Jump to content
IGNORERAD

Barägare gripen i Pattaya - sålde minderåriga


MPR Nyheter

Recommended Posts

Manga utav er här pa detta forum är verkligen MYCKET negativt inställda och söker fel hos andra.

Ex. Om era fruar eller tjejer inte älskar er sa behöver inte de va sa med alla andra förhallande.

Har ni ingen respekt pa olika forum sa har ni kanske ingen respekt i era förhallande därför ingen ömsesidig kärlek tillbaks.

Har sett manga lyckliga par med ömsesidig respekt. 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 227
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • micke isaan

    30

  • broder tuk tuk

    22

  • Nemo

    13

  • Benjamas

    12

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Isan Lover
Manga utav er här pa detta forum är verkligen MYCKET negativt inställda och söker fel hos andra.

Ex. Om era fruar eller tjejer inte älskar er sa behöver inte de va sa med alla andra förhallande.

Har ni ingen respekt pa olika forum sa har ni kanske ingen respekt i era förhallande därför ingen ömsesidig kärlek tillbaks.

Har sett manga lyckliga par med ömsesidig respekt. 

Hej

 

Håller med dig där, bara för att man själv har egna dåliga erfarenheter behöver ju inte andra ha det och själv skulle jag aldrig kunna tänka mig ett förhållande där man inte älskar och respekterar varandra, jag litar till 100% på min fru och hon kan göra det samma med mig, vi delar allt pengar, ansvar, ägande och inte minst livet vare sig det är med eller motgångar.

 

Med vänlig hälsning isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Angaende bartjejerna sa är det nog en överlevnads fraga.

Kanske beror detta pa ett daligt utbildningssystem sa att manga har inget annat val än att jobba pa en bar.

Angaende till att manga av dom inte pratar sa mycket med en farang ibörjan kan bero pa respekt och en liten rädsla

för farang. Kanske daliga erfarenheter med faranger som vill spela kungar. Visad respekt brukar löna sig i längden.

Har sett faranger som slänger 100bht pa marken som tjejen ska fa sa att hon ska plocka upp den. Detta är bade dalig respekt, moral och förnedrande.

Aldersskillnad kan inte spela nagon roll om tva personer är lyckliga i sitt förhallande.

 

Blyghet finns väl bland alla kvinnor och så även bland bartjejerna.

 

Om man sen betänker att om damen nu tvingas in i en "träff" med en mindre attraktiv gubbe(och dom råder det ju ingen brist på i barerna) så kanske hon inte är så styv i korken.

 

Vilken normal kvinna öppnar sig frivilligt för en lallande och lullande halv eller helpackad fet tysk i 60 års åldern?

 

Även om tjejerna behöver stålar så är det väl egentligen bara dom hårdspacklade och rutinerade damerna som kan spela spelet med oavsett vem som sitter på andra sidan bardisken.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...