Jump to content
IGNORED

Från Göteborg till Bangkok på cykel

Banankontakt

Recommended Posts

• 1 year later...
  • Replies 446
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Banankontakt

102

• audirs2

24

• Kötthandlarn

14

• woffe2

14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

KASHGAR - AKSU Sambon har blivit förkyld och vi tvingas ligga stilla i staden Aksu och vad kan då vara bättre än att nyttja vilotiden till att uppdatera denna tråden.   Vi gillade att vara i Aksu e

ZHANGYE - MINHE Äntligen har vi den bruna öknen bakom oss och de gröna och bergiga områdena framför oss.     Det rivs ju mycket gammal i Kina för att ersättas med moderna byggnader. När vi trampade

TILL Bangkok   Efter att jag kunnat bocka av min resa ”home to home” var det så dags att avsluta resan Göteborg - Bangkok. Vi hade tillbringat fem dagar hos min thailändska familj och latat oss i st

Posted Images

23 minuter sedan, skrev clion:

Orkar inte länkar frogen

Hur är läget Clion är det bra eller?

Verkar som att Kung o fosterland inte tog slut i helgen? 

Kom ner till oss på ASQ i Thailand i stället, två veckors alkoholfri isolering! Eller om det var 15 nätter, o 16 dagar.....

• Ge karma 2
  • Skål 1
  • Haha 5
On 2019-02-11 at 15:57, skrev SPIND3LN:

Säkert 10x som jag gått igenom denna resa och för varje gång när sista inlägget görs så kommer det en tår.
Funderar på att göra en scooter resa till Thailand för att sedan avsluta med en resa upp till Taiwan där min scooter är tillverkad.
Är ju inte i närheten av samma tuffa resa som er men för mig är det en resa jag drömt om länge.

Hoppas ni gör en annan oförglömlig resa snart och lycka till i livet vad än ni tar er för.

Funderade även jag på att ta hojen från Sverige ner, frågan är hur lätt det är att ta in den för en kortare tid.

Att importera och regga den i Thai, det kan man helt glömma bort 

Min R1100Rt.jpg

Edited by Bike
  • Ge karma 4
39 minuter sedan, skrev Stoneys:

Finns ju de som inte klarar av det inte finns pepparkakor på julbord. 😉

smash i öppet mål 😁

• Ge karma 1
  • Haha 4

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Ja att cykla till Thailand, jag skulle inte ens komma på tanken, Åka med min BMW kan jag tänka mig, men sen hem igen blir nog fn med hojen på båt 😆

Edited by Bike
stefan5300
5 timmar sedan, skrev Stoneys:

Finns ju de som inte klarar av det inte finns pepparkakor på julbord. 😉

Men det var inga problem att klara av det som fanns att tillgå, pepparkakor fanns inte men tåg fanns.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

On 2020-11-30 at 12:23, skrev apknug:

Hur är läget Clion är det bra eller?

Verkar som att Kung o fosterland inte tog slut i helgen? 

Kom ner till oss på ASQ i Thailand i stället, två veckors alkoholfri isolering! Eller om det var 15 nätter, o 16 dagar.....

Sitter på Nordhem ska börja ta Antabus efter ett litet Kung och fosterland intag på ett par dar

• Ge karma 4
  • Skål 1
  • Fint 2
  • Tråkigt 1
  • Haha 1
1 timme sedan, skrev clion:

Sitter på Nordhem ska börja ta Antabus efter ett litet Kung och fosterland intag på ett par dar

Litet?

Ditt tidigare inlägg, där du verkligen är ute och cyklar, tyder på att det var ett rejält "intag".

Edited by Alarik
  • Ge karma 1

1 timme sedan, skrev Alarik:

Litet?

Ditt tidigare inlägg, där du verkligen är ute och cyklar, tyder på att det var ett rejält "intag".

Mmmm😋

• Pannslag 3
  • Haha 3
7 timmar sedan, skrev clion:

Fri mat och boende ett par dagar?

MVH

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

2 timmar sedan, skrev Tommy:

Fri mat och boende ett par dagar?

MVH

För att slippa se rosa elefanter och jättelika insekter?

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."