Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

15 timmar sedan, skrev 65Selander:

Enl Boa så spelar jag rik, lite gramsen att att TAP bytte flygsort till sitt charterbolag, inga problem eftersom man saftar på. Benytrumme kan man man inte klaga på

 

 

20220924_163941.jpg

20220924_164822.jpg

Du måste vara rik, pressveck på byxorna inte ofta man ser😊

Link to comment
Dela på andra sajter

I går kväll var vi in till Umeå och gick på Pub. Börja inge bra miss bussen kl 16,30 men

jag tänkte ,lifta Ok, det gick skitbra ett ungt par stanna i en ny Audi så vi åkte stånds mässigt

in till Umeå. några Öl och tjatter med Thai damer sen hem med bussen kl 10,00 det gick

skitbra. Inga kort på popcornen vi fick på pubben men ölen var god och dyr

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 minuter sedan, skrev Boa52:

I går kväll var vi in till Umeå och gick på Pub. Börja inge bra miss bussen kl 16,30 men

jag tänkte ,lifta Ok, det gick skitbra ett ungt par stanna i en ny Audi så vi åkte stånds mässigt

in till Umeå. några Öl och tjatter med Thai damer sen hem med bussen kl 10,00 det gick

skitbra. Inga kort på popcornen vi fick på pubben men ölen var god och dyr

Lekte ungdomarna rika i sin nya Audi?

Link to comment
Dela på andra sajter

Precis nyss, skrev andrejsdenruskige:

Lekte ungdomarna rika i sin nya Audi?

Nä dom prata och lekte med deras nyfödda flicka, Skyssta ungdommar

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
15 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä dom prata och lekte med deras nyfödda flicka, Skyssta ungdommar

Det är ju både dyrt med barn och ny Audi. 
Jobbigt när folk leker rika. 

Link to comment
Dela på andra sajter

36 minuter sedan, skrev Boa52:

Nä dom prata och lekte med deras nyfödda flicka, Skyssta ungdommar

Då röstade dom garanterat på SD också....

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige:

Det är ju både dyrt med barn och ny Audi. 
Jobbigt när folk leker rika. 

Tror inte dom lekte rika utan dom satsade väl pengar på vad dom behövde. Förstår du

gnäller på flygresor, första klass eller "apklass" det förstår jag inte varför bet det dubbla

för att flytta rumpan i 10 -12 tim. Huva

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev uptoyou:

Då röstade dom garanterat på SD också....

Du menar jag skulle frågat vad dom röstade på, dom var snälla och stanna så vi fick åka med

Link to comment
Dela på andra sajter

45 minuter sedan, skrev Boa52:

I går kväll var vi in till Umeå och gick på Pub. Börja inge bra miss bussen kl 16,30 men

jag tänkte ,lifta Ok, det gick skitbra ett ungt par stanna i en ny Audi så vi åkte stånds mässigt

in till Umeå. några Öl och tjatter med Thai damer sen hem med bussen kl 10,00 det gick

skitbra. Inga kort på popcornen vi fick på pubben men ölen var god och dyr

Du Kallar bussen för fröken. Är du säker på att det inte var en han? Du har inte varit till Umeå, du bara ljuger och svamlar.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Mankan:

Du Kallar bussen för fröken. Är du säker på att det inte var en han? Du har inte varit till Umeå, du bara ljuger och svamlar.

Vet inte vad du vinner på ett sånt inlägg men du tycker säkert du är rolig🤨 Var fick du fröken ifrån

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan, skrev Boa52:

Vet inte vad du vinner på ett sånt inlägg men du tycker säkert du är rolig🤨 Var fick du fröken ifrån

De var väl ett försök att härma dina typiska inlägg men det är svår konst att få inläggen lika korkade. Miss betyder väl fröken ungefär.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

59 minuter sedan, skrev Mankan:

De var väl ett försök att härma dina typiska inlägg men det är svår konst att få inläggen lika korkade. Miss betyder väl fröken ungefär.

Miss är utrikiska. Då spelar vi i en annan division. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Boa52:

Nä dom prata och lekte med deras nyfödda flicka, Skyssta ungdommar

Du skulle ha åkt med ungdomar från Rinkeby eller Tensta istället! Då hade du garanterat inte haft din Rollex kvar!:38:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
2 timmar sedan, skrev Boa52:

Tror inte dom lekte rika utan dom satsade väl pengar på vad dom behövde. Förstår du

gnäller på flygresor, första klass eller "apklass" det förstår jag inte varför bet det dubbla

för att flytta rumpan i 10 -12 tim. Huva

Det fungerar ju att flytta röv med gammal Ford också. 
Jävla ungdomar som leker överklass. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Du skulle ha åkt med ungdomar från Rinkeby eller Tensta istället! Då hade du garanterat inte haft din Rollex kvar!:38:

 

@Boa52 har inge Rollex han har en Rollator

 

 

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev audirs2:

Du skulle ha åkt med ungdomar från Rinkeby eller Tensta istället! Då hade du garanterat inte haft din Rollex kvar!:38:

Har ingen Rollex så det klarar vi nog sen varför bo i rinkeby eller tensta om sånt händer😐

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Boa52:

Har ingen Rollex så det klarar vi nog sen varför bo i rinkeby eller tensta om sånt händer😐

Du menar att så fort buset sprider sig, så ska alla flytta därifrån?

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2022-09-23 at 15:53, skrev Boa52:

Du verkar sitta i AP klass förstår inte era tankar, skriverier om vad som är apklas eller

inte. Vill man pröjsa det dubbla för att flyga till Thai vaför det är 10-12 tim är det

bara för att spela rik eller varför, Jag,Vi flyttar rumpan från Sverige til Thai på det

billigaste sätt likadant hem. Det är vistelse i Thai som är viktigaste

Underbart när jantelagen får ett ansikte......

Varför bryr du dig om vad andra gör, sköt dig själv från de förutsättningar du har.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

6 minuter sedan, skrev Soengsang:

Underbart när jantelagen får ett ansikte......

Varför bryr du dig om vad andra gör, sköt dig själv från de förutsättningar du har.

Ha ha jeg kan köpa 4 bissnings klass om jag vill när vi åker ner, är väl värre med dom som

vill nedvärdera människor som åker economi " ap klass" som är mycket vettigare, det handlar

om ett antal timmar. Du menar att jag inte ska ha en åsikt och tror att dom flesta bara skryter

om vilken billjett dom har vill man lägga sina pengar på dummheter så OK

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter utanför Westin hotel och väntar på action. Kom precis med motorcykel Taxi. Ganska regnigt, hoppas på en bra kväll.

16641111924135475710169919557656.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Boa52:

Ha ha jeg kan köpa 4 bissnings klass om jag vill när vi åker ner, är väl värre med dom som

vill nedvärdera människor som åker economi " ap klass" som är mycket vettigare, det handlar

om ett antal timmar. Du menar att jag inte ska ha en åsikt och tror att dom flesta bara skryter

om vilken billjett dom har vill man lägga sina pengar på dummheter så OK

Som sagt, skit i andra o sköt dig själv.....lovar du får ett bättre liv då!

Folk får resa precis hur de vill, skiter fullständigt om du åker apklass och Kalle åker "bissnings klass"

Personligen pallar jag inte o sitta o trängas med puckon, och föredrar att resa liggande.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev Soengsang:

Som sagt, skit i andra o sköt dig själv.....lovar du får ett bättre liv då!

Folk får resa precis hur de vill, skiter fullständigt om du åker apklass och Kalle åker "bissnings klass"

Personligen pallar jag inte o sitta o trängas med puckon, och föredrar att resa liggande.

Bråkar lite , du kallar alla andra puckon är det inte du som är ett pucko som tänker så

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev Boa52:

Ha ha jeg kan köpa 4 bissnings klass om jag vill när vi åker ner, är väl värre med dom som

vill nedvärdera människor som åker economi " ap klass" som är mycket vettigare, det handlar

om ett antal timmar. Du menar att jag inte ska ha en åsikt och tror att dom flesta bara skryter

om vilken billjett dom har vill man lägga sina pengar på dummheter så OK

Dumheter... näe man unnar sig en go resa 

Link to comment
Dela på andra sajter

7 minuter sedan, skrev 65Selander:

Dumheter... näe man unnar sig en go resa 

Ja Ok men är det värt det dubbla priset på resan 10 - 12 tim av ens liv

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...