Jump to content
IGNORERAD

Dubbelparty i Patong


Poffa

Recommended Posts

Jag är ute i god tid och gör reklam för "dubbelpartajet" i Patong den 27 resp 29 juni.

 

Det 27/6 ska vi fira att gamla gubben Kenta på Eric's Shooter Bar fyller år. Hela 71 stycken. Plats. Givetvis baren. Och jag förutsätter att gubben som vanligt bjuder på mat och som vanligt ringer i klockan så mycket som den gamla armen orkar med. 

 

Nästa party är på samma plats två dagar senare men av något tråkigare anledning. Vi ska dricka gravöl. Institutionen Eric's Shooter Bar med Kenta går i graven efter, om jag minns rätt ca 13-14år. Hela soien, Soi Eric, är såld. Ska förvissa även i fortsättningen, efter ombyggnad, vara en barsoi men med de nya vansinneshyrorna insåg Kenta att det var dags att kasta in handduken. 

 

Bild på Kentas superläckra smörgåstårta. Detta är 2011 åra upplaga. Men den är lika bra varje år

 

post-5577-0-09102900-1368419504_thumb.jp

post-5577-0-09102900-1368419504_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 30
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Poffa

    10

  • Jive

    3

  • ubol

    3

  • Borgmästarens Son

    2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det blir väl skönt för Kenta att slippa shotta med kunderna 6 kvällar i veckan.. Allt har sin tid, RIP Erics.

Link to comment
Dela på andra sajter

Detta ser vi fram emot!  kan bara vara med på del 1 men det lär räcka tror jag  :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter som man måste damma av bästa gå-bort-tröjan då, för detta kalas får man inte missa

post-3645-1368469153,74_thumb.jpg

post-3645-1368469153,74_thumb.jpg


I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being.
Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande.
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Ska kanske inte "kludda" mer i Lamaiens resetråd så det får bli en uppdatering här i stället. Det har varit bråk om stängningsdatum för Soi Eric eftersom att Eric vill tidigarelägga stängningen sa att han hinner riva ner sina prylar, bl.a. högtalare, före den den sista juni. Trots att barägarna redan betalt hyra t.o.m. den 30:de! Det lär sluta med att den 27:de blir sista dagen för Soi Eric och att det får bli ett "dubbelparty" den kvällen. Bilder från det partyt lär nog dyka upp i Lamaiens tråd. Och kanske även här om jag orkar ta med mej kameran ut.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska kanske inte "kludda" mer i Lamaiens resetråd så det får bli en uppdatering här i stället. Det har varit bråk om stängningsdatum för Soi Eric eftersom att Eric vill tidigarelägga stängningen sa att han hinner riva ner sina prylar, bl.a. högtalare, före den den sista juni. Trots att barägarna redan betalt hyra t.o.m. den 30:de! Det lär sluta med att den 27:de blir sista dagen för Soi Eric och att det får bli ett "dubbelparty" den kvällen. Bilder från det partyt lär nog dyka upp i Lamaiens tråd. Och kanske även här om jag orkar ta med mej kameran ut.

 

Synd jag inte visste detta.

 

Jag har valt att stanna hemma för jag tvivlar på att jag skulle orka med två partydagar hos Kenta.

 

Men ikväll går jag och Bowlerskan ut i Pattisnatten för att fira nio år tillsammans.

 

Ha de så kul på Soi Eric!

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Synd jag inte visste detta.

Jag har valt att stanna hemma för jag tvivlar på att jag skulle orka med två partydagar hos Kenta.

Men ikväll går jag och Bowlerskan ut i Pattisnatten för att fira nio år tillsammans.

Ha de så kul på Soi Eric!

Grattis...

Och ikväll är de du som bjuder bowlerskan :)

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

Grattis...

Och ikväll är de du som bjuder bowlerskan :)

 

Som alltid, även om det kan se annorlunda ut när notan kommer in.

Jag litar mer på henne än mej själv. :)

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Som alltid, även om det kan se annorlunda ut när notan kommer in.

Jag litar mer på henne än mej själv. :)

De förstår jag :)

Jag undrar jag hur de skulle sluta om du fick hålla i plånboken själv :P

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Link to comment
Dela på andra sajter

De förstår jag :)

Jag undrar jag hur de skulle sluta om du fick hålla i plånboken själv :P

 

Bankrutt! :dance1:

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja åren rullar på,jag minns så väl när Kenta ringde mig och sa att han skulle flytta till Thailand.Och jag skulle hjälpa honom med en cont. till Bangkok.Han var på semester

för första gången med en kompis som heter Göran,när han var hemma igen så bestämde han sig att flytta dit för gott.Då Kenta är min kusin och vi träffades även mycket i vår barn dom,så skall det bli roligt nästa år,då även jag äntligen får flyta :14: t dit också,villket jag har väntat på i många år.Hoppas då att träffa Kenta oftare

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja åren rullar på,jag minns så väl när Kenta ringde mig och sa att han skulle flytta till Thailand.Och jag skulle hjälpa honom med en cont. till Bangkok.Han var på semester

för första gången med en kompis som heter Göran,när han var hemma igen så bestämde han sig att flytta dit för gott.Då Kenta är min kusin och vi träffades även mycket i vår barn dom,så skall det bli roligt nästa år,då även jag äntligen får flyta :14: t dit också,villket jag har väntat på i många år.Hoppas då att träffa Kenta oftare

 

Och mig :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Skönt för Kenta att ta det lite lugnare med "turkshotsen" men jäkligt trist att den Soien nu kommer att vara förstörd för evigt.

 

(jag bara spekulerar ang att den ska bli förstörd, då jag tycker allt som ska göras "nytt" i Thailand alltid blir till det sämre)

 

ALDRIG att jag kommer att sätta min fot där igen.

Jag vet alltid vart jag är, men ibland är inte resten av världen där jag trodde att den var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Besvikelsen är enorm att man ej kan vara med utan måste vara hemma i Sverige och jobba nu.

Ps: Hälsa alla jag känner och Kenta (Hahahaha :ironi: ).  och bjud han på en Kahlua som han gillar så mycket :)

post-9748-0-50009900-1372089882_thumb.jp

post-9748-0-50009900-1372089882_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Hon saknar ju knästrumpor!!!

Och nog var väl de däringa bambugrungkan lite väl liten för att kallas matvagn

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppas Kenta får en riktigt bra födelsedag,tyvärr kan man inte vara där,men snart bör det av igen från det regniga Göteborg

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...