Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Kötthandlarn

Plockar ut en skinkstek ur ugnen..😋

1613246301163-1051363036.thumb.jpg.f5b87e316e7d787449acc4105bc0f57f.jpg

 

 

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

46 km/h alltså....  Övningskörning på gång ja. Lycka till med uppkörningen sen!

 

Edit: Ah det var ju avg speed ja.. Men det är ju ändå helt åt helvete för långsamt!! ;)

 

Ändrades av Fantomen
Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn

Funderar på om jag skall borra lite så här på en söndagseftermiddag?

Varför??!!

Tja, varför inte?

Powertools är kul och alltid stör det väl ngn granne......😂

1613314770834-1137994073.thumb.jpg.67e97ffe41cbabdae45bae5b47827cc8.jpg

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
12 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

Funderar på om jag skall borra lite så här på en söndagseftermiddag?

Varför??!!

Tja, varför inte?

Powertools är kul och alltid stör det väl ngn granne......😂

1613314770834-1137994073.thumb.jpg.67e97ffe41cbabdae45bae5b47827cc8.jpg

 

OK, hur i HE***TE tappar man bort ett långpass på 1,70 cm i en trerummare på 80 kvadrat??!!!!!

Finns ju inte att finna ngnstans.......🤬

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

5 minuter sedan, skrev Kötthandlarn:

 

OK, hur i HE***TE tappar man bort ett långpass på 1,70 cm i en trerummare på 80 kvadrat??!!!!!

Finns ju inte att finna ngnstans.......🤬

Lägg undan borrmaskinen för i dag ;)

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Kötthandlarn:

 

OK, hur i HE***TE tappar man bort ett långpass på 1,70 cm i en trerummare på 80 kvadrat??!!!!!

Finns ju inte att finna ngnstans.......🤬

Kollat fickorna?😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kötthandlarn
1 timme sedan, skrev Fritz:

Lägg undan borrmaskinen för i dag ;)

Mmmmm, försent.......

Käften full av borrdamm nu, så det knastrar i tänderna........:giggle:

 

 

4 minuter sedan, skrev rolba:

Kollat fickorna?😉

Japp, det var det första jag gjorde men där finns det bara plats för ett stort organiskt långpass, och det var fortfarande på rätt ställe.......:rotfl:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Med risk för att låta som forumets 50-plusare...... Men jag ska gnälla lite om utdöende konst.

 

Funderar över om hur fattiga dagens (och kommande) ungdom är när det gäller musik och artister? Och värre lär det väl bli, för än finns ju några riktiga kvar.

Jag vet att smaken är som framstjärten, men de har alla nåt gemensamt, riktig musik och album. Många är borta, och de som inte är det kommer snart vara det.

 

Men till saken... Har svårt att tänka mig en (musikalisk) värld utan David Bowie, Freddie Mercury, Prince, Michael Jackson, Madonna, The Boss, Rolling Stones, Ted Gärdestad, Yngwie mm mm mm. Det jag menar är RIKTIGA artister. Det kryllar av dem från 70- och 80-talet. Och då har jag inte ens gått in på riktig hårdrock.

 

Vad finns idag? Justin Bieber och Ariana Grande (hon är ju snygg, men.....)?

 

Och sen dagens cherry picking. Bara streama de populäraste låtarna, nätet flödar över av "one hit wonders". Ingen har tid att lära sig gilla låtar längre.

Vem hittar längre spår 3, 5 och 8 (och alla andra) på ett album? Vi hade inget val, hade man köpt plattan skulle man f*n lyssna på HELA. Och guldkornen som kröp fram efter 4e lyssningen, de finns det ingen som hittar längre. Och B-sidan på en singel, nämner man det för en ungdom får man väl smäll på käften...

 

Har tvingat på syrrans kids mina skivor från förr. I början tyckte de jag var j*kligt gubbigt jobbig, men nu är det i princip bara 70- och 80-tal som gäller för dem. De är ju oupplysta i det hårda lyssnandets konst streamar ju fortfarande, men det är iaf riktig musik.

 

Jaja, jag kan bara tänka mig ni 60-plussare som saknar Snoddas och Count Basie, och hur ni kände det.....

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Fantomen:

46 km/h alltså....  Övningskörning på gång ja. Lycka till med uppkörningen sen!

 

Edit: Ah det var ju avg speed ja.. Men det är ju ändå helt åt helvete för långsamt!! ;)

 

Var tvungen att bromsa för att ta avfarten. Men ok. Ska göra en video där jag börjar gasa i 200 knyck. Får se om det händer nåt då. 😉🥰😋

Ändrades av TheProdigy
Link to comment
Dela på andra sajter

8 timmar sedan, skrev Naam kaeng:

Det var inte snällt sagt av tjejen (?) ....

 

😕

 

Show dek man! 

 

Det var en bil med två ungar som stirrade vid rödljuset. Det var en "big bike" där också så ja rejsade den. 

Hon sa visa barnen!

Ändrades av TheProdigy
Link to comment
Dela på andra sajter

23 timmar sedan, skrev frogfish:

Med risk för att låta som forumets 50-plusare...... Men jag ska gnälla lite om utdöende konst.

 

Funderar över om hur fattiga dagens (och kommande) ungdom är när det gäller musik och artister? Och värre lär det väl bli, för än finns ju några riktiga kvar.

Jag vet att smaken är som framstjärten, men de har alla nåt gemensamt, riktig musik och album. Många är borta, och de som inte är det kommer snart vara det.

 

Men till saken... Har svårt att tänka mig en (musikalisk) värld utan David Bowie, Freddie Mercury, Prince, Michael Jackson, Madonna, The Boss, Rolling Stones, Ted Gärdestad, Yngwie mm mm mm. Det jag menar är RIKTIGA artister. Det kryllar av dem från 70- och 80-talet. Och då har jag inte ens gått in på riktig hårdrock.

 

Vad finns idag? Justin Bieber och Ariana Grande (hon är ju snygg, men.....)?

 

Och sen dagens cherry picking. Bara streama de populäraste låtarna, nätet flödar över av "one hit wonders". Ingen har tid att lära sig gilla låtar längre.

Vem hittar längre spår 3, 5 och 8 (och alla andra) på ett album? Vi hade inget val, hade man köpt plattan skulle man f*n lyssna på HELA. Och guldkornen som kröp fram efter 4e lyssningen, de finns det ingen som hittar längre. Och B-sidan på en singel, nämner man det för en ungdom får man väl smäll på käften...

 

Har tvingat på syrrans kids mina skivor från förr. I början tyckte de jag var j*kligt gubbigt jobbig, men nu är det i princip bara 70- och 80-tal som gäller för dem. De är ju oupplysta i det hårda lyssnandets konst streamar ju fortfarande, men det är iaf riktig musik.

 

Jaja, jag kan bara tänka mig ni 60-plussare som saknar Snoddas och Count Basie, och hur ni kände det.....

 

 

Du är ju äldre än de som dog innan du föddes. Väx upp och njut av dagens musik.

 

https://www.youtube.com/results?search_query=scooter+maria

 

 

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag gör jag marmelad med frukten chompoo som växer i Thailand de två burkarna till vänster. När den var klar så gjorde jag en ny laddning av min söt starka chilisås nu har vi så vi klarar oss ett tag1641288881_Javappelochchiliss(1).thumb.JPG.6ec61a1cdd8fed8e31c924333ed81cfa.JPG33235115_Javappelochchiliss(4).thumb.JPG.9da90ba4fd2635246f679125f2381bc3.JPG540803518_Javappelochchiliss(6).thumb.JPG.637c450a47981f12b73a30a6b0ab2ccc.JPG1607424676_Javappelochchiliss(7).thumb.JPG.19c259763dec37b412e5a7fbbee6ebad.JPG1082082970_Javappelochchiliss(9).thumb.JPG.59bb0a506a7f41b8d69528ae634c7dd0.JPG1912297392_Javappelochchiliss(11).thumb.JPG.f54e450a2bd1c96cd917f866734c3865.JPG1457435647_Javappelochchiliss(13).thumb.JPG.d2815169f05c38738cf5765748253cef.JPG1117838626_Javappelochchiliss(14).thumb.JPG.83f61bc16446b49b6963e5914ca28e31.JPG.

 

Ändrades av Tapani
Texten hamnade fel
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev rolba:

Nu jävlar är det slutåkt på ledstången.

20210217_213728.thumb.jpg.e825eeb595acdce19af50485dd84beed.jpg

En platta öl så så ska jag minsann ordna en snygg reling. Hör av dig 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, skrev clion:

En fika med Champion Leage Hamburger skinka och en IKEA godis

20210217_212631.jpg

Älskar dig förmodligen mest, din jävla gubbe ❤️

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...