Jump to content
IGNORERAD

Varför är det så många som går all-in?


halgun

Recommended Posts

Guest Fredman

O fyfan..frugan varna mig för att släppa nån när inpå då d har nån mystisk drog som får dig att ge allt.

Jag vet vad den heter men den brukar de inte stoppa i ölen... :)
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 429
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Moritz

    45

  • Sangwal

    32

  • Moipenyang

    22

  • SatanG

    16

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Nä hon la nånting i ölen och fick lurat med mig till atm

Vad var det för ATM som tillät uttag på 80000 bath?

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad var det för ATM som tillät uttag på 80000 bath?

 

Det går väl bra i de flesta.

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Mortitz Jag vet ingen ATM som man kan ta ut 80000bath. Så upplys mig gärna. Vad jag vet är begränsningen 15000kr

Link to comment
Dela på andra sajter

själv gick jag på en blåsning nu i juni hade ju träffat en dam på thai love links från surin hon mötte mig på suvan allt var frid å fröjd vi bodde hos Maitan jag var i 6 himlen  en morgon när jag vakna hade hon dratt hon nöp mig på 80000bath som tur va så hjälpte mig Matan med pengar tills jag kom hem   ja ja man lär sig hela tiden men det finns mängder av nya blommor  nu i sept ska jag ner och träffa en en ny dam som jag har haft kontakt med  ett tag får se om det blir nån kontakt sen är det en till som jag träffa på midsommar afton å en liten fest  :ahh:  :ahh::crazy:  
Borde man inte hänga ut en sådan parasit som varning för andra som ev chattar med henne?
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte kommer ihåg helt fel så var det från början en plånbok med 30000baht  som försvann i fyllan

 

och villan, som sedan upphittades på rummet hos Maitan.

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte kommer ihåg helt fel så var det från början en plånbok med 30000baht  som försvann i fyllan

 

och villan, som sedan upphittades på rummet hos Maitan.

Minnesluckor är ett helvete  :crazy:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Mortitz Jag vet ingen ATM som man kan ta ut 80000bath. Så upplys mig gärna. Vad jag vet är begränsningen 15000kr

 

På ditt ICA-kort, möjligen, men det är inte ATM'ens fel :-

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Bara förnamnet,tur man är i isaan och säger mo pen Yang bor, skål

Link to comment
Dela på andra sajter

Bara förnamnet,tur man är i isaan och säger mo pen Yang bor, skål

Bor pen yang dok..men skål ändå..:)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna ge alla mina pengar till min fru utan att vara ororlig. Kan man inte det, kanske man inte skulle ha gift sig ;)

 

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Språkpolisen har anlänt hehe, mai mee gurp,mai mee fan,mo pen Yang Me beer Leo tok wan

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är upp till person i fråga hur man vill för hålla sig till äktenskapsförord mark köp i Thailand. Vi gifte oss efter att träffats i 4 månader det är 13 år sedan. Äktenskapsförord skrevs för vi gifte oss. Marken jag nu bor på har jag en usufruit på efter att min fru insisterade på att det skulle vara så. Bilen i mitt namn motorcyckel condo i mitt namn. Frugan är av den uppfattningen att när det gäller pengar är jag bäst även när det kommer till att ta hand om dem. Vi har gemensam ekonomi och tar alla beslut gemensamt hon köper vad hon vill jag vad jag vill under vår gemensamma budget. Om vi skulle gå skilda vägar är det upp till mig att dela med mig av det jag har.

 

Tror det är väldigt mycket upp till person hur man vill för hålla sig till denna frågan. Men att komma och klaga efter en seperation då har man enligt min uppfattning sig själv att skylla.

Feminist

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skulle kunna ge alla mina pengar till min fru utan att vara ororlig. Kan man inte det, kanske man inte skulle ha gift sig ;)

 

/GSt

Det skulle jag med, 100% på att dom kom till nytta för retur är det inte på dom!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Språkpolisen har anlänt hehe, mai mee gurp,mai mee fan,mo pen Yang Me beer Leo tok wan
Språkpolis...:) nää,inte så lätt att skåla från jobbet mena ja..;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Om jag inte kommer ihåg helt fel så var det från början en plånbok med 30000baht  som försvann i fyllan   och villan, som sedan upphittades på rummet hos Maitan.
Så minns jag det med...var det inte passet med?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är upp till person i fråga hur man vill för hålla sig till äktenskapsförord mark köp i Thailand. Vi gifte oss efter att träffats i 4 månader det är 13 år sedan. Äktenskapsförord skrevs för vi gifte oss. Marken jag nu bor på har jag en usufruit på efter att min fru insisterade på att det skulle vara så. Bilen i mitt namn motorcyckel condo i mitt namn. Frugan är av den uppfattningen att när det gäller pengar är jag bäst även när det kommer till att ta hand om dem. Vi har gemensam ekonomi och tar alla beslut gemensamt hon köper vad hon vill jag vad jag vill under vår gemensamma budget. Om vi skulle gå skilda vägar är det upp till mig att dela med mig av det jag har.

 

Tror det är väldigt mycket upp till person hur man vill för hålla sig till denna frågan. Men att komma och klaga efter en seperation då har man enligt min uppfattning sig själv att skylla.

Vi kör med varsitt sparkonto och ett tredje med vardagliga utgifter,funkar bra. Gillar inte att bära plånbok så hon sköter

det mesta förutom när vi ska ut och äta. Då tycker hon att jag ska betala,lite gammaldags kanske...)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så minns jag det med...var det inte passet med?

Rejäl fest alltså? Då får man ladda lite extra slantar.. :17:

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Språkpolis...:) nää,inte så lätt att skåla från jobbet mena ja..;)

Allting går om man vill,långhelg nu i Thai,och många sköna lirare har anlänt byn, tanten vill dra till Bangkok för shopping,hon kan dra själv,lämnar fan inte Nakhon Phanom förarens det är dax att bege sig till Sverige,skål allihopa

post-4415-1374288815,47_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är upp till person i fråga hur man vill för hålla sig till äktenskapsförord mark köp i Thailand. Vi gifte oss efter att träffats i 4 månader det är 13 år sedan. Äktenskapsförord skrevs för vi gifte oss. Marken jag nu bor på har jag en usufruit på efter att min fru insisterade på att det skulle vara så. Bilen i mitt namn motorcyckel condo i mitt namn. Frugan är av den uppfattningen att när det gäller pengar är jag bäst även när det kommer till att ta hand om dem. Vi har gemensam ekonomi och tar alla beslut gemensamt hon köper vad hon vill jag vad jag vill under vår gemensamma budget. Om vi skulle gå skilda vägar är det upp till mig att dela med mig av det jag har.

 

Tror det är väldigt mycket upp till person hur man vill för hålla sig till denna frågan. Men att komma och klaga efter en seperation då har man enligt min uppfattning sig själv att skylla.

Vad jag förstått så delas allt lika som införskaffats efter giftemålet, vare sig det står i ditt eller hennes namn. Ja förutom mark alltså.

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Allting går om man vill,långhelg nu i Thai,och många sköna lirare har anlänt byn, tanten vill dra till Bangkok för shopping,hon kan dra själv,lämnar fan inte Nakhon Phanom förarens det är dax att bege sig till Sverige,skål allihopa
Härligt!!
Link to comment
Dela på andra sajter

Allting går om man vill,långhelg nu i Thai,och många sköna lirare har anlänt byn, tanten vill dra till Bangkok för shopping,hon kan dra själv,lämnar fan inte Nakhon Phanom förarens det är dax att bege sig till Sverige,skål allihopa

Varför inte då?

 

/ SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Varför inte då?

/ SatanG

För att Bangkok är ett skitställe hehe,och mitt paradis är här vid floden.skål

post-4415-1374289743,81_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...