Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

1 timme sedan, skrev Oskarudon:

Nu vart det nog lite fel😉 #påskföre kippis!

 

20230409_172551.jpg

 

Hehe är det nån som tycker att detta känns främmande? (alltså nån som kört skoter) Shit happends så att säga... Säger han som la omkull sin 800 polaris efter 20 minuter...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

On 2023-04-07 at 12:07, skrev måne:

Önskar det vore en annan Måne 😊

 

 

De du gubbtjyv, saknar dej...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

11 minuter sedan, skrev Odin:

 

Hehe är det nån som tycker att detta känns främmande? (alltså nån som kört skoter) Shit happends så att säga... Säger han som la omkull sin 800 polaris efter 20 minuter...

Då sådant är inblandat händer de grejer 😁 Ledtråd (killerswitch)

20230409_183317.jpg

Never forget: Robots will kill you.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 timmar sedan, skrev Odin:

 

 

De du gubbtjyv, saknar dej...

Tack för ett trevligt samtal,pojkspoling

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Våndas.

Imorgon är sista arbetsdagen innan Songkranledigheten. Blir säkert en fest med de anställda. Och då.IMG_20230410_202716.thumb.jpg.ee6b88a1ae2df562d7d887fc3b86340d.jpg

Då ryker säkert det här fram. En annan har en sångröst som gör att både MA Numminen och Håkan Hellström låter vidunderligt bra.

På mellanstadiet hade vi musik och man fick spela eller sjunga något för att få betyg. En i klassen, Sten, vägrade bestämt och han fick bättre betyg än jag. Han fick väl det pga att han hade lite självcensur.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, skrev MickeN:

Ut på en ice coffe promenad innan värmen slår till. 16810913341983592147173913677991.thumb.jpg.d1c2bd2329cefa7fb4ef978356836da2.jpg

Tur man slipper sånt skit!:lipa:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev Tallviking:

Fika på Tivoli

 

 


 

IMG_20230410_162715.jpg

 

IMG_20230410_161902.jpg

 

IMG_20230410_161532.jpg

 

IMG_20230410_161451.jpg
 

IMG_20230410_155540.jpg

 

IMG_20230410_155334.jpg
 

IMG_20230410_155205.jpg

 

IMG_20230410_154951.jpg

 

IMG_20230410_154940.jpg

Lägger man 30 sekunder på att skapa ett mellanrum mellan bilder blir det, som du ser, 10ggr bättre.

Link to comment
Dela på andra sajter

22 minuter sedan, skrev M33:

Lägger man 30 sekunder på att skapa ett mellanrum mellan bilder blir det, som du ser, 10ggr bättre.

 

Om du ber P3 fixa så det funkar automatiskt (som på grannforumet) slipper du hålla på och höja blodtrycket hela tiden.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

20 minuter sedan, skrev Tallviking:

 

Om du ber P3 fixa så det funkar automatiskt (som på grannforumet) slipper du hålla på och höja blodtrycket hela tiden.....

Förstår bara inte meningen med att skyffla ut bilder i olika format och inte vilja visa dem ur bästa format. Är det inte värt 10-

30 sekunder extra / inlägg?
Skönt att inte alla gör på samma sätt.

Link to comment
Dela på andra sajter

12 minuter sedan, skrev M33:

Förstår bara inte meningen med att skyffla ut bilder i olika format och inte vilja visa dem ur bästa format. Är det inte värt 10-

30 sekunder extra / inlägg?
Skönt att inte alla gör på samma sätt.

Gör man det på mobilen måste man först lägga in varje bild i inlägget och sedan gå till varje bild och klicka in en tomrad.

Finns ingen anledning för oss användare att lägga ner en massa tid och energi bara för att forumet inte klarar av en så enkel funktion automatiskt. Gnäll på P3 istället.....

 

Funkar alldeles utmärkt helt automatiskt på "grannforumet" så borde vara en "peace of cake" för P3 att lösa

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan, skrev Tallviking:

Gör man det på mobilen måste man först lägga in varje bild i inlägget och sedan gå till varje bild och klicka in en tomrad.

Finns ingen anledning för oss användare att lägga ner en massa tid och energi bara för att forumet inte klarar av en så enkel funktion automatiskt. Gnäll på P3 istället.....

 

Funkar alldeles utmärkt helt automatiskt på "grannforumet" så borde vara en "peace of cake" för P3 att lösa

Ja det kan han lösa hoppas jag. 
Jag dock klarat av att göra ett flertal reseberättelser med mellanslag. Så jobbigt är det inte. Värre med ihopklumpade bilder.

 

Han får väl fråga någon av stollarna på RDD hur de har löst det. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, skrev M33:

Ja det kan han lösa hoppas jag. 
Jag dock klarat av att göra ett flertal reseberättelser med mellanslag. Så jobbigt är det inte. Värre med ihopklumpade bilder.

 

Han får väl fråga någon av stollarna på RDD hur de har löst det. 

 

Så länge det bara är du som gnäller och retar upp dig så ser jag ingen som helst anledning att anstränga mig

 

Att däremot P3 fixar funktionen så ALLA inlägg med mer än en bild, från ALLA medlemmar, VARJE GÅNG de gör sådana inlägg borde vara avsevärt mer prioriterat och spara väldiga mängder energi.....

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Bla bla bla...

Bra eller dåligt? Vet fan inte, men jag har just tagit på mej ett par jeans som jag inte fått på mej på X-antal år... 4 för att vara exakt... är jag sjuk? näe inte som det känns.

Bantar jag? Icke.

Ja men varför då? ja fråga för fa-n inte mej.

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

3 minuter sedan, skrev Tallviking:

 

Så länge det bara är du som gnäller och retar upp dig så ser jag ingen som helst anledning att anstränga mig

 

Att däremot P3 fixar funktionen så ALLA inlägg med mer än en bild, från ALLA medlemmar, VARJE GÅNG de gör sådana inlägg borde vara avsevärt mer prioriterat och spara väldiga mängder energi.....

Karma viktigare än att det ser bra ut?

Personligen vill jag att mina inlägg från resor ser bra ut, inte bara att det är enkelt att göra inläggen. Kanske @Surin P3 fixar inställningen, om inte klarar jag att fixa mellanrum i mina egna inlägg.

 

Hade fler varit ”gnälliga” hade resultatet varit bättre. Optimalt vore om han även raderade bilddubletter…

Link to comment
Dela på andra sajter

4 minuter sedan, skrev M33:

Karma viktigare än att det ser bra ut?

Personligen vill jag att mina inlägg från resor ser bra ut, inte bara att det är enkelt att göra inläggen. Kanske @Surin P3 fixar inställningen, om inte klarar jag att fixa mellanrum i mina egna inlägg.

 

Hade fler varit ”gnälliga” hade resultatet varit bättre. Optimalt vore om han även raderade bilddubletter…

 

Bla bla bla...

Ehh tjena din j-a sur... ähh skit i epitet. Roligt att se ett livstecken från dej. Ok jag har inte varit här på ett par år, men du är en av dom jag saknat...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

10 minuter sedan, skrev Odin:

 

Bla bla bla...

Ehh tjena din j-a sur... ähh skit i epitet. Roligt att se ett livstecken från dej. Ok jag har inte varit här på ett par år, men du är en av dom jag saknat...

Om man inte ifrågasätter folks lathet så blir ju resultaten därefter. 
Att programvaran inte löser allt är ju synd, i väntan på att den gör det så kan man ju anstränga sig. På samma sätt som man gör utanför Mpr.
 

För de som inte orkar, men vill ha inlägg och karma; chatGPT skriver lätt er nästa reseberättelse.

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, skrev M33:

Om man inte ifrågasätter folks lathet så blir ju resultaten därefter. 
Att programvaran inte löser allt är ju synd, i väntan på att den gör det så kan man ju anstränga sig. På samma sätt som man gör utanför Mpr.
 

För de som inte orkar, men vill ha inlägg och karma; chatGPT skriver lätt er nästa reseberättelse.

Jag har ingen åsikt i sakfrågan, blev bara glad att se att du fortfarande e här

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan, skrev M33:

För de som inte orkar, men vill ha inlägg och karma; chatGPT skriver lätt er nästa reseberättelse.


tack för tipset 😀

 

 

Det var en vanlig dag i april när jag och min hustru fick ett oväntat samtal som skulle förändra våra liv de närmaste veckorna. Min svärmor hade obotlig cancer och hon var inte längre i tillräckligt bra skick för att ta hand om sig själv. Det var tydligt att vi behövde åka till hennes hem i Thung Saliam distriktet för att hjälpa till och stötta henne under de sista veckorna i hennes liv.

 

Vi var båda oroliga över vad som skulle hända och hur vi skulle hantera denna svåra tid, men vi visste att det var viktigt att vara där för min svärmor och hennes närmaste familj. Vi började omedelbart att planera vår resa och försökte att se till att vi skulle ha tillräckligt med tid att vara med henne och hjälpa till på alla sätt vi kunde.

 

När vi väl kom fram till hennes hem, möttes vi av en känsla av oro och sorg. Det var uppenbart att min svärmors hälsa hade försämrats snabbt och att hon inte hade mycket tid kvar. Vi spenderade nästan all vår tid hemma med henne och gjorde vårt bästa för att hjälpa till med allt som behövdes.

 

Under de korta utflykterna vi gjorde för att få lite frisk luft och en paus från sjukdomens press, försökte vi att utforska området runt Thung Saliam. Vi besökte en lokal marknad där vi köpte färska grönsaker och frukter för att laga mat hemma. Vi gick också på promenader runt byn och tittade på det vackra landskapet med gröna fält och kullar i horisonten.

 

Min svärmor kämpade tappert mot sjukdomen, men hennes tillstånd försämrades gradvis under de tre veckorna. Vi försökte att vara där för henne så mycket som möjligt och stötta henne både fysiskt och känslomässigt.

 

Till slut, precis när det var dags för oss att åka hem, dog min svärmor. Det var en sorglig och överväldigande upplevelse, men jag var tacksam över att jag hade kunnat vara där för henne under hennes sista dagar.

 

Begravningsceremonin var en viktig del av den lokala kulturen och det var en stark och känslosam upplevelse att få vara en del av den. Det var en möjlighet för mig att hedra min svärmor och visa respekt för henne och hennes familj.

 

Trots den svåra tiden vi gick igenom, var vår resa till Thung Saliam en viktig upplevelse för oss och vår familj. Vi fick möjlighet att tillbringa tid med min svärmor under hennes sista dagar och visa henne hur mycket hon betydde för oss. Trots allt det sorgliga, var det en tid av samhörighet och styrka

 

enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan, skrev pust:

Äntligen lite semester, lämna Pattaya,nya äventyr 😁👌

IMG20230411061453.jpg

Efter 2 timmar är det dax😁

IMG20230411080350.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...