Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

"Kockar" o pimplar rosevin o tjötar med J666. Simultanförmågan är på topp :-) Kyckling med gratäng och 2 av lallersteds goda såser blir det. [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg [img=http://www.maipenrai.se/forum/public/style_images/master/attachicon.gif] image.jpg
Kör en "Clirre" Simultanfömågan kraschade visst, stängde av ugnen när jag pimplade o tjötade så maten blir försenad.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Tvätten löser jag galant men till strykningen får jag nog hyra in min bättre hälft till ..nystrukna kallingar är mysigt. Får maiden följa med på dina resor så skriver jag på imon.
Fan nystrukna kallingar har jag bara läst om i böcker. Tar dock inte med mig tjänstefolk på semestern, om det nu inte skulle vara en snögging men där sprack det för dig ;)
Link to comment
Dela på andra sajter

Testar beredskapen

 

post-7077-0-27376600-1371749382.jpg

 

föll direkt : oskalad potatis ,

 

gör om gör rätt

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade precis in hos grannarna och dom hade tydligen fest.

 

post-6393-0-55823800-1371749982.jpg

Sand gör sig bäst på vykort :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska hämta dottern med sambo vid färjeläget, sen blir det traditionell midsommar med öl, vin, starksprit och en massa fiskrätter med färskpotatis.

Skärgården i Sverige och midsommar har det där extra.och mygg

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har man fått fart på arvingen, nu vill hon sjösätta och göra en tur till Finland nästa helg.

Pappa nekar aldrig.

 

 

post-7697-0-03743300-1371756568.jpg

 

 

 

post-7697-0-32492500-1371756638.jpg

 

 

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Njuter av ett glas vitt i en paus i städandet och packandet. .. hopplös tjej ska för fötsta gången åka tåg och är lite nervös över det mesta. ...

Postade en bild

asumption is the mother of all fuckups!

Link to comment
Dela på andra sajter

Njuter av ett glas vitt i en paus i städandet och packandet. .. hopplös tjej ska för fötsta gången åka tåg och är lite nervös över det mesta. ...

 

 

Vadå första gången åka tåg, sist jag var i Gbg så kryllade det av livsfarliga tåg härs och tvärs mitt på gatorna, du måste väl ändå åkte med dessa blåa tåg någon gång?

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan nystrukna kallingar har jag bara läst om i böcker. Tar dock inte med mig tjänstefolk på semestern, om det nu inte skulle vara en snögging men där sprack det för dig ;)

 

Det värsta är om dom stryks med mycket stärkelsespray också :whistle:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis givit Enis lite V 75 tips,

 

nu ut å haka på holken efter bilen, och iväg en halvtimme så är vi ännu mer på landet. :crazy:

 

om 2 timmar kommer hästvagnen och hämtar upp folk i korsningen för lite grodhopp å starkt i buskarna

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Årets längsta dag börjar med migränanfall. Som tur är kommer dessa bara ca tre gånger/år och frågan är vad som nu är bäst, rivstarta med whiskyn eller någonting annat lämpligt? Jag provar detta, blir nog lugnast så. :-)


Link to comment
Dela på andra sajter

Förbereder midsommar firande med lite av alla rätter vi ska laga till idag..

post-5021-0-73247600-1371801844_thumb.jp

 

                                                 post-5021-0-60130600-1371801864_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Fortsätter som vanligt med fler rätter som vi (FFF) förbereder..

post-5021-0-04997300-1371804878_thumb.jp

 

                                 post-5021-0-72662700-1371804893_thumb.jp

 

                                                                                 post-5021-0-51092000-1371804912_thumb.jp

 

post-5021-0-07825900-1371804934.jpg

 

                                 post-5021-0-41468000-1371804950.jpg

FF

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

Det värsta är om dom stryks med mycket stärkelsespray också :whistle:

VA?  har du också råkat ut för det ?

MVH jocke

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam
Förbereder midsommar firande med lite av alla rätter vi ska laga till idag..

attachicon.gifIMG_5766.JPG

 

                                                 attachicon.gif

FF

En sådan har jag också till färskpotatisen ,kanonbra

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...