Jump to content
IGNORERAD

Sydamerika


Avregistrerad clion

Recommended Posts

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    21

  • måne

    3

  • stefan5300

    2

  • ellim63

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Scandinaviancorner

Det kanske det heter,jag har bara hört det flyktigt.

Bara hört det flyktigt i baren!!!!    Ha ha  Lögnhals du har ätit dom !!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara hört det flyktigt i baren!!!!    Ha ha  Lögnhals du har ätit dom !!

Tog dom när jag hade halsfluss en gång  :crazy: rekommenderat från baren :thumbsup:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Tog dom när jag hade halsfluss en gång  :crazy: rekommenderat från baren :thumbsup:

 

Ja vissa sjukdomar kan man ju få lite varstans :na:  ;)

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vilken båt var du då på!!

Du skrev tidigare att " men har man haft en månad till sjöss utan damsällskap då är till och med en nittioåring vacker"

Därför skrev jag att jobba max 1 månad.Men kanske borde ha skrivit att försök att jobba kortare tid än 1 månad i stöten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du skrev tidigare att " men har man haft en månad till sjöss utan damsällskap då är till och med en nittioåring vacker"

Därför skrev jag att jobba max 1 månad.Men kanske borde ha skrivit att försök att jobba kortare tid än 1 månad i stöten.

Nu vill vi veta:vad heter båten?????????????????

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vill vi veta:vad heter båten? ???? ???? ???? ????

Jag har aldrig sagt att jag har jobbat på båt.Bara att jag varna folk att om som SC sa att en 90 åring kan se vacker ut efter en månad till sjöss.

 

P.S Jag har jobbat på Eckerö Line en kort period,inget att prata om och även åkt med Finlandsfärjorna några hundra gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte det räckte att åka med båt från Sthlm till Hamburg för att damerna skulle bli vackra :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tyckte det räckte att åka med båt från Sthlm till Hamburg för att damerna skulle bli vackra :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Du har aldrig tänkt på att dricka kvinnorna vackra så behöver du inte åka ända till Hamburg.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har aldrig tänkt på att dricka kvinnorna vackra så behöver du inte åka ända till Hamburg.

Det var just de jag gjorde på vägen dit..

Transporten bjöd ju företaget på..

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Var i Syd Amerika finns de snyggaste tjejerna och hur åldras de. Tittar man på bilderna som har publicerats i denna tråden duger ingen.

Däremot har jag hört att vill man ha kul sex och lite kinky sex skall man visst hitta detta i Syd Korea och Taiwan. 

 

Någon som kan bekräfta detta med Syd Korea och Taiwan.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag brukar sitta i baren med en bild på frugan i innerficka på kavajen..

Efter varje öl grogg så tittar jag på bilden, sent på kvällen brukar hon se bra ut. då går jag hem..

 

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Var i Syd Amerika finns de snyggaste tjejerna och hur åldras de. Tittar man på bilderna som har publicerats i denna tråden duger ingen.

Däremot har jag hört att vill man ha kul sex och lite kinky sex skall man visst hitta detta i Syd Korea och Taiwan. 

 

Någon som kan bekräfta detta med Syd Korea och Taiwan.

Jag kan bekräfta detta  Taiwan var dom satan annamma vilda damerna både i Keelung och khouichung

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...