Jump to content
IGNORERAD

Lurad ?


micke isaan

Recommended Posts

micke isaan

Tänkte öppna en tråd om blåsningar som vi på forumet har varit med om eller känner till,kan ju vara bra att lära sig vilka knep vissa thaiare använder.

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 189
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Nemo

    14

  • broder tuk tuk

    11

  • khun-petch

    11

  • micke isaan

    10

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

"Hey you sexy man" Det räcker långt! :crazy:

Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan

Kan ju skriva först då :) Vid inköp av grisar så skickade vi ner pengar till tjejens mamma som skulle köpa in grisar till oss,vi skickade ner pengar i 3 omgångar för 30 grisar per tillfälle.

Väl nere såg jag att sista betalningen av grisar "30"st inte hade gjorts samtidigt utan 15 st sen 15 st till 3 veckor senare.

Snäll som man är så visade jag inget för jag förstod att mamman behövde pengar till annat men senare fått tag på pengar för dom andra 15,ingen stor blåsning men ändå :)

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch
Kan ju skriva först då :) Vid inköp av grisar så skickade vi ner pengar till tjejens mamma som skulle köpa in grisar till oss,vi skickade ner pengar i 3 omgångar för 30 grisar per tillfälle.

Väl nere såg jag att sista betalningen av grisar "30"st inte hade gjorts samtidigt utan 15 st sen 15 st till 3 veckor senare.

Snäll som man är så visade jag inget för jag förstod att mamman behövde pengar till annat men senare fått tag på pengar för dom andra 15,ingen stor blåsning men ändå :)

Ja inte vet jag men man måste väl konstatera att du blivit utsatt för den lindrigare formen av blåsning då de bara gällde 15 dar.

Eller rättare sagt en 15 dagarsblåsning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Enligt en del medlemmar så "blåser aldrig thailändare" faranger. TS måste skämta.  :)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

De bästa blåsningarna får man i barerna i south Pattaya

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
De bästa blåsningarna får man i barerna i south Pattaya

 

BTT

 

Ja, ett riktigt blåsjobb kan inte vara fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

micke isaan

Men ingen här som blivit blåst på hus,mark,bil,moppe,pengar mm.mm ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang

Hmm,försök till liten blåsning. Förra året kostade en. gin flaska 350baht i en liten spritbutik. Nu ville hon ha

785baht för 2 flaskor. Hur går priset ihop fråga ja om man köper en och fick ett leende och samma pris som

förut..:)

Nån större blåsning har man inte gått på än eller så var den så bra att man inte märkt av d.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Hmm,försök till liten blåsning. Förra året kostade en. gin flaska 350baht i en liten spritbutik. Nu ville hon ha

785baht för 2 flaskor. Hur går priset ihop fråga ja om man köper en och fick ett leende och samma pris som

förut.. :)

Nån större blåsning har man inte gått på än eller så var den så bra att man inte märkt av d.

 

Alla blir mer eller mindre blåsta i Thailand. Det är bara det att man oftast inte vet om det.

 

Du betalar 100 baht medan thaiaren bara betalar 20.

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang
Alla blir mer eller mindre blåsta i Thailand. Det är bara det att man oftast inte vet om det.

 

Du betalar 100 baht medan thaiaren bara betalar 20.

 

BTT

I början blev man lurad men vet idag vad det mesta som ska inhandlas kostar,är jag osäker skickar jag frugan först.. :wink:

Fast nu blev jag orolig,kostar gin flarran bara 70baht egentligen..

Ändrades av Moipenyang
Link to comment
Dela på andra sajter

stämmer men fan vet om det är en blåsning.alla vet ju att det finns farang och thaipris på det mesta :not_i:

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
I början blev man lurad men vet idag vad det mesta som ska inhandlas kostar,är jag osäker skickar jag frugan först.. :wink:

 

Min erfarenhet är att damer som berättar för farangerna vad olika saker kostar inte är så populära.

 

Jag har haft damsällskap som blivit hotade med stryk av songtaewchufförer bara för att dom berättade vad priset på en sträcka egentligen är

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch
Men ingen här som blivit blåst på hus,mark,bil,moppe,pengar mm.mm ?

Nej jag har nog åkt på en riktig blåsning om man tänker i banor att jag vill ha grejorna med mig till sankte per.

Jag har också en gammal bil och ett fint hus som jag dock inte tänkt ta varken till Sverige eller tillSankte Per.

Link to comment
Dela på andra sajter

I början blev man lurad men vet idag vad det mesta som ska inhandlas kostar,är jag osäker skickar jag frugan först.. :wink:

Fast nu blev jag orolig,kostar gin flarran bara 70baht egentligen..

Brukar säga att jag vill ha thaipris.  Men min erfarenhet är att thai behandlar alla lika i affärer. De har ett flytande pris. Pruta om du är smart.

Link to comment
Dela på andra sajter

khun-petch
Alla blir mer eller mindre blåsta i Thailand. Det är bara det att man oftast inte vet om det.

 

Du betalar 100 baht medan thaiaren bara betalar 20.

 

BTT

Sådär kan jag tänka mig att det fungerar i Pattaya och visst har jag säkert blivit blåst men i Petchaburi inte på 80%>

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang
Min erfarenhet är att damer som berättar för farangerna vad olika saker kostar inte är så populära.

 

Jag har haft damsällskap som blivit hotade med stryk av songtaewchufförer bara för att dom berättade vad priset på en sträcka egentligen är

 

BTT

Ja den stackaren som vågar reta upp henne lär få ångra d hehe.. Uppe i norr finns inte dem problemen iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Sådär kan jag tänka mig att det fungerar i Pattaya och visst har jag säkert blivit blåst men i Petchaburi inte på 80%>

 

Ett bra exempel är ju priset om man vill ha en tjej för shortime i en bar i Pattaya.

 

Att betala 1000-2000 baht plus barfine är egentligen fullständigt idi*tiskt när den lokale thaimannen går till thaibordellen och betalar 200 baht för ett nummer

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra exempel är ju priset om man vill ha en tjej för shortime i en bar i Pattaya.

 

Att betala 1000-2000 baht plus barfine är egentligen fullständigt idi*tiskt när den lokale thaimannen går till thaibordellen och betalar 200 baht för ett nummer

 

BTT

Brukar du gå till den lokala thaibordellen?

Vi bor granne med en men jag vågar aldrig gå in dit, pga frugan. Vad ingår för 200?

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige
Ett bra exempel är ju priset om man vill ha en tjej för shortime i en bar i Pattaya.

 

Att betala 1000-2000 baht plus barfine är egentligen fullständigt idi*tiskt när den lokale thaimannen går till thaibordellen och betalar 200 baht för ett nummer

 

BTT

 

Gå till samma bordell och betala 200thb om det skulle få dig att känna dig mindre lurad.

 

Tycker man bör känna sig lurad av livet om man nu ska behöva pröjsa för att få sig ett skjut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Moipenyang
Ett bra exempel är ju priset om man vill ha en tjej för shortime i en bar i Pattaya.

 

Att betala 1000-2000 baht plus barfine är egentligen fullständigt idi*tiskt när den lokale thaimannen går till thaibordellen och betalar 200 baht för ett nummer

 

BTT

Plus ölen som går på 160baht när man kan få den för 35baht i 7/11..

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra exempel är ju priset om man vill ha en tjej för shortime i en bar i Pattaya.

 

Att betala 1000-2000 baht plus barfine är egentligen fullständigt idi*tiskt när den lokale thaimannen går till thaibordellen och betalar 200 baht för ett nummer

 

BTT

200 B är för kidnappade från Burma.. Och Polisen röjer runt för detta. Standard i CM är 1500 B. Vill du ha highclass ,som thai gärna vill, är the sky the limit...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ett bra exempel är ju priset om man vill ha en tjej för shortime i en bar i Pattaya.

 

Att betala 1000-2000 baht plus barfine är egentligen fullständigt idi*tiskt när den lokale thaimannen går till thaibordellen och betalar 200 baht för ett nummer

 

BTT

Det är fullständigt idi*tisk att betala för k**lla överhuvudtaget. Det finns gratis knull hur mycket som helst. Gå bara bort från barer till ställe som thai roar sig på.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Brukar du gå till den lokala thaibordellen?

Vi bor granne med en men jag vågar aldrig gå in dit, pga frugan. Vad ingår för 200?

 

När  jag bodde i Pattaya så kände jag en äldre tysk som brukade ta med mig på thaibordell på soi potisarn ute i naklua.

 

Tjejerna var unga och söta och krävde inte mer än 300 baht för ett blowjob.

 

Ett nyp kostade säkert inte mer än 590 baht

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk
Det är fullständigt idi*tisk att betala för k**lla överhuvudtaget. Det finns gratis knull hur mycket som helst. Gå bara bort från barer till ställe som thai roar sig på.

 

Visst säkert enkelt för en 60 årig svensk man med stor mage att få ett gratis skjut i Thailand

 

Tror du på tomten med?

 

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...