broder tuk tuk 12,548 Posted October 18 5 minuter sedan, skrev Mankan: Jag har alltid funderat på era uppmaningar till resenärer att använda samtliga dörrpar. Hur gör man det? För mig räcker det med att använda en dörr Förmodar att tågen har mer än en resenär? Ibland är det svårt med läsförståelsen. BTT 3 Quote Share this post Link to post
Mankan 23,539 Posted October 18 8 minuter sedan, skrev broder tuk tuk: Förmodar att tågen har mer än en resenär? Ibland är det svårt med läsförståelsen. BTT Vad är det du har svårt att läsa? Att resenärer är det samma som resenär fast i plural form? 2 Quote Share this post Link to post
Soengsang 108,550 Posted October 18 Sliter och släpar som den löneslav man är, och spammar mpr. 18 2 Quote Share this post Link to post
Fredman 64,032 Posted October 18 Checkar ut från hotellet som gud glömde. Tur att man inte har sett The Shining nyligen... Heeere’s Johnny! Ska bli skönt att komma hem till människobyn idag. 5 13 Quote Share this post Link to post
Enis 170,452 Posted October 18 En av mina besökare har supit bort sitt pass, nära sin hemresa. Så blev en tur hit för att försöka hitta en lösning. Enis 6 3 8 Quote Share this post Link to post
audirs2 45,808 Posted October 18 10 minuter sedan, skrev Enis: En av mina besökare har supit bort sitt pass, nära sin hemresa. Så blev en tur hit för att försöka hitta en lösning. Enis Driver du nån jäkla turistbyrå eller? 2 5 Quote Share this post Link to post
Soengsang 108,550 Posted October 18 1 timme sedan, skrev Enis: En av mina besökare har supit bort sitt pass, nära sin hemresa. Så blev en tur hit för att försöka hitta en lösning. Enis Du är en snäll värd du, och ingen TM30 behövs i Sverige 2 3 Quote Share this post Link to post
Towe 10,853 Posted October 18 Jag har alltid funderat på era uppmaningar till resenärer att använda samtliga dörrpar. Hur gör man det? För mig räcker det med att använda en dörr 555 no comments Skickat från min SM-G930F via Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post
65Selander 4,607 Posted October 18 Spontanbokat en ölkryssning till kvällen. (16 dagar kvar innan jobb igen) 11 Quote Share this post Link to post
stjp8729 22,082 Posted October 18 Hej Just nu uppe på ett svinkallt berg, bara 24 grader... Man skall tydligen vänta på solnedgången.. Fråga mig inte var, så använde Google. Ha en kanonbra dag! 21 2 Quote Share this post Link to post
broder tuk tuk 12,548 Posted October 18 1 timme sedan, skrev stjp8729: Hej Just nu uppe på ett svinkallt berg, bara 24 grader... Man skall tydligen vänta på solnedgången.. Fråga mig inte var, så använde Google. Ha en kanonbra dag! Det berget har jag med besökt när jag var i hembyn med Toy. Minns att där fanns vilda babianer bland annat. BTT 1 4 Quote Share this post Link to post
kenneth073 7,191 Posted October 18 En liten del av vinskörden från vinrankan som jag har på söderväggen som nu är över 20 år . .Söta och goda nu men hade tänkt vänta någon vecka till men skatorna hade upptäckt dom. 13 1 1 Quote Share this post Link to post
L64 69,056 Posted October 18 Benutrymmet klart bättre än förra helgen 15 1 Quote Share this post Link to post