Jump to content
IGNORERAD

Flygplatsen kommer att öppnas nu ?


Kawa

Recommended Posts

Enligt finska "iltasanomat" kan flygplatsen öppnas från o med nu..hoppas att det stämmer.

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 45
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Tallviking

    5

  • lenno

    4

  • zwa

    4

  • Kawa

    3

Mest aktiva i denna tråd

Det kommer att ta ett tag innan dom öppnar flygplatsen, dom måste test köra alla dator samt kolla av all system.

För att kolla så ingen skada har tillkommit, för vem vill landa där om ingen har kollat av systemen.

Så det kommer säkert att ta en knappt vecka.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo, de klart att de kommer att ta ca: en vecka men huvudsaken är att de kan börja jobbet snarast.

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

PAD är fortfarande kvar & säger att dom inte lämnar flygplatsen .

Möte skall hållas i kväll för att bestämma nästa steg.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja med risk för att göra er besvikna så har PAD alltså inga planer på att lämna flygplatserna änsålänge. De har ju snarare blivit ännu fler då flertalet av demonstranterna från regeringsbyggnaden anslutit sig till flygplatserna istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

15:e December lutar det åt enligt Rapport

http://svt.se/svt/js...22584&a=1332669

Tidigast ja

Stängd till 15 december

Flygplatschefen meddelade senare på tisdagen att stängningen av den internationella flygplatsen förlängs till den 15 december på grund av demonstranternas blockad, rapporterar Reuters.

Det är om dom där gula okupanterna försvinner, annars dröjer det längre  :diablo:

Ska flyga 31/12 ser ut som det inte ens blir av :grrrrrr::grrrrrr:

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har den 13:e.skulle landa den 14:e...  :fan1:

Det är lättare att hitta ressällskap än att bli av med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

(BangkokPost.com) - The People’s Alliance for Democracy (PAD) on Tuesday accepted the Airports of Thailand (AOT)’s demand to allow incoming flights to use Suvarnabhumi airport after the Constitution Court dissolved the People Power, Chart Thai and Matchimathipataya parties on charges of electoral fraud.

The first incoming flight to the international airport is expected to be within 24 hours.

The Airports of Thailand (AOT) announced that Suvarnabhumi will resume full operation on December 15, starting 6pm.

Cargo services are now ready at the airport.

:whistle::whistle::party::party::party::party:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Jag har den 13:e.skulle landa den 14:e...  :fan1:

Om nuvarande info stämmer så borde du klara den. Främst utgående flyg som kommer dröja längst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Om nuvarande info stämmer så borde du klara den. Främst utgående flyg som kommer dröja längst.

Bara det inte finns rötägg som har saboterat något på flygplatsen :grrrrrr::grrrrrr:

Mvh.Plätt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag fick erbjudande om att omboka min avgång i morgon med Thai till nästa onsdag den 10. Frågan är om den tiden räcker...Vad tror ni andra?

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är demonstranterna borta tills imorrn borde de hinna få igång allt. Thai borde ju få ganska bra info från AOT om vad som gäller.

Link to comment
Dela på andra sajter

Min flight är ARN-BKK. Tror nog att frugan din kommer iväg från BKK den 13. Annars byter de bara ut flygplatschefen då det dagligen är alldeles för mycket pengar på spel. Hela Bangkok är full med strandade turister utan några kontanter kvar. Vem vill ha dom där rännande? Finns nog inget land det är taskigare att vistas i utan cash - som just Thailand.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig att jag läst någonstans att flygplatschefen är nära vän med Thaksin. Stämmer det ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Har för mig att jag läst någonstans att flygplatschefen är nära vän med Thaksin. Stämmer det ?

Se där. En bra anledning att byta ut honom på direkten. Han är väl kanske då inte så motiverad att det går undan efter denna politiska storförlust.

Every saint has a past and every sinner has a future.

Link to comment
Dela på andra sajter

SAS has received unconfirmed news from the Thai Authorities that Bangkok's Suvarnabhumi Airport will reopen Friday 05 December at 00.01 ICT.

When this information has been confirmed, SAS expects to resume service to Bangkok airport as soon as possible. Once SAS has received an official confirmation of the reopening of Suvarnabhumi airport, the flights will be confirmed on the website.

jap.gif

ไม่ระบุชื่อ

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett fraktflyg har tydligen redan startat idag från flygplatsen läste jag på DN

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Quote

SAS has received unconfirmed news from the Thai Authorities that Bangkok's Suvarnabhumi Airport will reopen Friday 05 December at 00.01 ICT.

When this information has been confirmed, SAS expects to resume service to Bangkok airport as soon as possible. Once SAS has received an official confirmation of the reopening of Suvarnabhumi airport, the flights will be confirmed on the website.

Nu hoppas man bara att den tidsplanen håller. Ær trøtt på att sitta och undra var man landar. Men, det finns alltid dom som har større problem. T.ex dom som inte ens hade i planerna på att åka till Thailand :crazy::glasses:

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Nu hoppas man bara att den tidsplanen håller. Ær trøtt på att sitta och undra var man landar. Men, det finns alltid dom som har større problem. T.ex dom som inte ens hade i planerna på att åka till Thailand :crazy::glasses:

FINNS DE??? :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...