande i sig.

 

Vad hade hänt om man framfört samma önskemål till en svensk dam? Det finns ställen där man erbjuder svensk massage, då med svensk personal. Törs man ställa samma fråga där?

 

Herr Chang har talat.

Ändrades av Herr Chang
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tycker det är skönt med en lugn fin olimassage i privat rum på ca 2-3 timmar bra avslappnande musik. Gärna med en massör jag har haft många gånger tidigare som vet hur jag vill ha det när hon märker att jag börjar bli riktigt harmonisk och njuter som bäst skall hon lugnt arbeta igenom mig med sina händer och gärna hela kroppen inte ha bråttom vilket kullminerar med att hela kroppen spänner sig för att sedan slappna av helt känns som en tömning av hela kroppen. Efter hela kroppen har varit under en sådan annspäning och sedan får ligga där och massagen fortsätter tills man nästan faller i sömn tycker jag är perfekt. Det jag vill komma till är att massage handlar om så mycket mera än muskler som det gör onti vilket just vanlig massage är bra för. Att få en riktigt bra avslappnande massage som gör att hela kroppen känns urladdad det är också viktig annser jag. Den massagen jag ovan beskrev tycker jag inte handlar om något smutsigt eller fult utan är något som gör att jag fungerar bättre efteråt är lugnare mera harmonisk och en bättre man. Naturligtvis skulle jag kunna få denna massage hemma av min fru men eftersom det är jobbigt att massera så länge och inga känslor inblandade mellan mig och den som utför massagen har jag inga problem med det. Har rekommenderat min fru att prova oli massage eller som det heter aroma massage men hon tycker inte hon hittar någon lämplig massör för det handlar ju mycket om hur personen som massera är har även fått känslan att det skiljer sig mellan oss i det fallet med känslor inblandade hon vill ha känslor med för att uppnå det jag gör. Min rekommendation är att försök att hitta en massör som ni tycker känns harmonisk som utför dessa oli eller aroma massager efter några besök med först vanlig massage ber ni om att få oli massage har ni tur infinner sig den rätta känslan och ni kan uppleva det jag beskriver. Naturligt viss händer det att jag inte får den tjänsten under massagen fast det är mycket tydligt att jag behöver den då brukar jag gå tillbaka en gång till och be om samma oli massage blir det inget då  får jag leta vidare efter en massör. Jag vill bara dela med mig av hur jag upplever massage då jag tycker att diskussionen här handlar för mycket just om själva utlösningen.

 

I dag är en bra dag för oli massage när jag tänker efter.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...