Jump to content
IGNORERAD

Vår midsommar i Udon


John Khonken

Recommended Posts

John Khonken

Med kända medlemmar av MPR i huvudrollen. Vill vi glädja alla andra med denna eminenta skapelse. Damerna sjunger vår bästa midsommarvisa på thai. För filmaren glömde ljudet. Men filmen som är ett mästerverk . Måste väl vara 2013 års bästa kortfilm. Jag tror att alla vet vad dom sjunger även om ljudet inte är med. Håll till godo och njut. Jag kan inte ge er den längre versionen för den verkar vara över 8 MB. Om någon kan hjälpa mig så kommer senare detta mästerverk

MVI_0319.MOV

MVI_0319.MOV

Link to comment
Dela på andra sajter

Med kända medlemmar av MPR i huvudrollen. Vill vi glädja alla andra med denna eminenta skapelse. Damerna sjunger vår bästa midsommarvisa på thai. För filmaren glömde ljudet. Men filmen som är ett mästerverk . Måste väl vara 2013 års bästa kortfilm. Jag tror att alla vet vad dom sjunger även om ljudet inte är med. Håll till godo och njut. Jag kan inte ge er den längre versionen för den verkar vara över 8 MB. Om någon kan hjälpa mig så kommer senare detta mästerverk

 ja den var bra men ack så kort, nästan så att ett ST blir ett Longtime :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Koåkaakaaakaaa.ett antal ggr framkallade inte bara skrattatack utan även en oåterkallelig längtan till majstången! Nästa år ska jag fixa en!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Baa jag kan inte ladda upp den riktiga filmen. Den är kanon. Vet ej varför. Troligtvis för den är mer än 8 MB. Så har någon ett förslag vore jag tacksam

Link to comment
Dela på andra sajter

Baa jag kan inte ladda upp den riktiga filmen. Den är kanon. Vet ej varför. Troligtvis för den är mer än 8 MB. Så har någon ett förslag vore jag tacksam

Du får ladda upp den på Youtube.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...