Jump to content
IGNORERAD

Patong aug-sept någon?


ztaphy

Recommended Posts

Någon härifrån som ska ner till Patong nu i slutet av augusti och början av september?

Jag kommer åka ner den 17/8 för jag orkar inte vänta till vintern innan jag kan åka tillbaka. ;)

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Någon härifrån som ska ner till Patong nu i slutet av augusti och början av september?

Jag kommer åka ner den 17/8 för jag orkar inte vänta till vintern innan jag kan åka tillbaka. ;)

Japp. åker du ner med norrbaggarna ?

Jag och en polare åker den 17 med baggarna och stannar 2 dagar i Bangkok och sen vidare till Pattis i 5 nätter och sen till Patong i 15 nätter.

Mvh

Skåneljungen

Link to comment
Dela på andra sajter

Åker med Norwegian, ja. Tanken är att stanna i Patong i tre veckor om man inte kommer på nåt annat när man är på plats.

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Japp. åker du ner med norrbaggarna ?

Jag och en polare åker den 17 med baggarna och stannar 2 dagar i Bangkok och sen vidare till Pattis i 5 nätter och sen till Patong i 15 nätter.

Mvh

Skåneljungen

 

 

Häng på Skåneljungen i bkk och pattis får du ju se lite annat också

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi får se vad man hittar på. :)

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Åker med Norwegian, ja. Tanken är att stanna i Patong i tre veckor om man inte kommer på nåt annat när man är på plats.

kan ta en bira på Arlanda och snacka resplaner

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, inte omöjligt! :)

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

skåneljungen

Ja om du känner för att ta en bira ihop på Arlanda den 17e så ring bara.

0760-881882

Jörgen

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
skåneljungen

Ja om du känner för att ta en bira ihop på Arlanda den 17e så ring bara.

0760-881882

Jörgen

Ca 11 tim kvar sen sitter man på Arlanda

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Hoppsan! Är visst dags att åka snart igen! Ny resa bokad till den 14/12 med hemresa 5/1. Ska bli SÅ skönt att lämna Stockholms-vintern!

Norrlänning som irrade Söderut och hamnade i Den Kungliga Hufvudstaden Stockholm!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...