Sako Inlagd Söndag kl 20:59 Dela Inlagd Söndag kl 20:59 Jag letar överallt, hög som låg. Jobbade i Bangkok fem år dock så var det bara ytligt och jag saknade mitt hem😵 https://www.youtube.com/watch?v=U3pu6IM0Kps Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Söndag kl 21:06 Dela Inlagd Söndag kl 21:06 Och därför är jag tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 00:09 Dela Inlagd Igår kl. 00:09 Gissa bilden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 00:35 Dela Inlagd Igår kl. 00:35 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 00:37 Dela Inlagd Igår kl. 00:37 ป่านนี้ จะเป็นอย่างไร จากมาไกล แสนนาน คิดถึง คิดถึงบ้าน จากมาตั้งนาน เมื่อไรจะได้กลับ แม่จ๋า แม่รู้บ้างไหม ว่าดวงใจ ดวงนี้เป็นห่วง จากลูกน้อย ที่แม่ห่วงหวง อยู่เมืองหลวง ศิวิไลซ์ ไกลบ้านเรา คิดถึงแม่ขึ้นมา น้ำตามันก็ไหล อยากกลับไป ซบลงที่ตรงตักแม่ ในอ้อมกอดรักจริง ที่เที่ยงแท้ ในอกแม่ สุขเกินใคร อีกไม่นาน ลูกจะกลับไป หอบดวงใจ เจ็บช้ำเกินทน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 02:59 Dela Inlagd Igår kl. 02:59 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 03:03 Dela Inlagd Igår kl. 03:03 Kämpade lite i parken, gissa vilken? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 03:48 Dela Inlagd Igår kl. 03:48 Jag vill se att Ni kan köra samma sak. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 06:46 Dela Inlagd Igår kl. 06:46 Svetten lackar, tack gode Gud. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 07:01 Dela Inlagd Igår kl. 07:01 På väg hem, lite jobbigt var det. He he He 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Igår kl. 09:16 Dela Inlagd Igår kl. 09:16 Kökstjänst idag när Julen är i antågande 🎅 Lagt in Makrill med rödlök,svartpeppar, dill,vitlök sen lite Pressgurka nu ska laxen benas sen gravas med salt,socker,vitpeppar och dill. Imorgon tillagas Köttbullar Janssons- Frestelse Prinskorv MM 7 2 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Igår kl. 09:29 Dela Inlagd Igår kl. 09:29 2 timmar sedan, skrev Sako: På väg hem, lite jobbigt var det. He he He Så du bor alltså i Bangkok och är relativt ung. Då blir man ju nyfiken på vad du jobbar med, utsänd av ett företag? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd Igår kl. 09:31 Dela Inlagd Igår kl. 09:31 5 timmar sedan, skrev Sako: Jag vill se att Ni kan köra samma sak. Om vi gubbar här på forumet ska göra samma sak som du, träna hårt på ett utegym i värmen, så blir det till att åka ambulans 😂 1 1 3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 09:39 Dela Inlagd Igår kl. 09:39 4 minuter sedan, skrev Marlon: Om vi gubbar här på forumet ska göra samma sak som du, träna hårt på ett utegym i värmen, så blir det till att åka ambulans 😂 Antagligen, ber om ursäkt förr det 🙂 22/12 Nu skkall det gymmas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd Igår kl. 09:48 Dela Inlagd Igår kl. 09:48 Grejen är ju det, om jag inte tränar så mår jag dåligt 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan 12 timmar sedan, skrev Marlon: Så du bor alltså i Bangkok och är relativt ung. Då blir man ju nyfiken på vad du jobbar med, utsänd av ett företag? Relativt? Utsänd från var? Massa skitsnack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sako Inlagd 20 timmar sedan Dela Inlagd 20 timmar sedan Bor forfrarande på Ramkhaeng för den som vill veta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd 15 timmar sedan Dela Inlagd 15 timmar sedan Degen ska in och så blir det en väska med växel misstänker jag. 4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd 12 timmar sedan Dela Inlagd 12 timmar sedan Uppgraderar utedass. 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd 11 timmar sedan Dela Inlagd 11 timmar sedan 9 timmar sedan, skrev Sako: Relativt? Utsänd från var? Massa skitsnack. Vadå skitsnack? Jag var bara nyfiken och undrade om du var utsänd av något företag för att jobba i Thailand? Har tex en bekant som jobbat för Volvo Cars tidigare, tänkte att det kanske var något sådant. För övrigt tycker jag att jag har en trevlig ton och har väldigt svårt att förstå varför du blir så provocerad. Så jag kommer inte fråga eller skriva något mer till dina inlägg. Ha en fin dag! 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd 2 timmar sedan Dela Inlagd 2 timmar sedan Sänkte ett par öl med en kompis på Jakobs här i Jakan centrum. Nu är det uppesittarkväll med trav som gäller. Finns andelar att köpa på upptäck andelsspel, skräll andel 12 kronor eller favorit 20 kronor under mitt namn Mikael N..d. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd 1 timme sedan Dela Inlagd 1 timme sedan Julmaten fixad… Kan nu försänka mig i lite dimma… Det var ju att ja skulle göra ostkaka vad fick jag det ifrån. Jo ja käkade en för någon vecka sedan och tyckte att det här kan kan ju jag göra. gjorde allt enligt allt och inget gick ju prima. vassla och fixa det var rätt skoj. sen brändes det vid vart dött liksom ingen fluffighet. körde en gång till med lite påläsning vart mycket bättre . Gjorde också en paj med räkor och havskräftor med saffran tyckte det skulle pass ju till jul. Allt ser ju gulbrunt och bränt ut men så är det svensk julmat är ju inte så världsafint kanske. Julköttbullarna är nu på upptining som jag gjorde i helgen de vart med nejlika och kryddpeppar. Då är allt fixat för mammas knytis imorgon. 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu