Jump to content
IGNORERAD

Sodastream


lasseiudon

Recommended Posts

Jag undrar om man kan köpa vanliga gasflaskor till Sodastream i Udon. Byta in dom tomma?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, SodaStream finns inte i Thailand. Det är heller inte lov att ha gasflaskorna i bagaget på flyget.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej, SodaStream finns inte i Thailand. Det är heller inte lov att ha gasflaskorna i bagaget på flyget.

 

Är du helt säker på att det inte finns några sodastreamvarianter i Thailand, det är inte jag.

http://www.soda-pure.com/

 

Givetvis kan man inte ta trycksatta behållare behållare på flyget, det stå på flertalet ställen:)

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan släpade trots protester med sig en soda stream vid senaste resan för det skulle enl. henne inte vara något problem att fixa i Thailand.

 

Väl där efter en dags googlande fick hon fram att det kunde beställas från USA och skulle bli skitdyrt. Den fick oanvänd följa med tillbaka till Sverige igen och

 

följer inte med till Thailand igen.

 

mvh. flor

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan släpade trots protester med sig en soda stream vid senaste resan för det skulle enl. henne inte vara något problem att fixa i Thailand.

 

Väl där efter en dags googlande fick hon fram att det kunde beställas från USA och skulle bli skitdyrt. Den fick oanvänd följa med tillbaka till Sverige igen och

 

följer inte med till Thailand igen.

 

mvh. flor

 

Kolla min länk, det är samma flaskor som till den du har hemma.

Beställes från Bkk.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tipsa om att det numera går att köpa sodavatten i vissa välsorterade butiker så som SevenEleven.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du helt säker på att det inte finns några sodastreamvarianter i Thailand, det är inte jag.

http://www.soda-pure.com/

Givetvis kan man inte ta trycksatta behållare behållare på flyget, det stå på flertalet ställen:)

Nu gällde frågan SodaStream och inget annat.

Soda Pure sida var borta i höstas, ser att den är omgjord nu. Tänkte att beställa en maskin från dom.

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan tipsa om att det numera går att köpa sodavatten i vissa välsorterade butiker så som SevenEleven.

 

.har även sett dem på Tesco, billigare där. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu gällde frågan SodaStream och inget annat.

Soda Pure sida var borta i höstas, ser att den är omgjord nu. Tänkte att beställa en maskin från dom.

 

De är kompatibla med sodastream, det är samma gasflaskor DET var det frågan gällde(gasflaskor till sodastream) och inget annat!

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kolla min länk, det är samma flaskor som till den du har hemma.

Beställes från Bkk.

Samma fattning som på SodaStreams gasflaskor? Din egen erfarenhet eller något du tror efter att ha sett ett par suddiga bilder på nätet?

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Samma fattning som på SodaStreams gasflaskor? Din egen erfarenhet eller något du tror efter att ha sett ett par suddiga bilder på nätet?

 

Av en helt annan anledning råkade jag hamna i dess butik, men ok mitt ögonmått kan ha fel, även de i butiken kan haft fel när jag frågade(de kände mycket väl till Soadastream och de andra maskiner vi har i väst).men personligen är jag övertygad.

 

Sen upplysningsvis, så kan jag berätta att det finns fler fabrikat i Europa än Soadastream, men flertalet använder samma gasflaska/fattning.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan ringde dit och fick beskedet att dom inte passade. Kan ju vara att dom ville att vi skulle köpa deras maskin.

bor i Korat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Frugan ringde dit och fick beskedet att dom inte passade. Kan ju vara att dom ville att vi skulle köpa deras maskin.

 

När man inte vet så svarar man ju oftare nej i vissa länder :)

 

För övrigt så tror jag mig ha sett liknande maskiner inne på the Mall i Korat, den våningen där lekhagen är för barn, där finns även bakmaskin att köpa.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Av en helt annan anledning råkade jag hamna i dess butik, men ok mitt ögonmått kan ha fel, även de i butiken kan haft fel när jag frågade(de kände mycket väl till Soadastream och de andra maskiner vi har i väst).men personligen är jag övertygad.

Sen upplysningsvis, så kan jag berätta att det finns fler fabrikat i Europa än Soadastream, men flertalet använder samma gasflaska/fattning.

Lustigt, då du påstår att dom mycket väl kände till SodaStream och andra fabrikat, för att senare göra en kovändning och säga att det är bättre sagt nej än att man inte vet. Kan det vara så att tomurdoc nu har en vit lögn på sitt samvete och inte alls känner till Soda Pure? ;)

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...