Popular Post SPIND3LN 13 Posted February 11, 2019 Popular Post Share Posted February 11, 2019 Säkert 10x som jag gått igenom denna resa och för varje gång när sista inlägget görs så kommer det en tår. Funderar på att göra en scooter resa till Thailand för att sedan avsluta med en resa upp till Taiwan där min scooter är tillverkad. Är ju inte i närheten av samma tuffa resa som er men för mig är det en resa jag drömt om länge. Hoppas ni gör en annan oförglömlig resa snart och lycka till i livet vad än ni tar er för. 9 2 Quote Link to post
Popular Post NiceBeaver 8,377 Posted November 30, 2020 Popular Post Share Posted November 30, 2020 (edited) Fick upp i mitt Facebookflöde att det idag är 7 år sedan @Banankontaktgick i mål på deras otroliga äventyr. Sista etappen var det ett antal entusiaster som följde med. I Bangkok bor vi inte så långt därifrån detta hände, så vi tog flodbåten dit för att välkomna. Joakim är en fantastiskt trevlig och sympatisk person som jag tyvärr bara har träffat den gången. Edited November 30, 2020 by NiceBeaver Stavfel 21 2 Quote "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to post
Popular Post NiceBeaver 8,377 Posted November 30, 2020 Popular Post Share Posted November 30, 2020 Nu har både jag och min fru gått ned ett antal kilo sedan dess, men det är väl ingen svår gissning om vilka som cyklade och vilka som tog flyget. 22 3 3 Quote "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to post
clion 18,551 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 Stollar Fan va ska man visa Rent ut sagt idi*ter 10 1 5 2 1 Quote Link to post
frogfish 17,342 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 14 minuter sedan, skrev clion: Stollar Fan va ska man visa Rent ut sagt idi*ter Jadu, Clion..... Vet inte vad jag ska skriva, så jag skickar med en länk som sköter det åt mig.... https://en.wikipedia.org/wiki/The_pot_calling_the_kettle_black 1 1 2 Quote Link to post
clion 18,551 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 5 minuter sedan, skrev frogfish: Jadu, Clion..... Vet inte vad jag ska skriva, så jag skickar med en länk som sköter det åt mig.... https://en.wikipedia.org/wiki/The_pot_calling_the_kettle_black Orkar inte länkar frogen 1 1 2 Quote Link to post
Popular Post hobbe 4,743 Posted November 30, 2020 Popular Post Share Posted November 30, 2020 Har någon ett clionlexikon över ? Hobbe 11 Quote Bygg en mur runt Stockholm så får ni se vilken sida som har mest klösmärken / Ronny Eriksson Link to post
apknug 6,857 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 23 minuter sedan, skrev clion: Orkar inte länkar frogen Hur är läget Clion är det bra eller? Verkar som att Kung o fosterland inte tog slut i helgen? Kom ner till oss på ASQ i Thailand i stället, två veckors alkoholfri isolering! Eller om det var 15 nätter, o 16 dagar..... 2 1 5 Quote Link to post
Bike 1,588 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 (edited) On 2019-02-11 at 15:57, skrev SPIND3LN: Säkert 10x som jag gått igenom denna resa och för varje gång när sista inlägget görs så kommer det en tår. Funderar på att göra en scooter resa till Thailand för att sedan avsluta med en resa upp till Taiwan där min scooter är tillverkad. Är ju inte i närheten av samma tuffa resa som er men för mig är det en resa jag drömt om länge. Hoppas ni gör en annan oförglömlig resa snart och lycka till i livet vad än ni tar er för. Funderade även jag på att ta hojen från Sverige ner, frågan är hur lätt det är att ta in den för en kortare tid. Att importera och regga den i Thai, det kan man helt glömma bort Edited November 30, 2020 by Bike 4 Quote Link to post
Popular Post stefan5300 119,363 Posted November 30, 2020 Popular Post Share Posted November 30, 2020 2 timmar sedan, skrev clion: Stollar Fan va ska man visa Rent ut sagt idi*ter Att med jävlar anamma och tuffhet göra en utmaning som visar att man klarar av en mycket lång cykeltur från Sverige till Thailand, det finns ju de som inte ens klarar av ta en tågresa från Tyskland till Sverige. 12 4 13 Quote BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to post
Popular Post Stoneys 14,486 Posted November 30, 2020 Popular Post Share Posted November 30, 2020 23 minuter sedan, skrev stefan5300: Att med jävlar anamma och tuffhet göra en utmaning som visar att man klarar av en mycket lång cykeltur från Sverige till Thailand, det finns ju de som inte ens klarar av ta en tågresa från Tyskland till Sverige. Finns ju de som inte klarar av det inte finns pepparkakor på julbord. 2 11 Quote Pattaya Link to post
Enis 189,720 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 39 minuter sedan, skrev Stoneys: Finns ju de som inte klarar av det inte finns pepparkakor på julbord. smash i öppet mål 1 4 Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Bike 1,588 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 (edited) Ja att cykla till Thailand, jag skulle inte ens komma på tanken, Åka med min BMW kan jag tänka mig, men sen hem igen blir nog fn med hojen på båt Edited November 30, 2020 by Bike Quote Link to post
Popular Post Kötthandlarn 102,595 Posted November 30, 2020 Popular Post Share Posted November 30, 2020 Tråden med deras cykelresa ner till Thailand var ngt av det bästa som någonsin lagts ut på MPR....... Underbart att de kom som hemliga gäster på Västgötaträffen........ Men kan det verkligen vara sju år sedan??..... Så gammal har jag inte blivit under den tiden....... Oj, nu dök andra minnen upp från den träffen som jag inte vill minnas men det var under denna träffen som Odin la k***n i Hamnois hand och sedan dess har jag aldrig hälsat på Hamnoi med att skaka i hand...... 9 1 3 8 Quote Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to post
Mankan 27,427 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 7 timmar sedan, skrev clion: Orkar inte länkar frogen Nyhetsflashmannen har talat. 4 Quote Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to post
stefan5300 119,363 Posted November 30, 2020 Share Posted November 30, 2020 5 timmar sedan, skrev Stoneys: Finns ju de som inte klarar av det inte finns pepparkakor på julbord. Men det var inga problem att klara av det som fanns att tillgå, pepparkakor fanns inte men tåg fanns. Quote BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to post
clion 18,551 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 On 2020-11-30 at 12:23, skrev apknug: Hur är läget Clion är det bra eller? Verkar som att Kung o fosterland inte tog slut i helgen? Kom ner till oss på ASQ i Thailand i stället, två veckors alkoholfri isolering! Eller om det var 15 nätter, o 16 dagar..... Sitter på Nordhem ska börja ta Antabus efter ett litet Kung och fosterland intag på ett par dar 4 1 2 1 1 Quote Link to post
Alarik 10,116 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 (edited) 1 timme sedan, skrev clion: Sitter på Nordhem ska börja ta Antabus efter ett litet Kung och fosterland intag på ett par dar Litet? Ditt tidigare inlägg, där du verkligen är ute och cyklar, tyder på att det var ett rejält "intag". Edited December 3, 2020 by Alarik 1 Quote Link to post
clion 18,551 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 1 timme sedan, skrev Alarik: Litet? Ditt tidigare inlägg, där du verkligen är ute och cyklar, tyder på att det var ett rejält "intag". Mmmm 3 3 Quote Link to post
Tommy 39,950 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 7 timmar sedan, skrev clion: Sitter på Nordhem ska börja ta Antabus efter ett litet Kung och fosterland intag på ett par dar Fri mat och boende ett par dagar? MVH Quote "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to post
Enis 189,720 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 2 timmar sedan, skrev Tommy: Fri mat och boende ett par dagar? MVH För att slippa se rosa elefanter och jättelika insekter? Enis Quote "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to post
Risifrutti 786 Posted December 3, 2020 Share Posted December 3, 2020 Imponerande! Vad gör dom idag. Cyklar dom runt i Asien? 1 Quote Link to post
Recommended Posts