Jump to content
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

24h
IGNORERAD

Lite blandat från senaste trippen.

Guest wUThai

Recommended Posts

Guest wUThai

När jag var nere nu i April - Maj. Lite bilder från, Bangkok, Isaan, Sisaket, Pattaya. Isaan, har jag nu haft tillfälle att besöka två gånger och jag älskar verkligen, Isaan. Sen har vi ju Pattaya.. Första gången jag var i Thailand var, Februari 2007. Då åkte vi till, Phuket, Karon Beach. Vi var där i 10 dagar. Vi hade hur skoj som helst när vi var där nere.. hade en polare som var på plats när vi kom, han visade runt oss över hela Phuket.

Sen bar det av till, Pattaya. Jag hade knappt hört talas om, Pattaya, jag måste säga att jag var lite chockad när vi anlände. :)

Men jag blev väldigt positivt överraskad! Då menar jag inte p.g.a. alla tjejer, utan av det grymma utbudet som finns där, och inte för att nämna priserna på allt! Jag tycker, Pattaya har ett oförtjänt dåligt rykte. Jag menar, det finns allt där och lite till.

Första gången jag var i Isaan, var i September 2007. Jag hade hur kul som helst där.. helt underbart att se den delen av landet, kommer åka dit fler gånger, det var kärlek i första ögonkastet.

Håll till godo.

P.S Hur länkar man in, Youtubefönstret? d.s

Dela på andra sajter

Trevligt mannen.

Och så några menlislösa ord så man kan posta :ahh:

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

. kanoners med fler bilder och berättelser  :thumbsup:

P.S Hur länkar man in, Youtubefönstret? d.s

Ja du, den knappen letade jag länge efter med. Visade sig att det bara är att lägga in länken så tar forumet hand om resten  :rolleyes3:

member of svampen's fan-club :yes:

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Tack, Farang!

Men nu har jag väl iaf skrivit 15 tecken!%"#% :fan1::kort: :icon_twisted:

Dela på andra sajter

Guest lars60
:thumbsup: Va kul att du delar med dig! Javisst finns det lite av varje i Pattaya!  :Drogar-Evil(LBG):
Dela på andra sajter

wUThai

Bra bilder, kul att du tog med regn bilder.

Hmm skönt med lite varmt regn, inte som i sverige där man håller på att frysa ihjäl när det regnar.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Härliga bilder!  :thumbsup:

Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen!

Dela på andra sajter

och så kom det äntligen lite regn-kort (fontok) tack skall ha ha,snygga kort :thumbsup:

hälsningar Tobbe

Long live the King

Dela på andra sajter

Trevliga bilder! Jag var i Thailand under samma period som dig.. Varmt och skönt :)   :fan1::crazy:

Oktober - November 2007 - Flyger med Thai | Mars - April 2008 - Flyger med Thai | 17 Augusti - 14 September 2008 - Flyger med Finnair | 24 Februari - 19 Mars 2009 - Flyger med Thai | 5 maj - 27 maj 2009 - Flyger med Thai |

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...