Tong jai 15,103 Posted January 17 Share Posted January 17 Jag och junior spanar på fotboll. 3 1 Quote Link to post
audirs2 58,225 Posted January 17 Share Posted January 17 2 timmar sedan, skrev 65Selander: finns en på 2 mil mellan Salmi-Kattuvuoma-Laimoluokta. Dock ingen förbindelse med civilisationen. Nattavara hade väl 40 - häromdagen? Quote Sju år i folkskola, det du! Helvete, nu har adhdn tagit slut, vad skall man skylla på nu då? Link to post
Alarik 10,130 Posted January 17 Share Posted January 17 17 minuter sedan, skrev audirs2: Nattavara hade väl 40 - häromdagen? Nej, men på natta varte -40,1 grader. 2 Quote Link to post
Popular Post Tapani 3,328 Posted January 18 Popular Post Share Posted January 18 Propeller tillverkning pågår lite knepigt när man inte har en 3 D modell, nu är den snart klar ska bara göra staget den är fäst i havsbotten med och måla den 9 4 Quote Link to post
Popular Post Tapani 3,328 Posted January 18 Popular Post Share Posted January 18 Ställning med en kulled nu kan man luta den i olika vinklar som när den svävar fram, tråkgöra målning är inte min favorit det blir några lager till sen vattenslipning 13 4 Quote Link to post
Popular Post ellim63 214,920 Posted January 18 Popular Post Share Posted January 18 Nu ska vi bæge.. 10 1 Quote Link to post
Popular Post ellim63 214,920 Posted January 18 Popular Post Share Posted January 18 Brödbaket doftar gott i hela huset.. Måndagsmyset gottar sig i kylskåpet.. Underbart! 12 2 Quote Link to post
Kötthandlarn 102,670 Posted January 18 Share Posted January 18 5 timmar sedan, skrev ellim63: Nu ska vi bæge.. 1 4 Quote Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to post
Popular Post Tapani 3,328 Posted January 19 Popular Post Share Posted January 19 Jag fick våtslipa den idag då det var lite knottrigt och några rinningar måla är inget jag gillar fast jag lackat en husbil och en sidovagns motorcykel nu får den torka sen blir det kanske lite våtslipning igen. Skar ut schabloner till vingen hoppas det blir bra annars kör jag bygget genom trädgårdsflisen 6 1 3 Quote Link to post
Popular Post clion 18,639 Posted January 19 Popular Post Share Posted January 19 Vart nere på Nordhem och tagit Antabus Kände för nått got och drika Alkohål fri Moserad päron dryck från Normandi mycket gott Ölen tog jag i förra vekan också god 18 2 4 Quote Link to post
Popular Post Tapani 3,328 Posted January 20 Popular Post Share Posted January 20 Nu är Minesto färdig ska bara till en dekaltillverkare imorgon så han får fixa dekalen det fungerade inte bra att göra den själv med en schablon, svårt med en papper schablon när vingen inte är rak 14 4 Quote Link to post
Enis 189,833 Posted January 21 Share Posted January 21 Konstaterar att @rolbas gamla frys räckte precis för det vi hade kvar i vår antika frysbox vi hade kvar i ett förråd. samt att det räcker nog till en och annan liter soppa? Enis 5 2 2 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
husse 29,701 Posted January 21 Share Posted January 21 2 timmar sedan, skrev Enis: Konstaterar att @rolbas gamla frys räckte precis för det vi hade kvar i vår antika frysbox vi hade kvar i ett förråd. samt att det räcker nog till en och annan liter soppa? Enis På tal om ingenting, jag saknade dig i Sveriges mästerkock, både grunduttagningen och i Gävle. Hur skare gå 2 Quote Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to post
Popular Post Tapani 3,328 Posted January 22 Popular Post Share Posted January 22 Dekalerna på plats och klarlackad då är den färdig för att samla damm, suverän kille här i Ao Nang som fixade dekalerna till mig. Gjorde en ändring på staget som var fast installerad förut men då var den svår att transportera nu är den lättare att packa den i ett emballage. 18 5 Quote Link to post
Enis 189,833 Posted January 22 Share Posted January 22 Plockat varm verktyg nr 1 för att kunna påpeka och hålla säkert coronaavstånd enis 2 3 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Enis 189,833 Posted January 22 Share Posted January 22 Plockat fram verktyg nr 2 för att göra processen kort med frugan enis 4 5 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
rolba 113,568 Posted January 22 Share Posted January 22 37 minuter sedan, skrev Enis: Plockat fram verktyg nr 2 för att göra processen kort med frugan enis Nu förstår jag varför du skulle tömma stora frysboxen. 1 1 4 Quote Link to post
Popular Post FF 72,169 Posted January 22 Popular Post Share Posted January 22 Campar i Jogersö lite tråkigt väder är det, imorgon får vi middag serverat till dörren kl 17:00. FF 14 1 1 Quote www.easi.nu Link to post
Popular Post ellim63 214,920 Posted January 22 Popular Post Share Posted January 22 Ryggen verkar vara på bättringsvägen efter några dagars jäkelskap..Nu är det det fusklatte, tryffel och en spansk konjagare + Morden i midsummer på teven.. Underbart! 13 Quote Link to post
Popular Post Enis 189,833 Posted January 22 Popular Post Share Posted January 22 bra recept det här. Två delar till kocken en del i kastrullen enis 5 3 2 3 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Oskarudon 1,369 Posted January 22 Share Posted January 22 Barrikaderat mig i bastun.. 50cm snö till söndag bläää 4 5 Quote Never forget: Robots will kill you. Link to post
Tong jai 15,103 Posted January 22 Share Posted January 22 Kunde inte motstå. 6 1 1 Quote Link to post
MickeN 22,255 Posted January 22 Share Posted January 22 Tar en svart knapp kossu och hoppas på en god natts sömn. 5 2 Quote Link to post
Popular Post Enis 189,833 Posted January 22 Popular Post Share Posted January 22 q knepiga regler på balkong och takterrass gasol och kol förbjudet.. ja men då får man väl kolgrilla i öppna spisen istället enis 7 2 4 6 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Recommended Posts