Jump to content
IGNORERAD

Lurad ?


micke isaan

Recommended Posts

jävligt få saker i livet är gratis och jag har klart för mig vilka fruntimmer i livet som kostat mig mest.

 

Du menar dina exfruar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nemo

    14

  • broder tuk tuk

    11

  • khun-petch

    11

  • Moipenyang

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk
märker att det finns många godtrogna här på forumet!Säger bara lita ALDRIG på en thai även om du känt dom länge.Har haft företag o fastigheter i Thailand

 

Så länge det inte handlar om pengar kan man säkert lita på en thailändare lika mycket som på en svensk.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

märker att det finns många godtrogna här på forumet!Säger bara lita ALDRIG på en thai även om du känt dom länge.Har haft företag o fastigheter i Thailand

 

Eftersom du verkar tillhöra en av dem, vad hände med företagen och fastigheterna?

Link to comment
Dela på andra sajter

koratbengt
Eftersom du verkar tillhöra en av dem, vad hände med företagen och fastigheterna?

Det får bli en hemlis!

Link to comment
Dela på andra sajter

koratbengt
märker att det finns många godtrogna här på forumet!Säger bara lita ALDRIG på en thai även om du känt dom länge.Har haft företag o fastigheter och har fortfarande i Thailand.
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså ,tror inte att han har varit i Pattaya om jag minns rätt och då blir det väldigt svårt.

Förövrigt så är det en så pissig kommentar så jag förmodar att du inte är allvarlig för då återstår

bara full eller korkad eller en combo :-)

Ändrades av Jonasn

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Tror att blåsningsfaktorn är omvänt korrelerat till ortens turisttäthet.

Tror aldrig jag blivit blåst i vårt Huay Khwang som ligger långt utanför turistområderna.

Kostar det 70 THB att klippa sig så betalar jag 70 THB jag också. Har ett ganska gott sifferminne ( till skillnad till mitt minne för namn t.ex ) och har jag köpt en sak i en affär med prislappar, säg t.ex en viss sorts salva på ett Both's för 189 THB och sen köper samma salva i tre apotek utan prislappar och utan att fråga om priset så varierar priset med 1-20THB och oftast neråt.

Åker jag songteuw så kostar det 7 THB som för alla andra. Lämnar jag en 10-bahtare så blir det 3 THB tillbaks i näven som en inbyggd reflex hos chaffisen.

Tar jag en Taxi så slås taxametern på som en självklar reflex. Försöker jag dricksa så godtas det ibland och avslås ibland. Betalar jag 70 för en 61 THB resa så kan det prutas en THB och fås en tiobathing i retur.

Aldrig det efterfrågas dricks i någon restaurang . Lämnar man en 20-THBare i dricks för en 580 Bahts måltid så tas det emot ibland och ibland är dom helt oförstående och tror man räknat fel.

Slår man sig ner i en bar och tar en öl utan att fråga efter priset, vilket för mig är självklart så är påslaget väldigt acceptabelt jämfört med priset i affär.

Mm osv Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
märker att det finns många godtrogna här på forumet!Säger bara lita ALDRIG på en thai även om du känt dom länge.Har haft företag o fastigheter i Thailand

 

 

Jag litar inte på någon.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag litar inte på någon.

 

Det skall du inte göra. Norska regeringen kommer att blåsa dig på din pension...

Det löser sig, sa han som sket i vasken.

Link to comment
Dela på andra sajter

Att Baa hittat sin fru i baren i Pattaya vet vi ju alla .

Nix, det va inte jag ( kan ha varit din spegelbild du tänkte på) för jag har aldrig varit i Pattaya, hade du däremot sagt Patong..för där har jag bott ett par år för snart 10 år sedan!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Möjligen inträde i nationalparker eller liknande, men knappast när du handlar saker på marknaden...

Jo då jag hitta en djäkligt snygg Harley skjorta för några år sen som dom skulle ha runt 3000 b för jag jobba som fan för att få ner den jag kom ner till runt 12-1300 b ville ner mer

då sa han bara att hittar du den billigare nån annan stanns så köp den ..

skickade upp frugan lite senare efter tjugo minuter kom hon ner o sa fuck peng mak mak frågade va den till slut kostade 300 b sa hon då :)

 

det va på mikes shopping i Pattaya

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover
De största blåsningarna brukar inte vara när någon betalat för sex utan när de har trott att det var gratis. :mda:

jävligt få saker i livet är gratis och jag har klart för mig vilka fruntimmer i livet som kostat mig mest.

För ca 10 år sen åkte 4 polare ner till LOS, tre av dom var riktiga rävar och försökte

förklara för newbin som var med hur allt skulle fortlöpa under dom 2 veckorna dom skulle

vara nere. Först förklarade dom eftersom vi alltid tar första natten i Bangkok, och sen drar

vi vidare mot Pattaya dagen efter. Nykomligen sa som många, många andra- Jag kommer

nog inte ha någon tjej och jag har aldrig förut betalat för en dam. så så fär det bli.

Dom bodde på Park Hotel mittemot Beergarden, och efter ha vilat lite på hotellet, handlat

lite dricka och käkat på thaistället bredvid hotellet, så gled dom in på Beergarden. Jag har

hört att efter ca 15 minuter så säger nykommlingen -fan grabbar jag tror det minst är 5 damer

som spanat in mig, dom tittar som fan. Efter att en dam glidit upp bredvid honom i baren och

pratat ca 15 min så säger han -grabbar jag är lite trött, jag går upp på hotellet och vilar.

Snacka om att det var 3 fågelholkar som asgarvade dom hade juh knappt fått in andra ölen.

Dagen efter på frukosten så pratade dom om han vilat sig i form, men om 2 timmar när vi

checkat ut så står vår chauför för vidare färd mot Pattis. Det dom hade pratat om i taxin på

väg till hotellet var förljande, gör upp om priset innan och ta aldrig med nån från Bangkok till

Pattis för det finns 30.000 nya frukter att plocka. 2 timmar senare så står 4 herrar med varsin

öl i handen på hotellets bakgård och ser chaufören packa in väskorna, dom skålar

- NU BÖRJAR SEMESTERN

 

Fortsättning följer

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover

Nej gubbar nu drar vi, vänta lite jag måste på muggen säger nykomlingen, efter ca 10 min letar

dom efter honom men inte på muggen, dom frågar portiern om han sett polaren han står på

framsidan och väntar på någon tror jag. Va!!!  dom hittar polaren alldeles utanför på Soi 7

va fan kom nu, allt är klart och packat nu drar vi. Dom nästan drar honom till bilen genom tunneln

till baksidan, då helt plötsligt hör dom -Telagg Telagg och "hans" dam från igår kommer springande

med en plastkasse i handen - Hon ska med till Pattis säger han. Det är dålig stämning i bussen och

dom försöker förklara för honom vilket misstag han gör nu. Det är inget att diskutera hon gillar mig

som fan det känner jag. Efter ca 10-11 dagar i Pattis så frågar dom honom, hur mycket har ni gjort upp

om och har du betalt henne varje dag eller per vecka. Hon har inte fått  något vad ska hon med

pengar till jag betalar juh all mat & dryck, köpt en bikini och lite mer kläder till henne. Nu är det du

som ikväll gör upp med henne så vi inte får problem med detta sista dagen i Bangkok. Polaren hade

juh hört att tjejer i baren hade en lön på ca 4-5.000 så han tyckte det var chantilt att betala henne

3000 bath för dom 12-13 dagar han kände sig nöjd, jag tar det samtalet imorgon innan vi går till polen.

Eftersom dom bodde på "Opey the place" och bodde på första våningen i ett av dom mögliga rummen

Döm om förvångingen när dom hör ett skrik och polaren kommer utspringande i kallsongerna med damen

efter  sig som har en kniv i händerna, och skriker på Thailändska. En av dom gamla rävarnas flickvän och några

andra får avväpna damen och medla med nykomlingens flicka. Det slutar med han får betala henne 16.000 och

taxin till Bangkok för henne. Tydlingen hade hon begärt 25.000 2000 om dagen men dom förhandlade ner det.

Polaren som skakade och nästan grinade har aldrig mer vart i Thailand varesig före eller efter detta äventyr. :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad ingår för 200?

2 cocacola.

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Det skall du inte göra. Norska regeringen kommer att blåsa dig på din pension...

 

Ja, fast jag blåser dom under övriga delar av mitt liv

Link to comment
Dela på andra sajter

Kul att se BTT tillbaka, lika enkelspårig som alltid.

 

Om jag blitt blåst i TH?

Japp, betalade 200 bath för ett par äkta Ray Ban, men de var kopior...

 

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

De bästa blåsningarna får man i barerna i south Pattaya

BTT

Ditt löfte om att inte prata Pattaya barer i varje tråd verkar gå lite sisådär.

Nåja, någon ska ju göra det med.

Maten och ölen i pattis är ju redan ganska grundligt omnämnt.

Badandet hör man sällan nåt om dock.

Ändrades av Nicholas
Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Jag har blivit blåst flera gånger i Thailand

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I håret när jag klippt mig :thumbsup:

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Pingislover
Badandet hör man sällan nåt om dock.

Tror du BTT gick till "Sabai Dee" eller till "Sabailand"? :crazy: 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...