Jump to content
mamma bäng fan pappa käng

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

Recommended Posts

hamnoi

@audirs2

Bara bra erfarenheter, monterat o klart o allt emballage tar de med sig. 

Edited by hamnoi
  • Ge karma 1

audirs2
31 minuter sedan, skrev hamnoi:

@audirs2

Bara bra erfarenheter, monterat o klart o allt emballage tar de med sig. 

Kolla på Reco!

hamnoi
Precis nyss, skrev audirs2:

Kolla på Reco!

Inte intressant, går på egna erfarenheter😊

• Ge karma 1

Peolito
Möbeltråden! 

Alla har vi ju köpt möbler billiga och dyra!

Efter våran flytt 25/9 till borätten så ville vi ha nytt köksbord med 6 st stolar. Gasar iväg till Mio 8 min ifrån oss och hittar till slut ett bord med mörk bordsskiva och 6 stolar med ljust tyg på! Pris 15,000.-ca!

För 2 veckor sedan kommer ett sms att att leveransen är försenad, kommer ca vecka 03 2020!!!!!

Vah?? Vi åker dit med frugan, audis vanliga smile finns inte att finna just då! Vi rycker tag i en försäljare som börjar ojja sig och slå på datorn, han upptäcker att det finns 7 klara bord för lev på huvudlagret! Vi säger då att vi vill ha pengarna tillbaka, vi går till någon annan!

Han ojar sig ännu mera och ringer till huvudlagret igen som kan tänka sig att skicka  vårt bord om 2 veckor!!!! Vi funderar lite till och så får dom godkänt med 2 veckor till då! Då säger smile gubben att dom måste har 795.- för transport från Värmdö köpcentrum till vår adress 8 minuter borta! Ser på fruga att nu e smällen nära, jag tar tag i försäljaren och drar till med myndig stämma:nu få det vara nog, ni kan inte leverera 1 st matbord på utlovade 2 veckor och nu har du mage och ta betalt för en 8 minuters transport!!! Han står vid sin jävla dator och knappar febrilt, ett smile kommer upp:nä ni får det hemkört monterat och klart!!! Idag kommer 2 st lirare som knappt kan svenska slänger in grejerna på golvet och drar! Jaha ok, montera dådefault_huh.png?

Får kavla upp ärmarna och börjar packa upp skiten för 15,000.-! Av 6 stolar så står 4 st rakt på golvet, ni kan gissa vad dom andra 2 inte gör! Blir en lite resa till deras butik i morgon, bästa att inte åka dit i dag för då får någon en stol i pannbenet!!!

Vad är eran uppfattning av mio?default_tongue033.gif

Än så länge tycker jag dom leverat bra. Men gökarna som levererar kommer ju från mars. Går knappt att förstå vad dom säger.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• Ge karma 1
  • Haha 6