Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

kör lite extra på vänstern så armarna blir jämstora, ser snyggare ut i changlinnet!

Vänstern är den snygga  :give_heart:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Hämtat nötkött och gristarmar i en liten butik i byn och som ska användas till nästa tillverkning av isterband, denna omgång isterband ska allt först kokas och sedan rökas, för det var för jäkla gott.

post-3132-0-05939600-1419046897.jpg

 

Mums :nyam:

post-3132-0-59915200-1419047386.jpg

post-3132-0-05378400-1419047408.jpg

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hämtat nötkött och gristarmar i en liten butik i byn och som ska användas till nästa tillverkning av isterband, denna omgång isterband ska allt först kokas och sedan rökas, för det var för jäkla gott.

attachicon.gif649.JPG

 

Mums :nyam:

attachicon.gif592.JPG

attachicon.gif593.JPG

 

Butik, det lät lyxigt. Slaktarn i Borabue hade en halv kropp hängandes från ett träd och man fick så att säga nästa bit som karvades av denna kropp när man köpte kött där.

Inget styckat alltså. Slafs på vågen och så var det bar att betala.

 

Men mama gjorde åxå korvar, lite som rökta isterband. Jäkligt goda, men jag såg aldrig själva tillagningen utan fick bara medskickat en påse när vi var på besök.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på att min älskade svägerska ska bli klar med maten jag beställde....Kaeng Massaman igen....den är suveränt god...inga bilder tyvärr...

Link to comment
Dela på andra sajter

Osannolik vändning. . Seger 2-0 med sig till matchen mot Malaysia i Kl så tappar Thailand allt,, underläge 0-3. Men vänder allt sista kvarten genom två snabba mål. Thailand AFF mästare 2014!!!!

 

post-8552-0-24489000-1419084605.jpg

 

 

Ändrades av spooncreek
Link to comment
Dela på andra sajter

Bakar av lite saffransbullar till eftm fikat

post-4567-0-58239900-1419084798_thumb.jp

post-4567-0-76726800-1419085941_thumb.jp

Ändrades av svampen

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnar på en av tvillingarna som systerdottern fick för 8 veckor sen..ena sover...den andra är helt vansinnig....fortsätter det så här så tar jag nog in på KP hotell..orkar inte höra mer barnskrik....har haft nog av det i 3 veckor...får aldrig sova ut nån gång.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få upp två tjejer ur ett badkar. Verkar vara enklare att få en kamel genom ett nålsöga.

Tur det finns pilsner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker få upp två tjejer ur ett badkar. Verkar vara enklare att få en kamel genom ett nålsöga.

Tur det finns pilsner.

Häller du pilsner i badkaret????? :fool:

Veteran

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

sitter och igonerar trådar som inte intresserar mig så jag slipper se dom när jag loggar in, pust, vart några stycken, kan inte gilla allt  men nu vart översikten bättre när man loggar in och ser det man vill följa.

Ändrades av bangkokkille
Link to comment
Dela på andra sajter

Äter apelsin och fick precis se att världens bästa flygbolag har varit vänliga nog att ta bort mig från väntelistan efter ett par dagars ovisshet :good:

attachicon.giftg2.jpg

Hur och var bokar du resor över Frankfurt, också sugen på ovanvåningen i en 380.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

D. Havet svalkar knappt och uppe vid vattelfallet är det torka den hlr tiden så inget att ha och dessutom en svettig promenad upp.

 

Den vägen är inte rolig att gå ,mötte en blind med assistans det gick inte fort kan jag lova och som du säger är inte mkt vatten där nu

 

Du skulle byggt ut uteplatsen 10 m från början hade du haft en sval och skön uteplats

i gävle ja :good:

Link to comment
Dela på andra sajter

Osannolik vändning. . Seger 2-0 med sig till matchen mot Malaysia i Kl så tappar Thailand allt,, underläge 0-3. Men vänder allt sista kvarten genom två snabba mål. Thailand AFF mästare 2014!!!!

 

attachicon.gifthaiaffwin.jpg

Blev ett jävla liv i grannskapet! Men inte fan spelade något lag bra fotboll!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

o på scandinavian corner i khao lak julpyntas det.!

"OLD DRINKS" på sista bilden 555

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Blev ett jävla liv i grannskapet! Men inte fan spelade något lag bra fotboll!

Hörde det tydligt, satt med frun på facetime... så såg hon på tv när de gjorde målen... Hon var lite glad kan man säga...

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...