Khemmarat Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Varför kommer jag inte att vara på plats?!?!?!!? För att du inte har köpt biljetter ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2013 Nu börjar jag tröttna på mina bilder så nu kommer de sista 10 jag bjuder på.. Två dagar med massor av frisk luft och några mil i benen tar ut sin rätt, jag är superdupertrött!!! Snart natt-i-natt.. måste bara kolla vad som hänt på forumet de sista timmarna Kram Kram Åh, så trött att jag inte ens kan räkna. 9 bilder är det . nog. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Maj 18, 2013 Dela Inlagd Maj 18, 2013 Men alltså, det måste ju finnas smidigare sätt å ta livet av sig än att springs 21 KM!?!?!? Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 18, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 18, 2013 För att du inte har köpt biljetter ? Katten va du e smart! asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 19, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 19, 2013 Micke!!!!! Var är dina bilder? *längtar* asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Maj 19, 2013 Dela Inlagd Maj 19, 2013 Here Goes Nothing! Enter Slottskogen, från Linnéplatsen... IMG_2686.JPG Det börjar bli grönt... IMG_2687.JPG I det här trädet klängde jag omkring mycket som liten, kom tyvärr aldrig där ifrån utan att blöda på ett eller annat ställe. jag är ingen bra trädklättrare, än idag! IMG_2688.JPG Bra skor är ett måste om man planerar att promenera i ett par timmar, dessa ljuvliga Nike är dessutom runda undertill så att jag får ordentlig bålträning. IMG_2689.JPG Hmmm, jag kan meddela att det fortfarande är blött. skall man ta sådana här foton får man räkna med att skita ner sig. Dum idé! IMG_2690.JPG Härifrån har jag mycket kära minnen och jag längtar tillbaka!!!! IMG_2692.JPG Vad kan tänkas gömma sig här? IMG_2695.JPG Lite längre in.. IMG_2697.JPG Lite till ändå. IMG_2698.JPG BINGO!!!! Vad tror du Towe, är det frukten av den omdiskuterade våldtäkten?IMG_2699.JPG Definitivt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 19, 2013 Dela Inlagd Maj 19, 2013 Ok nu kommer mina bilder Göteborgsvarvet då, blir väl några med samma motiv som dom andra och lite annat. Ljudhusvagnen Dom här va det sting i Bakverk i Haga, men vi lyckades att hålla oss denna gången. Men nu blev det fika på Linnégatan istället Fyra dansade damer i slottskogen Var det verkligen badvakt jag skulle jobba som idag, i så fall var är vattnet Heliumballonger i massor Nu börjar dom få upp flåset Kan man springa och spela samtidigt Löparna blir bara fler och fler Vid polisvakten tar man det lugnt däremot Dags för batteribyte i Minne´s kamera Hur gjorde man nu då Här var det snurr Uppför här springer dom inte, tur är väl det Sponsorbyn Fullt med skal Här är en som lyckades ta sig runt, vann medalj förlorade några kilon Dessa tjejer sprang nog ingenstans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2013 Öh... du Micke.. vad fotade du egentligen när jag bytte batterier? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Öh... du Micke.. vad fotade du egentligen när jag bytte batterier? Fotade dig och din kamera, jag zoomade aldrig in på något speciellt. Då hade ju bilden legat någon annanstans på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2013 Hmm... säkert. jaja, hyfsat oskyldigt men jag kände mig lite exponerad Magen visar sig inte i sin bästa form.. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Vi får väl gå ut och gå fler gånger då, min mage är inte i bästa form heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 20, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 20, 2013 Oh ja, jag behöver massor av promenader. hjälper det mot slapp mage? Skärgårn till helgen om vädret tillåter? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Skärgårn till helgen om vädret tillåter? Det låter trevligt, tycks bli en regnig vecka men till helgen verkar solen komma tillbaka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 20, 2013 Dela Inlagd Maj 20, 2013 Hmm... säkert. jaja, hyfsat oskyldigt men jag kände mig lite exponerad Magen visar sig inte i sin bästa form.. Mage?? hehe Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2013 Mage?? hehe Vill du hellre klaga på ngt annat ? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse Hult Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Fin tråd, fina bilder. tackar, tackar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2013 Fin tråd, fina bilder. tackar, tackar Tack! Vi har ju själva haft ganska kul... hoppas att det får bli en fortsättning där vi kan porträttera Göteborg i sommarskrud asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2013 Ah... vadå bra väder i helgen Micke?? Finns det något roligt ställe men kan fota inomhus??? asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Vill du hellre klaga på ngt annat ? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Jag såg ingen mage... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2013 Jag såg ingen mage... Du borde kanske vidga vyerna något. asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Ah... vadå bra väder i helgen Micke? ? Finns det något roligt ställe men kan fota inomhus??? 5:an händer det alltid nåt i,har jag hört Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2013 5:an händer det alltid nåt i,har jag hört Går inte att släppa loss mig vid affärer. .. då glömmer jag kameran och shoppar bort hela lönen. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Maj 21, 2013 Dela Inlagd Maj 21, 2013 Går inte att släppa loss mig vid affärer. .. då glömmer jag kameran och shoppar bort hela lönen. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Då får micke ta hand om plånboken med en så stilig gentleman vid din sida så ser du inga affärer. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Maj 21, 2013 Trådstartare Dela Inlagd Maj 21, 2013 Då får micke ta hand om plånboken med en så stilig gentleman vid din sida så ser du inga affärer. Eventuellt så skulle Mikes sambo och min make tycka att det upplägget är lite knasigt. ... och jag med för den delen... jag behöver ingen karl för att hålla ordning på mig hur stilig gentleman det än må vara ;-) Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Maj 22, 2013 Dela Inlagd Maj 22, 2013 Går inte att släppa loss mig vid affärer. .. då glömmer jag kameran och shoppar bort hela lönen. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu