Jump to content
IGNORERAD

Barägare gripen i Pattaya - sålde minderåriga


MPR Nyheter

Recommended Posts

broder tuk tuk
Hur har du tänk dig att träffa en tjej med hög utbildning och med pengar om du rör dig bara bland barer och horor?

Jag känner damer i ChiangMai som har statliga jobb och CC pass och inkomster på 50000 bath. 

Tyvärr så åker de aldrig till Pattaya eller går på en bar för att ragga killar, särskild illa öl och kiss luktande faranger som tror att de är naveln i universum. 

 

Man kan ju vända på det med om man vill.

 

Vilka tvåveckors singelmän på semester i Thailand umgås i dom kretsarna där 50,000 bahts damerna figurerar??

 

Man går ju knappast in på kontoret på silom Road och bjuder ut den kvinnliga chefen

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    30

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    13

  • Benjamas

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Man kan ju vända på det med om man vill.

 

Vilka tvåveckors singelmän på semester i Thailand umgås i dom kretsarna där 50,000 bahts damerna figurerar??

 

Man går ju knappast in på kontoret på silom Road och bjuder ut den kvinnliga chefen

 

BTT

Du kan vända det som du vill. Men du träffar aldrig en ordentlig tjej på en bar.

Mina vistelser på barer med horor kan man räkna på en hand och mest för att jag gick fel och jag reser rund sedan slutet på 70 talet. 

Jag har aldrig betalat för en hora och hoppas att jag kommer inte att sjunka så lågt att jag gör det.

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300
Du kan vända det som du vill. Men du träffar aldrig en ordentlig tjej på en bar.

Mina vistelser på barer med horor kan man räkna på en hand och mest för att jag gick fel och jag reser rund sedan slutet på 70 talet. 

Jag har aldrig betalat för en hora och hoppas att jag kommer inte att sjunka så lågt att jag gör det.

Träffade frugan i en bar för 18 år sedan, det håller än och jag skulle nog vilja säga att hon är mer ordentlig än mig. Sedan har jag lite svårt att förstå hur du kan dömma alla bartjejer som ej ordentliga om du nu bara har besökt horbarer 5 gånger om du nu har rest i 35-40 år, mycket märkligt. 

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Du kan vända det som du vill. Men du träffar aldrig en ordentlig tjej på en bar.

Mina vistelser på barer med horor kan man räkna på en hand och mest för att jag gick fel och jag reser rund sedan slutet på 70 talet. 

Jag har aldrig betalat för en hora och hoppas att jag kommer inte att sjunka så lågt att jag gör det.

Har du tagit springnota :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Du kan vända det som du vill. Men du träffar aldrig en ordentlig tjej på en bar.

Mina vistelser på barer med horor kan man räkna på en hand och mest för att jag gick fel och jag reser rund sedan slutet på 70 talet. 

Jag har aldrig betalat för en hora och hoppas att jag kommer inte att sjunka så lågt att jag gör det.

 

Finns många exempel på gubbar som träffat sina fruar både i vanliga beerbarer och på go go barer och dom äktenskapen har gått hur bra som helst.

 

Om du råkade snatta ett choklad när du var 15 år så förföljer det väl inte dig resten av livet??

 

Eller du menar en gång bartjej alltid bartjej?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många farangubbar tror du lyckas ragga upp en thailändska med mer pengar än vad dom själva har?

 

Det är väl ungefär lika sannolikt som att vinna högsta vinsten på Keno

 

Men grattis

 

BTT

 

Host, host. Det är inte så svårt som du tror men man måste klättra ner från barstolen och ge sig ut i det "riktiga" Thailand för att lyckas.

 

Min TGF tjänar 55 000 THB i månaden innan diverse tillägg och bonusar, har ett hus och en lågenhet till uthyrning samt 2 bilar. Samt en hyfsad slant på banken. Jag kan ju erkänna att jag vissa månader tjänar dubbelt så mycket som henne men andra månader så tjänar jag 0 baht så det ärmhon som har bäst lön och mest resurser.

 

Jag känner massor av Thailändska flickor som har det likadant, men det är sällan du hittar dem vid en 7-11 i Pattis...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

andersbangkok
Fy fan vad du går hem hos gubbarna som ändå sitter vid pattis barerna :)

Man har ju fria val och jag har inga som helst synpunkter på vad andra personer gör. Det är inte min sak att kommentera.

Jag blir dock lite trött på alla som tror att alla tjejer i Thailand gifter sig med faranger endast för pengarna. Så är det säkert i en mängd äktenskap men jag känner till flera äktenskap där kvinnan (Thai) har mer pengar än mannen (farang).

Min erfarenhet är att vi faranger vinner på att vi inte har mia nois överallt. Detta uppskattas mycket av de Thailändska kvinnorna.

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
Host, host. Det är inte så svårt som du tror men man måste klättra ner från barstolen och ge sig ut i det "riktiga" Thailand för att lyckas.

 

Min TGF tjänar 55 000 THB i månaden innan diverse tillägg och bonusar, har ett hus och en lågenhet till uthyrning samt 2 bilar. Samt en hyfsad slant på banken. Jag kan ju erkänna att jag vissa månader tjänar dubbelt så mycket som henne men andra månader så tjänar jag 0 baht så det ärmhon som har bäst lön och mest resurser.

 

Jag känner massor av Thailändska flickor som har det likadant, men det är sällan du hittar dem vid en 7-11 i Pattis...

Frugan min tjänar 52000 på TESCO som maitanece manager över de södra regionerna---

Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
Frugan min tjänar 52000 på TESCO som maitanece manager över de södra regionerna---

Fri bil o telefon e är dessa förmåner hon  har från firman sin

Link to comment
Dela på andra sajter

Hade en dam i BKK som tjänade 90.000 /mån som mellanchef på ett oljebolag.

Henne hittade jag på TLL.

Rätt go tjej och riktigt grym i bingen, va dock inte min grej att bosätta mig i BKK så jag dumpade henne, men vet att hon fortfarande e singel om nån e sugen :)

Hon har ett nice hus i en fin förort om nån kan tänka sig att bo där.

 

Min nuvarande tjej tjänar 0 baht men vem bryr sig, det jag får av henne kan dom flesta här inte ens stava till.

Ändrades av Benjamas
Link to comment
Dela på andra sajter

Glenn Phuket
Hade en dam i BKK som tjänade 90.000 /mån som mellanchef på ett oljebolag.

Henne hittade jag på TLL.

Rätt go tjej och riktigt grym i bingen, va dock inte min grej att bosätta mig i BKK så jag dumpade henne, men vet att hon fortfarande e singel om nån e sugen :)

Hon har ett nice hus i en fin förort om nån kan tänka sig att bo där.

 

Min nuvarande tjej tjänar 0 baht men vem bryr sig, det jag får av henne kan dom flesta här inte ens stava till.

Var hon tusenkukarnas maja eller oskuld ------

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Hade en dam i BKK som tjänade 90.000 /mån som mellanchef på ett oljebolag.

Henne hittade jag på TLL.

Rätt go tjej och riktigt grym i bingen, va dock inte min grej att bosätta mig i BKK så jag dumpade henne, men vet att hon fortfarande e singel om nån e sugen :)

Hon har ett nice hus i en fin förort om nån kan tänka sig att bo där.

 

Min nuvarande tjej tjänar 0 baht men vem bryr sig, det jag får av henne kan dom flesta här inte ens stava till.

 

Skicka hennes mailadress till mig

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Hahaha, hon är kräsen så det är inget för dig BTT.

Ska allt vara en handsome gentleman under 60 för att fånga hennes intresse.

Hon letar inte farang för att hon behöver pengar..

Den som fäller henne får riktig kärlek men måste bo i BKK. (Lat Krabang, nära Suvan)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Hahaha, hon är kräsen så det är inget för dig BTT.

Ska allt vara en handsome gentleman under 60 för att fånga hennes intresse.

Hon letar inte farang för att hon behöver pengar..

Den som fäller henne får riktig kärlek men måste bo i BKK. (Lat Krabang, nära Suvan)

 

Jag är handsome och bara 48 så den biten är inga problem.

 

Och jag bosätter mig gärna i Bangkok för kärlekens skull.

 

Fast jag är inte intresserad av en skata

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Jag är handsome och bara 48 så den biten är inga problem.   Och jag bosätter mig gärna i Bangkok för kärlekens skull.   Fast jag är inte intresserad av en skata   BTT
Och vad får dig att tro att hon skulle vara intresserad av en kråka?
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Och vad får dig att tro att hon skulle vara intresserad av en kråka?

 

Charmen givetvis  :crazy: 

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen
Charmen givetvis  :crazy:[size=14] [/size]
Sorry, glömde att du var prince charm :D
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Sorry, glömde att du var prince charm :D

 

Exactemente

 

Därför man är så poppis bland bartjejerna på sjuan och åttan i Pattaya

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente

 

Därför man är så poppis bland bartjejerna på sjuan och åttan i Pattaya

 

BTT

 

Är det därför du fortfarande är singel ? :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Träffade frugan i en bar för 18 år sedan, det håller än och jag skulle nog vilja säga att hon är mer ordentlig än mig. Sedan har jag lite svårt att förstå hur du kan dömma alla bartjejer som ej ordentliga om du nu bara har besökt horbarer 5 gånger om du nu har rest i 35-40 år, mycket märkligt. 

Jag aldrig tyckte det är rolig med att supa hög volym, gapande och att bli antastad av brudar som gör allt för en tusen lapp.

Däremot att ta en bit mat och en kultiverad konversation är något jag tycker om. Det finns ju ställe där det inte finns horbarer att gå till.

Ordentliga så menar jag såna som inte säljer sig och Pattaya är det sista ställe jag vill åka till.

Jag är inte moralisk på något sätt,du kan gå till en hora och betala för det du vill få , jag tycker inte det är spännande, men jag gillar all kämpa lite ibland vinner man ibland inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag beklagar att du drabbats av att någon tjej lurat av dig pengarna.

Bättre lycka nästa gång. Gör som jag, skaffa en tjej som har mycket mer pengar än du själv så kan det i alla fall inte vara av den anledningen hon gifter sig med dig. :-)

Du har missuppfattata livet min vän, man SKAFFAR inte partner om man har hjärta, det får ni multinationella multimiljonföretagsledare syssla med, vi mer normalt funtade skiter i om man torskar några tusen eller till o med några hundratusen, bara man får vara mänskligt lycklig några år i taget och slipper stå i ett självpåtaget rampljus och göra sig löjlig!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover
Att det skulle vara relativt enkelt med att få till det med en thailändska som kommer från den välbärgade överklassen i Thailand och med diverse fina utbildningar finner jag otroligt svårt att tro. Detta är normalt inte är tillåtet inom familjer i dessa kretsar, budskapet här är tydligt enligt thailändarna själva, gift dig med en jämförbar man av din egen ras och sociala status. Föräldrarna är det som ofta har sista ordet i beslutet och några relationer mellan mycket ojämlika är normalt inte tolererat och händer väldigt sällan i dessa kretsar!

 

Sen finns det undantag och när någon utländsk man väl ”kommer in här”. Så kommer han blir riktigt synad i sömmarna och där den sociala statusen kommer att spela en väldigt stor roll. Familjen kommer aldrig att riskera att gå baklänges i dessa salonger genom att dottern rör sig med en outsider som inte är på samma nivå. Finrummen är till för thailändarna och här vill man normalt inte att utländska män skall vara överhuvudtaget och än mindre pilla på deras döttrar!

 

Det är väl ingen hemlighet att många damer från Thailand vill göra ett försök till äktenskapskarriär, en framgångsrik man i deras ögon är en man som tjänar mer pengar än vad hon kan göra av med..så ska ni in i de fina kretsarna så glöm inte att fylla på visakortet rejält.  :wink:

 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

 

/Parasollkillen

Hej

 

Kärleken förblindar och förtrollar som alla vet och när det gäller kärlek är inget omöjligt, upplevde inga problem alls med att träffa thaitjejer som var både välutbildade och rika när jag var i 25-30 års åldern, men jag attraherades inte av det inrutade liv dom levde med alla måsten, för mig lockade bylivet redan då och där upplevde jag friheten och det naturnära livet med en avslappnad inställning till det mesta som passade mig bra.

 

Mvh isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan
Hade en dam i BKK som tjänade 90.000 /mån som mellanchef på ett oljebolag.

Henne hittade jag på TLL.

Rätt go tjej och riktigt grym i bingen, va dock inte min grej att bosätta mig i BKK så jag dumpade henne, men vet att hon fortfarande e singel om nån e sugen :)

Hon har ett nice hus i en fin förort om nån kan tänka sig att bo där.

 

Min nuvarande tjej tjänar 0 baht men vem bryr sig, det jag får av henne kan dom flesta här inte ens stava till.

Inga problem att stava til F...A  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag aldrig tyckte det är rolig med att supa hög volym, gapande och att bli antastad av brudar som gör allt för en tusen lapp.

Däremot att ta en bit mat och en kultiverad konversation är något jag tycker om. Det finns ju ställe där det inte finns horbarer att gå till.

Ordentliga så menar jag såna som inte säljer sig och Pattaya är det sista ställe jag vill åka till.

Jag är inte moralisk på något sätt,du kan gå till en hora och betala för det du vill få , jag tycker inte det är spännande, men jag gillar all kämpa lite ibland vinner man ibland inte.

 

Tycker det verkar som att du har supit. Har aldrig blivit antastad i en bar, vill jag sitta själv och ta en öl så säger jag det vänligt men bestämt och lyssnar inte tjejerna så går jag. Det går väl att ha en konversation över en öl med en bartjej också i baren om det nu inte spelas för hög musik, har pratat med mängder av bartjejer dagtid då det är lugnt och skönt i barerna.

Sedan är väl inte Pattaya mycket värre än flera andra ställen i Thailand och "kärlek" köper jag inte längre då frugan och jag varit tillsammans i 18 år och gifta i 13 år om 20 dagar.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Exactemente

 

Därför man är så poppis bland bartjejerna på sjuan och åttan i Pattaya

 

BTT

 

 

Är det den här baren du o Lilleman går på för att köpa sex?

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...