Jump to content
IGNORERAD

Skall man skratta eller gråta, Hitler chic i Thailand


Enis

Recommended Posts

 

Vad folk i allmänhet diskuterar har jag ingen aning om.

Själv fördömer jag kommunismen minst lika ofta

men sen finns det ju inte lika gott om kommunister som brunskjortor här på forumet.

Viss, du har givetvis ingen aning, för att i nästa mening påstå att det finns en massa nazister på forumet, :ahh:

Har jag inte märkt att du gör, vart gör du det?

Varför tror du det? är det bara för det finns en del mångkulturister (ev kommunister) här som hela tiden vill påföra sina egna uppfattningar/åsikter om folk som har tröttnat på regeringens misslyckade samhällsexperiment och vill/vågar ta upp det för diskussion?

Innan skrek man rasist, nu när folk inte bryr sig om eller skrattar åt detta uttjatade/missbrukade ord så går man med gråten i halsen över till nazist och hoppas på fullgod effekt, men det blir bara ännu mer patetiskt...

 

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • GreenValley

    5

  • Bananen

    4

  • khun-petch

    4

  • Bibben

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Fredman

Viss, du har givetvis ingen aning, för att i nästa mening påstå att det finns en massa nazister på forumet, :ahh:

Har jag inte märkt att du gör, vart gör du det?

Varför tror du det? är det bara för det finns en del mångkulturister (ev kommunister) här som hela tiden vill påföra sina egna uppfattningar/åsikter om folk som har tröttnat på regeringens misslyckade samhällsexperiment och vill/vågar ta upp det för diskussion?

Innan skrek man rasist, nu när folk inte bryr sig om eller skrattar åt detta uttjatade/missbrukade ord så går man med gråten i halsen över till nazist och hoppas på fullgod effekt, men det blir bara ännu mer patetiskt...

 

Jo, jag har ett liv utanför forumet, prova på att lev lite du också eller varför inte försöka skriva lite som inte handlar nazister, rasister eller kommunister.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 6 år senare...

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...