Jump to content
IGNORERAD

Sydamerika


Avregistrerad clion

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Är ju med på olika saiter allt i från africka til mexicö å sydamerika

nu har jag fått e :_russian: n träff från Dominiskanska republiken har någon varit där   har läst i nån blaska att det är mycket rån och sånt där

så är det nån som har info så är jag tacksam  

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Scandinaviancorner

    21

  • måne

    3

  • audirs2

    2

  • Nicholas

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nej, jag har inte varit just där men i en del andra länder i Latinamerika. Jag tycker inte de är farligare än andra om man använder lite sunt förnuft och är hyfsat påläst om "do's and don'ts". Det anses väl ändå som lite osäkert i vissa områden iaf, så man får vara lite försiktig med vart man åker. Svårigheten för mig var att jag inte kan spanska, det begränsar en ganska mycket. Det är markant dyrare än i Thailand.

 

I ditt fall så är mitt personliga råd att du stannar i Thailand och söker en dam där, kanske Flappeland också. Jag tror du kan dessa länder, kulturen, lite språk antar jag och du känner mycket folk du kan kontakta där, så det är nog mer säkert och tryggt för dig, dessutom känner du kvinnokaraktärerna ganska bra också.

 

Fast vill du pröva nåt nytt så "Go for it", kan säkert vara spännande och kul  :)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär ju bli en walk on the wild side ifall du åker.

Den vill jag gärna följa live and direct.

Men som bibben säger, åk inte.

Hälsar sydamerika experten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Clirre, va inte sa desperat i sokandet, risken finns att du bara ser allt gott och missar det viktiga.

Lat tiden ha sin gang, det ar ingen risk att du blir "utan", rusa bara inte in i nagot som du sedan angrar!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Scandinaviancorner

Clion här har du fina damer från Valparasio Chile.  Åk dit där är det fortfarande billigt och massor av damer!

post-7775-0-67465400-1379593166_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Så nog skall du väll finna dig en dam i Syd-Amerika Clion  det kryllar av dom.  Men dom är fan så svartsjuka så håll dig till en!

post-7775-0-25731500-1379593817_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nog skall du väll finna dig en dam i Syd-Amerika Clion  det kryllar av dom.  Men dom är fan så svartsjuka så håll dig till en!

Det verkar som du genom ´åren har följt ditt eget råd !

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det verkar som du genom ´åren har följt ditt eget råd !

Skulle jag vara svartsjuk eller va menar du!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Här har vi andra båsen Öland som nu tyvärr är död med en hjälpsyster i Valpairasio på Scandinavian bar

 

post-7775-0-18794600-1379595839_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Skulle jag vara svartsjuk eller va menar du!!

Det tror jag inte, men jag tror heller inte att du höll dig till en dam och på så sätt undvek deras enl. din utsago svartsjuka!

Inte av bilderna att döma i alla fall!

Ändrades av conservator
Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Det tror jag inte, men jag tror heller inte att du höll dig till en dam och på så sätt undvek deras enl. din utsago svartsjuka!

Inte av bilderna att döma i alla fall!

Ja det gjorde jag i den hamnen för när jag börja bli intresserad av en annan hjälpsyster bet den damen jag hade mig i magen och släppte fan inte greppet

så Mamma San var tvungen att slå henne i skallen med en flaska rom Då först släppte hon greppet. Polisen kom och dom släpa ut henne i håret och kasta upp henne på flaket och körde iväg med henne nånstans säkert ut i buscen för att sätta på henne

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Man får väl anta att hon var gratis.

 

 

post-7775-0-73062700-1379593338.jpg

Ja det får man anta, men har man haft en månad till sjöss utan damsällskap då är till och med en nittioåring vacker

Link to comment
Dela på andra sajter

Alla bordeller ute på vischan , är det du som har hållit gång penicillin industrin under åren . Eller blev han svart och ramlade av till slut ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Scandinaviancorner

Nej än har han inte ramlat av!  Har man inte haft sju drypare är man ingen sjöman!!

Det är bara en pil i arslet sen är man frisk igen.   Men det är klart så går det ju inte till uppe i Sverige där skall det ätas piller

som är så jävla klena att det tar veckor att bli av med skiten.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej än har han inte ramlat av!  Har man inte haft sju drypare är man ingen sjöman!!

Det är bara en pil i arslet sen är man frisk igen.   Men det är klart så går det ju inte till uppe i Sverige där skall det ätas piller

som är så jävla klena att det tar veckor att bli av med skiten.

 

Behövs ingen pilkastning, det räcker med 2 Ciprobay, 4-5 timmar och majonästuben är borta.

 

post-3132-0-11193400-1379600797.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...