Jump to content
IGNORERAD

Bar i Pattaya utan bartjejer?


Tujtuj

Recommended Posts

Åker igen inom kort och lär väl bli någon dag i Pattaya denna svängen också.

Någon som kan tipsa om en skön utomhusbar i de centrala delarna där man kan sitta och kika på livet utanför utan att behöva värja sig mot massa bartjejer?

Vet att frågan förmodligen kommer att te sig som helt befängd för många medlemmar här ;o) , men slänger ändå ut frågan.

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nack Laeng

pröva Boystown, garanterat inga bartjejer :thumbsup:

To do list-
(1). Go to pet store.(2). Buy bird seeds.
(3). Ask how long it will take for the birds to grow.(4). Wait for the reaction.

Link to comment
Dela på andra sajter

I korsningen soi Diana och soi Buakoaw finns en riktigt Cheap Charlie bar, där finns inga bartjejer.

 

Skön vet jag inte om man kan kalla den, men billig!! Ett jäkla skådespel utanför i alla fall...

 

Samtliga bilder tagna direkt från barstolen...

 

post-3397-0-87789000-1367849869_thumb.jp

 

post-3397-0-54685000-1367849911_thumb.jp

 

post-3397-0-82610800-1367849930_thumb.jp

 

post-3397-0-14688800-1367849889_thumb.jp

 

 

  / Joe

 

post-3397-0-87789000-1367849869_thumb.jp

post-3397-0-14688800-1367849889_thumb.jp

post-3397-0-54685000-1367849911_thumb.jp

post-3397-0-82610800-1367849930_thumb.jp

In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte bara förklara lite vänligt för personalen(tjejerna) att du hemskt gärna vill sitta i lugn och ro, typ...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

I korsningen soi Diana och soi Buakoaw finns en riktigt Cheap Charlie bar, där finns inga bartjejer.

 

Skön vet jag inte om man kan kalla den, men billig!! Ett jäkla skådespel utanför i alla fall...

 

Samtliga bilder tagna direkt från barstolen...

 

attachicon.gifP1010579.JPG

 

attachicon.gifP1010581.JPG

 

attachicon.gifP1010586.JPG

 

attachicon.gifP1010580.JPG

 

 

  / Joe

Är man ute efter billiga pilsner så ska man knalla från den baren ca: 100 meter uppåt mot Klangen till nästa bar så är ölen ännu billigare.

 

Dom få gångerna jag är på Walking Street gillar jag att sätta mig i nån av barerna som har fåtöljer ut mot gatan och kolla in folkvimlet, inte klokt vilka olika typer det finns i vår Herres hage :ahh: . Där får man oxå sitta oantastad, i alla fall så brukar jag få det. :)

 

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man ute efter billiga pilsner så ska man knalla från den baren ca: 100 meter uppåt mot Klangen till nästa bar så är ölen ännu billigare.

 

Dom få gångerna jag är på Walking Street gillar jag att sätta mig i nån av barerna som har fåtöljer ut mot gatan och kolla in folkvimlet, inte klokt vilka olika typer det finns i vår Herres hage :ahh: . Där får man oxå sitta oantastad, i alla fall så brukar jag få det. :)

 

Fritz..

 

Och en ännu lite billigare bar har du snett emot parkeringsinfarten till Tops och då får du lite musik från grannbaren på köpet. :)

Ändrades av Jive

Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan du inte bara förklara lite vänligt för personalen(tjejerna) att du hemskt gärna vill sitta i lugn och ro, typ...
Klart jag kan det, och det brukar jag göra. Men hade vart skönt att slippa det med, och nu fick jag ju ett perfekt tips av Joe även om det inte är priset som är det viktiga!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Är man ute efter billiga pilsner så ska man knalla från den baren ca: 100 meter uppåt mot Klangen till nästa bar så är ölen ännu billigare.

 

Dom få gångerna jag är på Walking Street gillar jag att sätta mig i nån av barerna som har fåtöljer ut mot gatan och kolla in folkvimlet, inte klokt vilka olika typer det finns i vår Herres hage :ahh: . Där får man oxå sitta oantastad, i alla fall så brukar jag få det. :)

 

Fritz..

Japp, brukar ta en sådan plats jag med. Är dock ofta redan upptagna när man kommer dit tycker jag...

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

FalangDao

Jag och mina polare brukar gå ner till en tvärgata på walkingstreet som jag inte minns vilket nr den hade.

Där finns iaf Ottos Tattoo, där kan man sitta i lugn och ro för att se på alla falanger som kommer med katoyer.

Finns tydligen ett svinbilligt tim hotell längre upp på gatan som katoyerna tar med sina "ragg" till.

 

Riktigt kul att se "walk of shamen" när de kommer tillbaka igen. :)

 

 

Passa gärna på att tattuera er eller hälsa Otto från mig, en av de snällaste och trevligaste thailändare som jag lärt känna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag och mina polare brukar gå ner till en tvärgata på walkingstreet som jag inte minns vilket nr den hade.

Där finns iaf Ottos Tattoo, där kan man sitta i lugn och ro för att se på alla falanger som kommer med katoyer.

Finns tydligen ett svinbilligt tim hotell längre upp på gatan som katoyerna tar med sina "ragg" till.

 

Riktigt kul att se "walk of shamen" när de kommer tillbaka igen. :)

 

 

Passa gärna på att tattuera er eller hälsa Otto från mig, en av de snällaste och trevligaste thailändare som jag lärt känna.

Hmmm...har faktiskt funderingar på en ny tatuering. Kanske skulle passa på att gör den samtidigt som man sänker en Chang eller två då. =O)

Tack för tipset!

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

FalangDao

Hmmm...har faktiskt funderingar på en ny tatuering. Kanske skulle passa på att gör den samtidigt som man sänker en Chang eller två då. =O)

Tack för tipset!

 

Både jag och mina vänner har gjort tattueringar där. Alla nöjda och glada.

Om jag kommer på vilken Soi det var så skriver jag till det här, det är lite lurigt att hitta dit för utifrån ser det ut som en vanlig bar.

Men ungefär halvvägs in på walkingstreet är det iaf, ligger vägg i vägg med Bada Bing a gogo om du vet var den ligger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar barhänget ut mot Soi Buakhaow från hotellet Sutus Court och deras restaurangdel.

Man sitter högt och har bra utsikt över gatan.

Det ligger bara 50 meter bort från stället Joe tipsade om.

Det jobbar nog nån kvinnlig personal där men man får sitta ifred.

De har Wifi och stora, goda frukostmenyer.

 

 

 

 

post-3468-0-41044300-1367856320.jpg

 

 

post-3468-0-41044300-1367856320.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Både jag och mina vänner har gjort tattueringar där. Alla nöjda och glada.

Om jag kommer på vilken Soi det var så skriver jag till det här, det är lite lurigt att hitta dit för utifrån ser det ut som en vanlig bar.

Men ungefär halvvägs in på walkingstreet är det iaf, ligger vägg i vägg med Bada Bing a gogo om du vet var den ligger.

Efter lite detektivarbete (Google) hittade jag Bada bing vilken ska ligga på soi BJ som jag hittade denna karta till.

post-5520-0-73834800-1367856516.gif

Verkar det vara rätt?

post-5520-0-73834800-1367856516.gif

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Var är BTT när man behöver honom?

Behover?  Alla kan ju hans tips om basta platsen i byn.

 Knalla in o kop en bira pa 7/11 och sla dig ner utanfor, basta platsen ar strackstenskanten, dar slipper du garanterat raggningsforslag!

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inlagd (ändrad)

Jag gillar barhänget ut mot Soi Buakhaow från hotellet Sutus Court och deras restaurangdel.

Man sitter högt och har bra utsikt över gatan.

Det ligger bara 50 meter bort från stället Joe tipsade om.

Det jobbar nog nån kvinnlig personal där men man får sitta ifred.

De har Wifi och stora, goda frukostmenyer.

 

 

 

 

attachicon.gifsutus.JPG

Så länge dom bara vill sälja mat och dryck får dom ha vilket kön som helst. :y16:

Tack för tipset!

Ändrades av Tujtuj

Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött?

Link to comment
Dela på andra sajter

Behover?  Alla kan ju hans tips om basta platsen i byn.

 Knalla in o kop en bira pa 7/11 och sla dig ner utanfor, basta platsen ar strackstenskanten, dar slipper du garanterat raggningsforslag!

 

Hmm, tipsade inte BTT om 7/11 med stenbord och stolar utanför? Eller är det ännu billigare att sitta på trottoarkanten?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter lite detektivarbete (Google) hittade jag Bada bing vilken ska ligga på soi BJ som jag hittade denna karta till.

attachicon.gifmap1.gif

Verkar det vara rätt?

 

 

Ja det är säkert rätt, Otto tattoo heter det, utifrån så ser det bara ut som en liten bar (som jag inte minns namnet på)

Men om man sitter på deras "uteservering så kan man flörta lite med tjejerna från Bada bing som står och försöker få in folk till sitt ställe. :)

Själva studion ligger en trappa upp. Fråga efter Otto och hälsa ifrån "Daniel from sweden" Han är inte alltid där, men de i baren brukar ringa honom i så fall så dyker han upp efter en halvtimme eller en kvarting SangSom ;)

 

Om du lyckas ta dig fram till Bada bing så kan du inte missa Otto heller. Vägg i vägg med varann. Rapportera gärna hur de gick.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar barhänget ut mot Soi Buakhaow från hotellet Sutus Court och deras restaurangdel.

Man sitter högt och har bra utsikt över gatan.

Det ligger bara 50 meter bort från stället Joe tipsade om.

Det jobbar nog nån kvinnlig personal där men man får sitta ifred.

De har Wifi och stora, goda frukostmenyer.

 

 

 

 

attachicon.gifsutus.JPG

 

 

Jag noterar att du valde den godaste.  :D

 

post-3468-0-41044300-1367856320.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni skulle kunna ikläda Er åtsittande lädershorts och läderkeps och på så sätt slippa skamliga förslag från påstridiga damer.

Ändrades av ban99arne
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar barhänget ut mot Soi Buakhaow från hotellet Sutus Court och deras restaurangdel.

Man sitter högt och har bra utsikt över gatan.

Det ligger bara 50 meter bort från stället Joe tipsade om.

Det jobbar nog nån kvinnlig personal där men man får sitta ifred.

De har Wifi och stora, goda frukostmenyer.

 

 

 

 

attachicon.gifsutus.JPG

Fick du gå ifred med den fina trojan!!!

 

Rebnel

Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag.

# Len

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...