Jump to content
IGNORERAD

Smaklöst. Köttbullar och prostituerade.


Guest jing jing

Recommended Posts

Va!!!!!Finns det glädjeflickor i Thailand  :ahh: Näää,nu får det bli Hamburg eller Amsterdam istället. Mvh Måne PS det bor en glädjeflicka i vårt hus(inte min fru) i SVERIGE  :kort:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Swippe

    2

  • Nerike

    2

  • Farang

    2

  • Sangwal

    2

Mest aktiva i denna tråd

foreverbubbles8

Det är väl bara bra att skvallerpressen påminner det svenska folket om vilket rövarställe Pattaya är.

Det är just därför jag trivs så bra där :crazy:

Det är inte måndagarna det är fel på. Det är ditt jobb.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Och dessutom så tar aftonbladet betalt för att ladda hem deras guider,hallikverksamhet?. :ahh:

Fel. Eftersom det inte nämns i den flera år gamla guiden att det finns h*ror på Scandalic.

I så fall är ju hela MaiPenRai en enda stor hallickverksamhet... med tips och tyck om ställen i horträsket Thailand. 

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Caveman

Quote

Fel. Eftersom det inte nämns i den flera år gamla guiden att det finns h*ror på Scandalic.

I så fall är ju hela MaiPenRai en enda stor hallickverksamhet... med tips och tyck om ställen i horträsket Thailand. 

/jfk

Nu var det ju inget påstående utan en fråga som jag ställde :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest jfk_68

Quote

Nu var det ju inget påstående utan en fråga som jag ställde :thumbsup:

Ah.

Svaret: nej.  :crazy:

/jfk

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte förvånad att det kommer en artikel om Scandalic.

De som någon gång deltagit i golfarrangemang eller något annat från dem vet vilken oerhört rå ton som de håller.

Det finns inte minsta uns av respekt för Thailand eller Thailändskor där och snacket är ofta så lågt att det blir rent obehagligt.

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Hmmm

som vanligt så är det nån som tar upp kulturarbetare i Pattaya, men aldrig Phuket.

För att inte tala om Indien, Hamburg, tallin med mera, nä för det finns det inget utan bara onda Pattaya.

När ska dom komma till jorden och se verkligheten, kulturarbetare finns över allt, ja tro det eller ej dom finns i Sverige med.

Med det är inte lika roligt att skriva om, och varför skriver dom inte om phuket jo för at dom har hus eller lgh där och det får dom skämmas att dom har ett hus eller lgh i ett område med kulturarbetare.

Då är det bättre att skriva om Patataya, för där är dom bara för studerande syfte.

Mvh

Nerike

..."komma till jorden och se verkligheten"..., stor humor. Inner city Pattaya maste val raknas som en av de storsta Trailerparksen utanfor Alabama. Men, fortsatt att forsvara "Pattis" du min gosse. Vad vore Thailand utan vanner som dig.

Nan annan Thailandsvan forsoker likna Hamburg och Amsterdam med Pattaya. Nu pratar vi Larry David. Grym humor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt dåligt reportage tycker jag.vilken dundernyhet.själv besöker jag inte Scandalic, det är för lugnt där för min smak...det ska vara mera gooo..snacka golf är jag inte heller intresserad av. Men ibland händer det att man ramlat in där. 8)

Link to comment
Dela på andra sajter

Da bear

Jag försvarar Pattaya för att det är bara den staden som det skrivs om jämt, fast bankok har mer samt phuket lika utbrett som Pattaya.

Men som jag skrev det är inte lika bra att skriva om kulturarbetare i det område man har hus lgh då är det bättre att hitta en anna syndavock.

Så att dom slipper skämmas för att dom har köpt hus eller lgh, i ett område där det finns kulturarbetare.

Jag vet lika väl som alla andra att det reser mer svenskar till phuket än Pattaya, och där det finns turister där finns kulturarbetare.

Men att sedan fiskebyn var först med kulturarbetare av dom två, beror på kriget i Vietn... och då är det lika bra att ha fiskebyn som syndabock.

Men hoppas att det kommer en modig journalist som skriver om kulturarbetarna i familjekära phuket, men det kommer inte att hända det vet vi alla.

En annan sak är att vi turister står inte för mer än max 5 %

Läs detta

Inte bara utlänningar som köper sex

En stor del av bordellverksamheten kontrolleras också av den kinesiska minoriteten i Thailand. Under Vietnamkriget på 1960-talet och 70-talet blev Thailand ett resmål för mängder av amerikanska soldater som sökte sig till Thailand där det var lätt för dem att hitta prostituerade.

I de största städerna är det de etablissemang som vänder sig till utländska män som dominerar, men ändå beräknas utlänningarnas sexköp inte motsvara mer än fem procent av all prostitution i Thailand.

Inte bara utlänningar som köper sex

En stor del av bordellverksamheten kontrolleras också av den kinesiska minoriteten i Thailand. Under Vietnamkriget på 1960-talet och 70-talet blev Thailand ett resmål för mängder av amerikanska soldater som sökte sig till Thailand där det var lätt för dem att hitta prostituerade.

I de största städerna är det de etablissemang som vänder sig till utländska män som dominerar, men ändå beräknas utlänningarnas sexköp inte motsvara mer än fem procent av all prostitution i Thailand.

Källa

http://www.sr.se/eko...&Artikel=329436

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Quote

Da bear

Jag försvarar Pattaya för att det är bara den staden som det skrivs om jämt, fast bankok har mer samt phuket lika utbrett som Pattaya.

Men som jag skrev det är inte lika bra att skriva om kulturarbetare i det område man har hus lgh då är det bättre att hitta en anna syndavock.

Så att dom slipper skämmas för att dom har köpt hus eller lgh, i ett område där det finns kulturarbetare.

Jag vet lika väl som alla andra att det reser mer svenskar till phuket än Pattaya, och där det finns turister där finns kulturarbetare.

Men att sedan fiskebyn var först med kulturarbetare av dom två, beror på kriget i Vietn... och då är det lika bra att ha fiskebyn som syndabock.

Men hoppas att det kommer en modig journalist som skriver om kulturarbetarna i familjekära phuket, men det kommer inte att hända det vet vi alla.

En annan sak är att vi turister står inte för mer än max 5 %

Läs detta

Inte bara utlänningar som köper sex

En stor del av bordellverksamheten kontrolleras också av den kinesiska minoriteten i Thailand. Under Vietnamkriget på 1960-talet och 70-talet blev Thailand ett resmål för mängder av amerikanska soldater som sökte sig till Thailand där det var lätt för dem att hitta prostituerade.

I de största städerna är det de etablissemang som vänder sig till utländska män som dominerar, men ändå beräknas utlänningarnas sexköp inte motsvara mer än fem procent av all prostitution i Thailand.

Inte bara utlänningar som köper sex

En stor del av bordellverksamheten kontrolleras också av den kinesiska minoriteten i Thailand. Under Vietnamkriget på 1960-talet och 70-talet blev Thailand ett resmål för mängder av amerikanska soldater som sökte sig till Thailand där det var lätt för dem att hitta prostituerade.

I de största städerna är det de etablissemang som vänder sig till utländska män som dominerar, men ändå beräknas utlänningarnas sexköp inte motsvara mer än fem procent av all prostitution i Thailand.

Källa

http://www.sr.se/eko...&Artikel=329436

Mvh

Nerike

Men 95% av alla turister i Pattaya är män.Varför???

Män åker mer eller mindre till Pattaya av en orsak.SEX!!

Så är det inte riktigt, när det kommer till Phuket eller andra ställen i Thailand..

Allt dom skrev stämmer, så varför bli så upprörd..

Jag tycker det är roligt att vara i Pattaya, men har ändå svårt att försvara staden och innehållet...

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...